Online klachtenformulier. Dan verrekenen ze idd de kosten. Ik doe dat zeker wel, want ik bestel 2x per week en heb echt regelmatig dat producten te kort houdbaar zijn of lek gaan (tijdens verpakken of transport?). Als ik alles gewoon erbij had laten zitten had het me een boel geld gescheeld. Al moet ik zeggen dat ik dat ook gewoon doe uit principe. Het is niet zo dat ik het voor die 4€ hoef te doen
Jup hier hadden ze t op t hbo met nog 2 vakken in 1 toets gedaan. Uiteindelijk zat ik met 3 leerjaren van die toets met verschillende kostprijscalculaties (van verschillende jaren dus, er waren er 15 of 16). Haalde ik de jaren door elkaar, alsnog gezakt...Ook grappen als "nee de lesstof blijft echt hetzelfde volgend jaar" en vervolgens na de zomervakantie ander boek, andere materie...Heb je er net 160 uur ingestoken. Na 7 pogingen (!) haakte ik af.
Ik heb 1x per week een AH bezorging en er is geregeld wat over datum of inderdaad een lekke verpakking of er mist wat maar ga daar dus nooit achter aan. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen.
Bij AH gaat het echt super makkelijk: je klikt rechtsboven op ‘Klantenservice’ en dan bij ‘Online bestellen’ op ‘Klacht over mijn bestelling’. Doorklikken naar het formulier en je kunt kiezen over welke bestelling je een klacht hebt en alle bestelde producten staan dan in een keuzelijst. Even aanduiden wat het probleem ermee was en klaar. Tijdje later krijg je dan een mail dat een bepaald bedrag verrekend zal worden met je volgende factuur.
Heb je wat in huis om te bakken? Desnoods kruidnotendeeg maken, dan is ze even zoet met bolletjes rollen en ruikt je keuken daarna ook nog eens heerlijk als ze in de oven gaan Oh ik ben Spuit 11 zie ik, jouw "bleeeeeergh dag" was gisteren! Hopelijk gaat het vandaag beter!
Ik heb eindelijk een paar knopen doorgehakt en wat lampen uitgezocht en besteld.. 3 down, nog ehh 10 te gaan! Man man wat is dat toch moeilijk (ik heb niks met lampen ). Als iemand nog tips heeft van waar ik kan kijken online dan hoor ik het graag!
@Loveischocola ik ben benieuwd hoe het met jou en je kleine wonder gaat? Hebben jullie je draai al helemaal gevonden?
Doen hoor. Is super simpel. Gewoon via de app. Bij klantenservice staat daar een “knopje” voor. Er is iets mis met mijn bestelling heet die geloof ik. En dan vink je gewoon aan wat er niet klopt. Hier ook sinds een paar maanden bezorgen via de Appie. Maar er is altijd wel iets wat niet klopt.
Gaat goed allemaal, het is wel dubbel soms. Maar we kunnen ook enorm genieten van ons mooie mannetje ❤️
Lief dat je het vraagt! Het was wel vreemd, in je eigen huis werken, maar niet "mogen" troosten als je je baby hoort huilen. Het zal wel makkelijker worden naarmate hij ouder wordt
Graag gedaan. Tuurlijk. Het wordt makkelijker. Heb je geen werk waar je af en toe even met baby kan zijn/spelen/knuffelen?
Ons hondje moet geopereerd worden aan een hernia perinealis. (Soort liesbreuk). Maar dat prijskaartje wat eraan hangt. Pffff! €800.. hoe dan? Hondje is al 13 jaar oud. Heel erg, maar we moeten er even heel goed over nadenken want voor ons is dit veel geld. Gelukkig is de dierenarts meedenken en heeft voorgesteld om eerst eens te kijken wat medicijnen met ons hondje doet. Eventueel hebben we dan nog een gesprek om te kijken hoe en wat en of de operatie met zijn leeftijd en conditie niet te zwaar gaat worden en hij dadelijk complicaties krijgt. Maar €800!! Pff.. zit er al de hele dag mee in mijn maag.
Ah, jawel En 25% van mijn werktijd kolfrecht, wat in ons geval live voeden is. Maar hij slaapt nogal moeilijk in bed, huilt van vermoeidheid en normaal doe ik hem dan in de draagdoek, maar dat is met werk toch lastiger (al sluit ik niet uit dat toch wel eens te doen)
Dochter net helemaal in tranen want ze was een paar uur geleden gevallen en haar knie en enkel deden zo'n pijn. Ik heb zelf groeipijn gehad bij mn knieën en dat voelde echt hels dus dacht eerst dat ze dat bedoelde. Nouja fysiek geen beperking gevonden of andere signalen op andere delen, alles is aan te raken en te bewegen en ze is gewoon niet fit dus gewoon even een "piep" momentje voor genegenheid. Mama is nu wel benoemd tot dokter koningin goede fee. Want met neutral huidolie (was niet voldoende ze bleef huilen gewoon echt niet lekker) en een pufje bodyglitter poeder doet dr knie geen pijn meer! Mja niet fit dus mn man blijft bij dr tot 22:00 en dan wisselen we ff om en ga ik de nacht met dr in. De grijns van oor tot oor toen ik met "Bibbidi-Bobbidi-Boo" dr kamer uit ging (liedje van Assepoester, de goede fee) Ooit gekocht bij de Hema voor decoratie bij de bruidsfoto's zat in zo'n schattig flesje met zo'n ouderwets ballonnetje er aan die je indrukt om te verstuiven. Ach met een beetje glitter wordt elk kwaaltje weer wat minder als ze dan maar lekker kan slapen en gehoord voelt is dat belangrijker dan de vraag hoe we dat weer uit gaan wassen.
Al verbetering met de medicijnen? Zijn lastige afwegingen. Zeker op zo'n leeftijd en dan is t een klap met geld en de vraag waar je goed aan doet. Kat van mn schoonouders had een blaasgruisprobleempje. 2400 euro verder was hij een unisex geworden. Alles mislukte tot die operatie. Dagje observatie aan t infuus tikt ook aardig door. Ik heb een kat met reuma in zn pootjes en een hartruis. Tijdje geleden is hij bij t eten van brokjes gaan kotsen, catisfaction gaat goed maar of ik nou prins, royal canin, purina one of een of ander nature based voer. Paar brokjes en hoppa t komt er weer uit. Graanvrije brokken moet hij ook niet. Vlees eet hij dan gelukkig wel al is t ook nog eens een zeikerd. Hij loopt steeds strammer en het vlees wat hij dan eet is uiteraard ook precies NIET de volwaardige voeding variant maar de gelei versie van felix...aangelengd met wat water en zo vele mogelijk geprakt in de hoop dat er toch wat in gaat. Is iets opgeknapt en er komt wat vet op zn botten weer maar goed is t niet. Wil m eigenlijk naar de dierenarts brengen maar gezien zn steevaste hysterie in die transporter vrees ik dat ie nu morsdood uit de transporter komt. En veel kunnen ze niet doen, waren al gewaarschuwd dat hij niet door een narcose zou komen gezien zn hart zelfs al was t maar een lichte voor gebitsreiniging oid. Pillen krijg je m niet voor te pakken en geprakt door zn eten vreet ie dat eten gewoon ook niet meer...Hij kan boven niet over t hekje springen (als hij de trap opgaat) hij wil niet meer naar buiten, te koud denk ik voor zn pootjes. Kijk t nog ff aan en dan denk ik dat ik t er maar op moet wagen, goed gaat t niet met m. Maar pijn is moeilijk te zien bij ze en hij komt nog steevast kroelen. Mja hij ziet er uit alsof hij 18 is terwijl hij deze maand 10 wordt... Vrees dat t dan toch zn laatste ritje wordt, maar wil mn dochter er eigenlijk bij hebben (pas als hij slaapt anders krijgt ie spontaan een hartaanval) ze wil m zo graag aaien en ze weet dat hij oud is en heel erg ziek, maar hij is als des doods voor haar. Dat zou dan dr laatste kans zijn om m te aaien en goed afscheid te nemen, maar afwachten of dat kan met corona...Overlijden kent ze helaas al, dr opa is vorig jaar gestorven. (zat ze niet bij in de laatste fase) Hem oplappen, dat zie ik niet echt gebeuren door allerhanden beperkingen en ik weet ook niet of ik hem daar nou een plezier mee doe, die reuma schiet wel verder en pijnstilling krijg je er gewoon niet in, injecteren lukt je 1x daarna vlucht hij al je aan t prepareren bent hij is niet achtelijk of je riskeert dat hij nog minder gaat eten. Het is een kat die niet echt kat meer kan zijn. Mja waar doe je hem een plezier mee...
Ik weet niet of jullie al stappen hebben ondernomen maar misschien is cannabisolie een optie. Onze oudste hond van 12 kon opeens niet meer lopen met veel pijn, zijn achterpoten vielen uit etc. Na onderzoek en foto's blijkt het vergevorderde HD (Heupdysplasie) te zijn met artrose. Normaal zou je nieuwe heupen overwegen maarja, leeftijd en een prijskaartje van 3000 de heup. Ik ben me eens gaan inlezen in cannabisolie. Daar zit overigens zo'n klein percentage aan THC in dat ze er dus niet high van worden maar wel de voordelen ervan pakken. Je hebt op FB een goede pagina erover genaamd Cannabisolie voor hond en kat. Zelf zijn we nu een week bezig met de olie en ik zie al verschil. Hij zal nooit beter worden maar zijn pijn is al stukken minder. Hij krijgt nu 's morgens zijn pijnstiller met een homeopathisch middel tegen artrose (Je hebt ook zoiets voor een hernia) en in de avond 2 druppeltjes van die CBD. Waar hij eerst in zijn mand lag te rillen komt hij er nu weer zelf uit om te drinken of als hij wat hoort. Het doel is om te kijken of we de pijnstiller kunnen afbouwen en vervangen door 1 of 2 druppels CBD uiteindelijk.(Samen met hydrotherapie in zijn geval) Als hij nog even kan leven zonder pijn ben ik al blij. Zo hebben we toch geprobeerd wat we konden. Zo'n flesje is trouwens tussen de 15 en 30 euro. Je moet wel goede nemen aangezien een hoop grotendeels water zijn, dus die van Jacob Hooy is bv niets (Heb ik begrepen dan)
Het heeft wat tijd gekost en toen ik na een paar uur klaar was zei dochter dat ze toch liever ijs trakteert (wat we er maar hij doen om het niet trakteren vorig jaar te compenseren) maar de traktaties zijn klaar en ik vind ze zelf erg leuk geworden! Bekijk bijlage 685806 Bekijk bijlage 685807