https://www.instagram.com/p/CNprr_yhLFv/?igshid=1kbrob8gwiq33 Ik vind dit zo herkenbaar. Ik voel me echt Leco, met Chantal als mijn zus en Fred als haar 2 dochters als we zo tegen elkaar doen.
Zo lastig he! En het doet toch wel meer met je dan je denkt ondanks dat het huisdieren zijn. Wij laten hem niet opereren. We zien nu met de medicijnen echt wel een verbetering en zijn bult langs zijn anus is bijna weg. Hij eet en drinkt goed, plast en poept gewoon normaal dus we gaan het gewoon nog even aankijken. Desnoods maken we wel een overstap naar vezelrijke voeding.
Dank je wel voor de tip. Ga het in mijn achterhoofd houden. Voor nu voldoen de medicijnen nog goed en gaan we hem niet laten opereren.
Jaaaah joh, echt TE gek spul! Een panter deurmat Een panter schoonmaakset Een panter schoffel en hark! https://www.allefolders.nl/kruidvat-aanbiedingen/0b60ca2d-7c3b-47b4-9d15-074d8216ed77/0?category_id=kruidvat
Dat is wel een enorm voordeel van thuiswerken. Dat je gewoon live kan voeden in je kolfpauze. Maar snap wel dat het lastig concentreren is als je de kleine op de achtergrond kunt huilen en iemand anders verantwoordelijk is dan.
Oef daar zeg je wat....denk dat in de mini periode van mn dochter ik echt niet in lockdown zou hebben moeten zitten. Nadat we 6 weken nagenoeg continue gehuil en gekrijs hadden gehad (langste aaneengesloten stilte was 1 flesduur, ook alleen tijdens de fles) en EINDELIJK hadden gevonden wat het was heeft t zeker 4 maanden geduurd eer ik niet meer in de gordijnen en t plafond zat als ze begon met huilen. Kan me niet voorstellen hoe dat nu zou moeten zijn voor iemand in eenzelfde situatie.
Blergh en nu is mn man degene die gestrekt is. Zat er natuurlijk wel dik in met een kuchel kind naast je. Mja, die kan echinea forte wel inzetten en de paardenmiddelen. Genoeg van die in voorraad om m weer overeind te trekken. Ik schrok me rot, rook de gember niet (verse) na m geschild te hebben. Normaliter ruik je dat aan de andere kant van t huis. Ander stukkie geschild en gesnuffeld, tranen sprongen zowat in mn ogen en kon rennen naar de tissuebox. Het lag dus aan dat stukkie gember gelukkig Brouwsel gember, honing en citroen staat in elk geval te trekken. Mens moet wat als je reguliere arsenaal ineens uitvalt, zo breed voorbereid was mn voorraad nu ook weer niet. Zelfs tijm en lavendel vallen af...egh darn it...
Dat ik helemaal in een deuk ligt om zoon. Dochter zet de tv net aan en hij vraagt: " ga jij de nagellakkertjes weer kijken" (Nagelkerkjes)
Dat ik een verbazingwekkend productief weekendje heb gehad! De gang opgeknapt, de tegels in de WC zitten weer vast (nog maar een paar extra vervangen) morgenavond voegen. En nog ff de schuur opgeruimd. Dat zijn weer 3 van mn lijstje, hoppaaaaaa!
Ik probeer sinds vandaag wat gezonder te leven. Dus ik heb al gesport en een gezonde lunch gemaakt... maar ik heb nu echt enorme behoefte aan chocola. Uit pure ellende heb ik maar een shopafspraak gemaakt bij de Action
Ehhh nee.. dit keer niet! Heb wel een paar semi-panter-achtige pyamas gekocht laatst Deurmat pas van Jemako gekocht. Ik werk nooit in de tuin...
Jaa zon short en lekker shirt ofzo, dat heb ik idd niet gezien. En vond alleen de panterprint leuk, de pastel niet..