Dankje. Tja... een oud en versleten lichaam. Ernstige obstipatie en wat tekorten door slecht eten. (Weinig eetlust) Ze heeft klysma gehad (alweer ) en ligt nu aan infuus voor oa kalium aan te vullen. Hoop dat ze weer wat kan aansterken zo.
Ik vandaag erg geschrokken ben en gelijk weer weet waarom mijn middelste zoon géén mobiele telefoon mag (vind hem sowieso nog te jong) voorlopig, ook niet zonder simkaart voor thuis op de WiFi oid.
Hij heeft een filmpje gemaakt die a) al niet gemaakt had moeten worden en b) al helemaal niet op tiktok hoort M'n middelste is nogal euh impulsief en denkt niet na over gevolgen cq consequenties (ook deels de leeftijd gok ik zo) maar dat is wél de reden waarom ik hem dus niet met een telefoon vertrouw (en andere dingen ook niet trouwens )
Oei echt geen leuke dingen dus.. sorry, dacht ff dat het grappige dingen waren. Maar dat is ruk. Heb je het wel nog kunnen (laten) verwijderen??
Afgelopen dinsdag Pfizer vaccinatie gehad en dinsdag/woensdag wat pijn aan mn linkerarm, logisch. Vanaf woensdagavond/donderdag ging opeens alles rechts pijndoen. Mijn arm een heel lam gevoel, geen pijn of iets, maar lam en 'moe' gevoel, echt griep. Vanaf donderdag ging ik echt kapot van de koppijn achter mn rechteroog... 3 x ibu bruis = 3 x 1000 mg para en kreeg het nog niet eronder. Sinds vrijdag echt een gevoel dat mijn hoofd mijn lichaam niet aankan. Echt superweird... Beweeg met mijn hoofd, maar mijn gezichtsveld enzo komt later. Sinds gisteren ook echt MEGA grieperig gevoel, niet normaal... Warm, koud, zweten, rillen, pure griep. En vandaag toch maar tot de conclusie gekomen dat dit ECHT onttrekkingsverschijnselen zijn van de Venlafaxine. Heel vreemd... Zit vanaf vorige week zondag op 75 mg en gisteren eerste dosis van de nieuwe ingenomen en Venlafaxine stop. Maar dámn, hier had ik eigenlijk niet meer op geteld, wat voel ik me rot zeg. Ik weet nu waar het van komt en dat het tijdelijk is... Ik heb morgen sowieso een telefonische afspraak staan met mijn psychiater, maar ga dit zeker even bespreken. Sinds gisteren stop Venlafaxine dus en ben eigenlijk van plan dit door te zetten. Ben nu zover, wil niet weer kleine dosis ofzo, dan maar nu ff k*t, maar ben ik wel van die zooi af... Wou dit toch nog ff melden, jullie hebben allemaal zo lief meegedacht... Dus bij deze
Jeetje wat een gedoe. Mijn jongste zit ook regelmatig op tiktok en die had eens een filmpje in bikini gemaakt maar dat werd er direct vanaf gehaald door tiktok zelf. Ik vind het allemaal maar niks.
Gisteren mijn nieuwe wasmachine bezorgd gekregen en wat een verademing. De lagers van de vorige waren kapot maar konden niet vervangen worden tenzij je de hele trommel eruit gaat halen. Iets teveel gedoe met een machine van 10 jaar dus vrijdag een nieuwe besteld en gisteren neergezet en die oude is direct meegenomen en wat een heerlijke frisse was komt eruit en dan ook eindelijk weer eens geluidloos een was kunnen draaien zonder dat de bovenverdieping eruit trilt
Nee ik dus ook niet! En m'n middelste zoon is zo naïef en ziet nergens gevaar in en consequenties (hij is ook pas 7) M'n oudste zoon heeft dus wel een mobiel (zodat hij met z'n klasgenoten kan appen heeft verder geen social media oid) maar dit is dus echt de reden waarom de middelste hem voorlopig nog niet krijgt.
@Bellybell he dat is balen, goed dat je t aangeeft straks. Misschien nog een kleinere dosis ertussen? @Mamafiets sterkte, hopelijk knapt ze snel op.
Mijn zoon heeft 2 keer account gemaakt maar dat is beide keren verwijderd door tiktok. Geen gekke filmpjes trouwens. Maar bij jullie kinderen gebeurt dat dus niet?
Ik vind 7 ook echt nog te jong voor een mobiel. Oudste kreeg hem toen hij 11 werd. Hij zit niet op tiktok. Wel op YouTube. Daar plaatst hij af en toe streams van spellen die hij speelt. Dus zelf niet in beeld. Ik heb een abbo op hem zodat ik dat een beetje kan volgen. Daar wordt trouwens de mobiel niet bij gebruikt, maar doet hij via pc en playstation. Gisteren moest ik wel even slikken. Hij wilde een nieuw spel kopen. Mocht van mij. En hij regelt alles zelf inclusief de betaling. Pfff. Kwam het gelukkig wel nog vragen ..
Nou toeval of niet.. Vanmorgen stond ik op en 85% van de klachten verdwenen. Nog een beetje lam, maar niet dizzy of iets anders geks. Heb met de psychiater overlegd en het stofje moet nu ong helemaal uit mn lijf zijn, dus het hefigste is geweest. Zoniet, hebben we een ‘noodprotocol’ opgezet