Ik heb gister mijn manager gebeld en uitgelegd hoe ik me voelde (raar, onwerkelijk) en gezegd dat ik nog wel zou kijken of ik volgende week ga werken. Gelukkig krijg ik alle ruimte. Maar misschien heb ik na de begrafenis wel zoiets van, weer terug naar het normale leven. Ik heb echt geen idee nog.
Ik weet hoeveel moeite jij hebt met het verlies van je vader ❤️ Zal ook nog wel een dingetje worden voor mij. We hadden niet heel intens contact maar wel heel veel meegemaakt samen, vooral toen ik nog heel jong was. Dus die gevoels band is heel sterk. Maar ik heb gezegd tegen hem dat hij me maar een seintje moet geven als het lukt. Ik geloofde daar nooit zo in, maar mijn oma heeft destijds duidelijk laten weten dat we niet aan haar dachten op haar verjaardag, en afgelopen dagen ook wat dingen gebeurd die té toevallig waren. Dus ik geloof absoluut dat er meer is dan dat wij kunnen zien.
Ik herken je gevoel. Op voorhand deed het me niet heel veel. Maar achteraf kon ik echt wel een vreugde dansje doen. Terwijl ik mezelf nooit zo zag als risicogroep, maar heb toch een verminderde longinhoud. Waarom ben jij al gevaccineerd?
Dat geloof ik ook. Ik heb nog jaren het gevoel gehad als ik bij m’n oma was dat m’n opa achter me stond. Heel gek. Opeens was dat weg.
Mijn vader overleed ‘s avonds en de volgende dag ben ik weer gaan werken. En de periode daarna ook. Alleen de dag van de crematie niet. Mensen vonden dat gek. Vonden dat ik moest rouwen. Maar ik wilde werken. Er was, en dat vind ik nog steeds, geen betere plek om te zijn toen. En nu nog houdt mijn manager het in de gaten. Ze vraagt regelmatig naar hoe ik me voel en of de klap (in de zin van niet meer kunnen werken) er al is of is gekomen. Op een hele fijne manier. Zonder te pushen oid. Want als dat zo is, dan mag ik die tijd nemen en me ziek melden en m’n verdriet z’n gang laten gaan voor zolang ik nodig heb. Zo zegt ze het tenminste en voor mij voelt dat ontzettend fijn.
Ja het is voor iedereen anders, als werken voor jou werkt is dat prima. Ik ben vaak ook zo, toen mijn vader net op de ic lag wilde ik eigenlijk gaan werken. Maar mijn oudste kwam naar beneden en was heel verdrietig. Toen dacht ik, ik lijk wel gek, ik ga mijn verdrietige kind niet achterlaten om te gaan werken. Heb toen veel tijd besteed aan dingen uitzoeken omdat ik bijna zeker was dat hij ging overlijden. Heb daar nu veel profijt van Verder moesten mijn moeder en ik veel regelen, veel mensen bellen, we werden veel gebeld. Ik ben daar 3 volle dagen aan kwijt geweest. Maar misschien dat bij jouw vader iemand anders alles regelde? Ik had daarbij echt niet kunnen gaan werken. Volgende week zie ik wel, ik moet mijn cursus ook nog inhalen (2,5 uur en huiswerk) en die van aanstaande dinsdag gaat 'm ook niet worden denk ik (dag van de begrafenis). Dus misschien vrij nemen om dat weer bij te benen. En wat uit te rusten.
We moeten allemaal doen wat werkt en wat fijn voelt. Ies was nog zo jong toen (1,5) dus die is naar het kdv gegaan. Ik ben gaan werken en om 1 uur naar huis gegaan omdat toen de begrafenisondernemer kwam. Ik kan me voorstellen dat je niet gaat als je kind zo’n verdriet heeft!
Hallo allemaal, Wij proberen voor het eerst zwanger te worden op mijn 35 jarige leeftijd. Een hele spannende periode. Zeker nu ik door het geschiktheidsonderzoek heen ben en vanaf september mag zij instromen in de pabo. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of die tijdens het zij instromen zwanger zijn geworden? Waren er toen gevolgen, werd de opleiding verlengd? Reacties zijn welkom. Groetjes en fijn weekend!
Nee als ze zo jong zijn krijgen ze het niet mee, snap het helemaal! Ik heb ook geen broers of zussen, dat speelt wellicht ook mee. En mijn moeder weet niet zo goed alle wegen te bewandelen. Dus ik was hard nodig En mijn moeder komt er wel, is van alles aan het uitzoeken thuis. Mijn vader deed alles, maar nu moet ze wel, en dat lukt al best aardig
Weet je, ieders situatie is anders en ieder persoon is anders. Wij hebben in het afgelopen half jaar 2 ouders verloren: eerst mijn moeder en 4 maanden later mijn schoonvader. Onze thuissituatie is natuurlijk hetzelfde, beiden waren we in de week voor het overlijden al vrij i.vm. ziekbed van onze ouder (kregen daar ook alle ruimte voor van onze werkgevers) en qua regelen van zaken na overlijden kwam het ook wel redelijk overeen zoals dat ging binnen de families. Maar waar ik het echt heel fijn vond om na de uitvaart van mijn moeder 2 weken vrij te zijn (ook daar gelukkig weer alle medewerking van mijn werkgever), vond mijn man het fijn om twee dagen na de uitvaart gewoon weer aan het werk te gaan. Helemaal prima toch? Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. En het is vooral ook fijn als je van je werkgever ruimte krijgt om te doen waar jij je goed bij voelt. Dan voel je je in elk geval niet gedwongen om weer aan het werk te gaan en is het je eigen keuze als je het wel doet.
Dat zoon het echt super doet op zwemles, paar lessen in badje 1 gehad en 3 in badje 2 en komt net trots thuis dat hij naar badje 3 mag We hadden verwacht dat het heel lang zou duren omdat hij een lagere spierspanning en spierkracht heeft en een prikkelverwerkstoornis.
Knap hoor! Mijn zoon is eind maart beginnen in badje 0. Inmiddels twee lessen in badje 1. Maar hij vind het leuker in badje 0, dus gaat liever niet naar zwemles. We hebben nu maar gezegd dat hij juist extra goed zijn best moet doen, dan mag hij snel naar badje 2. De badjuf van badje 0 was liever
Wifi deursensor op de kamerdeur van mn dochter gezet. Na de derde keer een "schoongemaakte" badkamer (douchewand met tandpasta enzo) krijg ik nu gewoon een piep op mn telefoon als kleine ninja stilletjes dr eigen plannen uit wil gaan voeren in de nacht. Zodra ze structureel netjes gewoon gaat plassen enzo zonder er een half scheikunde en natuurkunde lab er op na te houden, kan die er weer super makkelijk vanaf. Best gespendeerde 5.5 euro van de afgelopen 3 jaar!
normaal gesproken in gebruik tegen inbraken. Ipv dat er 120 decibel afgaat op t contact dingetje als t magnetisch veld wegdraait, geeft deze via wifi een signaal op je telefoon. Dus ik wordt in elk geval gewaarschuwd als ninja uitbreekt want via babyfoon etc hoor je dr echt NIET. Met deze moet je echt geen spooktocht doen en haar als post neerzetten.
Wij hebben onze bakplaat schoongemaakt met de ammonia truc die ik ergens op dit forum gelezen had. Nu weet ik weer hoe de bakplaat eruit hoort te zien
Schoonma heeft vandaag weer onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Is sinds vorige week in verzorgingshuis opgenomen omdat het thuis niet meer ging door vele klachten. Daar zou ze 4 weken blijven om aan te sterken. Net uitslag gehoord.... vasculaire dementie Ik ben zo verdrietig. Weet niet of ze nog zelfstandig kan blijven wonen. Of hoe het nu verder moet.