Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Whutt??? Sorry maar er is iets duchtig mis gegaan bij de opvoeding van deze kiddos! Jemig zeg, wat erg... En is het alleen bij jullie of bij meer buurtbewoners?

Aegyo vindt dit leuk.
  2. Dizzle

Dizzle Niet meer actief

Wat fijn dat jullie bijna weggaan! Wat een stress hé...

Is hier trouwens ook serieus al gebeurd. 2 verschillende buren, een met 2 lekke banden, de andere met allemaal krassen op de auto. Sinds een jaar of 2 is het gelukkig een stuk rustiger, de grootste lastpak is z'n tienerjaren uit... nu alleen nog muziekoverlast elke dag:| heel blij als we hier weg kunnen!

Aegyo vindt dit leuk.
  3. Lottie987

Lottie987 Bekend lid

17 mei 2019
    559
    351
    63
    Vrouw
    Ja dat zou kunnen. Maar dan moet je lang wachten totdat het een beetje gesmolten is anders is het 1 dikke drap en ten tweede kan de jongste van 20 maanden nog niet uit zo’n grote volle beker drinken want dan gooit ze alles over zich heen. En helaas is ze zo eigenwijs dat ze ons niet laat helpen....

4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Waarom lopen afspraken bij een huisarts of in het ziekenhuis ofzo altijd uit. Van de week ruim een half uur bij de huisarts gezeten, nu alweer ruim 20 min in het ziekenhuis.

5. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Valt nog mee. Voor covid moest ik bij de huisarts max 5 min wachten. Nu is dat standaard minstens een halfuur.
    Vorige week in het ziekenhuis 2u. En als je dan nog weet waarom, zou ook veel schelen. Bij mijn eigen gyn zeggen ze bv bij het secretariaat al dat ze met een bevalling bezig is. Dan kan je je daar ook wat mentaal op voorbereiden.

6. Novi

Novi Niet meer actief

Maar blijf je dan ook echt 2 uur zitten? Een halfuur wachten is voor mij wel de max. Anders kom ik in de knoop met andere afspraken. Dan maak ik liever een nieuwe afspraak. Zeker als er aangegeven wordt dat ze met een bevalling bezig zijn.

7. TotalBella

2uur :o:. Dan had ik een nieuwe afspraak gemaakt.

8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.711
    18.806
    113
    Vrouw
    Bij onze huisarts puur omdat hij te veel tijd neemt voor de mensen. 30 min wachten is dus ook prima op tijd voor onze huisarts :D.

In het ziekenhuis is dat volgens mij, doordat mensen die in opname zijn er of spoed gevallen er tussen genomen worden.
    Ik stond daar vroeger ook niet echt bij stil, tot ikzelf degene was die overal met het bed of in de rolstoel werd "voorgenomen" .

2 uur wachten bij de gynaecoloog zal hier niet gebeuren want dan komen ze zel annuleren en krijg je onmiddellijk een andere afspraak.

9. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    @Novi @TotalBella een andere afspraak ging niet want het ging om een afspraak voor een vruchtwaterpunctie. Die dag hadden we ook beiden verlof en niets anders gepland.

Bij onze gewone gyn moeten we meestal niet langer wachten dan een kwartier. Maar ook daar zouden we blijven zitten tot het aan ons is. Ik zorg ook altijd dat ik voor de rest geen afspraken meer heb erna.

Een halfuur wachttijd bij de huisarts is hier dus niet zo raar tegenwoordig en tja een nieuwe afspraak, ok, maar dan kan het ook alweer te vroegste 3 dagen nadien en gegarandeerd dat ik dan ook minstens een halfuur moet wachten, dus zie er het nut niet van in om dan een nieuwe te maken.

Novi en Neuzeke vinden dit leuk.
  10. Tipp

Tipp Actief lid

4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Ik kan er niet met mijn hoofd bij dan mijn oudste grote kleine zoon, donderdag uitslag krijgt van zijn examen. En dat ik dan over een paar maand gewoon een kind op de uni heb zitten... Hoe snel is die tijd gegaan! Voor mijn gevoel is het nog mijn kleine jochie die lekker bij mama op schoot kwam zitten na een dag op de basisschool:cry:

toch3, Syane, Kleintjuh85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. TotalBella

Ja in het ziekenhuis kan er altijd een spoed tussendoor komen, of een afspraak die uitloopt omdat t allemaal wat lastiger gaat dan normaal. Ik weet t ook wel, dat is ook meteen de reden dat ik echt max 5 minuten voor tijd aanwezig ben en niet eerder.

@S2909 ja ik snap dat een andere afspraak maken ook niet altijd handig is en soms ook echt niet kan. Gelukkig hoef ik niet zo vaak bij een arts te komen.

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Als ze een indicatie hebben ga ik koffie halen en zorg ik dat ik tijdig terug ben. Mocht het lang duren maar geen idee tot hoe lang, laat ik mn telefoonnummer wel achter, haal een bakkie neus ff in t winkeltje en kom op mn gemakkie weer terug met een puzzelboekje ofzo.

Als ik er eenmaal ben dan blijf ik wel anders moet ik WEER die kant uit en dan heb je allicht weer een spoed er tussen.

Heb steevast achtervang voor mn dochter achter de hand waar t ziekenhuizen betreft. De rest van de dag heb ik dan ook maar vast vrij genomen.

TotalBella vindt dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Zo, ik ga het er even van nemen: heb een high teag, etentje en borrel met 3 verschillende vriendinnen gepland staan de komende tijd:)

Mamafiets, toch3, elsie89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Oehh wij ook.. al 3 terras middagen en avondjes gepland bij onze plaatselijke stamkroeg die buiten een terras heeft gemaakt waar artiesten en Dj's komen optreden. En 1x uiteten gepland staan.

tuc vindt dit leuk.
  15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.055
    14.772
    113
    Vrouw
    Haha, gaat hard hè?
    Hier veranderd er ook weer het een en ander. Oudste dochter is met haar eindscriptie bezig. Hoopt dit jaar haar bachelor af te ronden. Hard op zoek naar een master.
    Dochter twee vertelde een paar weken geleden dat ze stopt met haar HBO opleiding en een baan gaat zoeken. Die heeft ze inmiddels en is nu op zoek naar een auto.
    Twee zoons hebben examen gedaan en gaan dus ook aan een nieuwe opleiding beginnen.
    Hoop veranderingen zo....

Tipp vindt dit leuk.
  16. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Ik irriteer me zo aan alle buren :(

De 1 vind het nodig om gister avond eerst het gras te maaien om 21:30 en om daarna nog een zwembad op te zetten inclusief rammelende buizen.
    De ander is eeeeelke avond aan het klussen aan z’n overkapping/schuurtje en stopte vandaag pas om 22:00.

en wij zitten elke avond met een kind dat weer wakker is van de herrie en die er dus niet gezelliger op is de volgende dag.

geef mij maar een hutje op de hei!

17. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Oh men

Stomme kat heeft een jonge merel meegenomen. Allemaal gepiep en gefladder. Wij als een haas naar beneden en beestje gered.
    Vorig jaar ook zoiets gehad, maar die merel zat spontaan in huis zonder de kat. Toen de dierenambulance gebeld en we moesten hem onder een struik zetten. Wij gedaan, veel verderop, waarna we erachter kwamen dat er een nest in onze boom in de tuin zat. Voelde me super schuldig. Beest heeft natuurlijk nooit zijn ouders meer gevonden.
    Nu dus een nieuwe vogel. Meteen in de bosjes gezet (deze keer geen nest in de tuin). Lees ik nu net dat hij dankzij die kat een ab kuur moet.. Fuck! En nu is die vogel ook weg. En heb ik het weer verknald. Wat ben ik toch een sukkel.
    :cry::cry::cry::cry:

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Je zou zo hier uit de buurt kunnen komen. Werkelijk asociale kids die geen opvoeding gehad hebben. Oplossing. Camara met deurbel en de ouders opgespoord en via fb de beelden door gestuurd. Oma deed er altijd open en waren nooit haar kleinkids.

Nu wijzen ze naar ons huis als ze lopen te vervelen. En dan hoor je ze zegen daar niet die hebben camara.

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Onze kleine draak is vandaag 1 jaar geworden. Kijk met een lach terug op de bevalling ' toen beviel niet' maar voor een eerste echte bevalling viel het reuze mee en was het zo gepiept.

De oudste is nog voor een bevalling via een spoed kz onder narcose gehaald.

Sta er vooral van te kijken hoe de band meteen was. Terwijl bij onze oudste zoon de hechting toch wel anders verliep.

20. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Gefeliciteerd!!

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina