Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.056
    14.775
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Maan14 vindt dit leuk.
  2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik heb vandaag een huidverdikking/bultje laten verwijderen, dat is nu best gevoelig :(

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.150
    113
    Dat mijn kind nu met buikpijn op kamp zit (en hij keek er zo erg naar uit!) en dat ze nog wel bellen als het echt niet gaat en ik hem moet komen halen. :( Had hem echt gewoon een te gek gave tijd gegund, zeker nu in deze tijd.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.150
    113
    Auw, beterschap!

5. TotalBella

Ah wat sneu? Buikpijn van heimwee? Of buikgriep-achtig?
    En dankjewel :)

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.150
    113
    Wel diarree, maar ik denk/hoop een combinatie van spanning en een 3 uur lange fietstocht in deze warmte. Dus ik hoop dat hij zich morgen beter voelt :)

7. TotalBella

Dat zou heel goed kunnen idd. Hoop dat hij zich morgen beter voelt.

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn zoon is zijn lievelingsknuffel kwijt... Waarschijnlijk heeft hij hem vandaag meegenomen naar de winkel (het is een klein knuffeltje, dus die blijft normaal gesproken altijd thuis), maar het knuffelbeest is nergens meer te bekennen natuurlijk. We hebben thuis ook alles overhoop gehaald... Niks. Hij had 'm al vanaf de geboorte, moeders moest ook even slikken :oops:

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Dat we hier niet alleen met memory worden verslagen maar ook met:
    Dobbel toren
    Halli Galli (6+)
    Yathzee (4+ editie een of andere moestuin variant)

En dan vooral dat Yathzee...we kunnen allebei prima kansberekenen..Wat zij gooit is gewoon statistisch NIET mogelijk...en TOCH gebeurd t!

Ze is nog erger dan dr vader op Catan. Cijfer 2 of 12 komt zelden...tenzij hij aan die tegel staat...

NiVa0230 vindt dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Heb je Facebook oid? Door Facebook heb ik een poosje geleden mijn mooie zilveren armband terug gekregen. Die was ik op straat verloren en mijn post werd heel vaak gedeeld. De dag erna kreeg ik hem terug. Ik stond te janken.
    Ik zie heel vaak berichten op Facebook van verloren spullen. Die deel ik zelf dan ook heel vaak want wat er bij mij gebeurde, gun ik anderen ook.
    Lag ie ook niet meer in de winkel? Dat ze hem bij de kassa of zo hebben achtergelaten? Of omringende winkels?

rijo vindt dit leuk.
  11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Omdat je een ks had toen? Was de band daarom anders?
    Nog gefeliciteerd!

12. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb inderdaad een oproepje op facebook geplaatst, er is helaas niets gevonden/achtergelaten in de winkel. Ook op het parkeerterrein lag niks. We wachten het maar even af..

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik denk vooral de periode er naar. Spoed Kz onder narcose wakker worden op de IC zonder baby en voorbereid er op dat hij het niet zou overleven.

Daar na steeds tegenslag naar tegen slag waar door niet durfde te binden aan hem.

Terwijl de jongste zelf aanpakte en op mijn buik legde en hij meteen begon te zoeken en dronk. Geen IC NICU of highcare.

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O ja. Dat snap ik best. Wat heftig voor jullie!

15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ach wat sneu.

16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Morgen de termijn dat M zn hartje er mee stopte, en zondag de termijn dat hij werd geboren. Laatste geschiedkundige "mijlpalen", raar dat t ineens weer zo dichtbij je komt.

Vandaag ook hondsberoerd gestrekt...dan ga je ineens rekenen terwijl je met je emmer vlakbij kapot verveeld...

Dinsdag doppler en woensdag geslachtsecho.

Ik ga voor dinsdag én woensdag voor kinderchampagne (woensdag nog onbekend welke kleur mn dochter mag inschenken).

Dinsdag eventueel uit te ruilen voor Torres Natureo 0.0 die plopt niet maar smaakt wel beter. :roflmao:

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Dat ik met enorme hoofdpijn op bed lag, voor de zoveelste keer
    Misselijk, slecht tegen licht kunnen, langzaam praten..
    Was er zó klaar mee, huisarts gebeld zegt de assistente "oh maar dat klinkt wel heel erg als migraine"
    Heeft ze gelijk om medicijnen gevraagd bij de huisarts en is zo opgestuurd naar de apotheek. Top!
    Was haar zoo dankbaar..

Zoontje (7) was vandaag thuis ivm buikgriep achtige dingen, en we hebben bijna heel de dag lekker in bed gelegen. Hij verzorgde mij super ♡ zo lief!
    Haalde een flesje water beneden, pakte wat fruit en snapte dat ik veel pijn had.

Zxcvb vindt dit leuk.
  18. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Wil even delen dat ik zooo trots ben op mijn 16 jarige dochter, die naar een jaar van depressies en automutilatie en vele gesprekken met een psycholoog toch de draad weer heeft opgepakt weer goed in haar vel zit en nu gister GESLAAGD is voor haar mavo diploma:D

zwaaistaart, Anne2019, Lafayette en 34 anderen vinden dit leuk.
  19. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Vorige maand wat sollicitatiebrieven verstuurd naar verschillende winkels. Had zelf nooit verwacht (geen ervaring en misschien te oud) dat ik zou worden uitgenodigd. 2 winkels wilden me hebben ondanks geen ervaring en bij 1 ervan ga ik over 1,5 week starten.
    Heel spannend maar ook wel weer zin in.

Poolvos, toch3, Biebsje en 17 anderen vinden dit leuk.
  20. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.712
    3.871
    113
    Dat ik blijkbaar echt een verkeerd lichaamsbeeld heb. Collega's, man, ouders en beste vriendin zeggen al tijden "goh @NiVa0230 ben je afgevallen?" En ik steeds maar zeggen, "nee joh, eerder aangekomen dat kan niet anders met al dat geschrans van de laatste weken!"

Mijn nieuwe kleding besteld in 2 maten er van uitgaande de grootste maat te zullen moeten houden. Maar zelfs de kleinere maat zit wat aan de ruime kant en de weegschaal gaf net ruim 7,5 kg aan dan het laatste weegmoment van enkele maanden geleden.

Gek hoe je eigen ogen, kijkend in de spiegel je zoiets anders kunnen laten zien dan dat de werkelijkheid is...

En nee, ik ben dus niet op dieet, eet alles wat los en vast zit en ben allergisch voor sporten dus daar ligt het niet aan.

Momisake en Dagda vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina