Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.141
    1.833
    113
    Wil het wel delen en vind het gewoon zo erg.

Dochter zit in de wacht voor een nieuwe school.
    Dus mag ze naar de zorg.boederij.
    Blijft ze slaan en hondsbrutaal toen.
    Druppel is toch wel ze heeft een zwangere dame in der buik geslagen.
    Schaam me dood.
    Dus donderdag mag ze weer een donderpreek verwachten en gaan ze iets verzinnen.
    Hoe kan je hier toch mee omgaan he elke keer die losse handjes elke keer weer zo.
    Waneer mag het nu toch eens lekker lopen zonder gedonder.

Is het al okt hoop zo dat ze vinden hoe wat en waar daar wand dit kan en mag toch niet zo gaan.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.083
    113
    Nee, dat is helemaal niet gek. Ik ben het helemaal met je eens. Maar mijn kinderen zouden daar voor 19:00 uur allang om hebben gevraagd bij hun ooms en tantes.

TotalBella vindt dit leuk.
  3. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Ik had de afgelopen weken enkele belangrijke deadlines voor werk/studie. Daar ben ik heel veel mee bezig geweest, dus huishouden, eten koken, boodschappen doen moest overal gauw tussendoor.
    Dus praktische hulp was fijn geweest.

Het gaat overigens om mijn moeder, die nu dus een voorstel doet om het leuk bij ons thuis te vieren als ik alles afgerond heb... En daarvoor wil ze wel speciaal komeno_O

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad. En juist door daar vooraf even aandacht aan te geven hoeft het niet om de kinderen te draaien.

Muisje2016 vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    Hem. Ik zou reageren in de trant van. Vieren? Nee. Ben ik veel te moe voor na die weken van studie/deadlines zonder hulp voor al die andere praktische gingen die gewoon doorlopen in een gezin.

Of is dat heel bot van mij :p

Vero0504 vindt dit leuk.
  6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Wat eten koken betreft: ooit al eens een slowcooker overwogen?

Echt handsdown de reddende engel in drukke tijden!!! Kosten geen bal (zonder alle fancy toeters en bellen) je gooit t er in zet m op slow en in de avond schep je je eten op. Ik had m moeten hebben toen ik van mn dochter was bevallen.

citroenrasp en TotalBella vinden dit leuk.
  7. Armina

Armina Niet meer actief

En organiseert zij dat dan of moet je dat zelf doen? Ik zou neutraal reageren met zeggen dat je nog niet weet of je het wil vieren. Zeker in het laatste geval.

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Hahah misschien iets milder? Ik zat te denken "we vieren hier met een weekendje weg, na al dat geren zijn we hier wel toe aan een break met het gezin"

Mamafiets vindt dit leuk.
  9. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Dames.. Mijn dochter heeft vorige week woensdag haar hele knieën kapot gevallen, vrijdag hetzelfde.. Dus wond op wond... En vandaag kwam ze wéér aan met compleet open en bebloede knieën (en wondje op haar hoofd en hand en arm). Die knieën zitten me niet lekker. Is nu al 3 x echt goed gevallen... Pleister erop zorgt binnen no time voor een natte gelige drap die eruit komt. Er komt wel een goed korstje op, dat wel... Maar wat moet ik hiermee? Echt haar hele knie ligt open nu. En kan haar met dit weer geen lange broeken aan laten doen... Moet ik smeren met een creme? Heb het goed schoongemaakt met water (onder de douche) en ingespoten met hansaplast antibacterieel spray voor kids.

Ze weet zelf de oorzaak van het vallen niet, heel gek. Wel is het elke keer op sandalen geweest. Maar het zijn Braqeez sandalen van 70 euro, en ze zitten echt super fijn aangesloten en alles met riempjes. Maar ze krijgt ze van mij even niet meer aan. Geen idee hoe het kan of waar het aan ligt, maar krijg er de rillingen van overal over mn lijf...

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.141
    1.833
    113
    Is er iemand die het heeft gezien.
    Miss een black out?
    Zal zelf niets doen schaafwonden mag je zo laten drogen dus geen pleister dit smet.
    En miss even bellen met de huisarts of er niet toch iets is beschadig.

11. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Goeie, heb de juffen net gemaild... Zij hadden het vandaag gezien.

En snachts dan? Want ze heeft gegarandeerd haar hele bed onder het bloed etc. Heb haar nu een hele dunne lange pyamabroek aangedaan die los zit. Zodat ze er niet mee langs de dekens en alles gaat. Afplakken is idd niet goed, maar soms kun je niet anders als het blijft bloeden/lekken.

Anniek88 vindt dit leuk.
  12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Even foto maken en bij de apotheek navragen. Normaliter zeg ik alleen luchten, er is wel zoiets als pleisterspray/verbandspray maar weet niet of je daar goed aan doet. Kon m in de winkel niet vinden maar zag m wel op leef.nl en apotheek heeft m allicht ook.

Ik had op mn 12e een gruwelijke heupwond van dik 10cm doorsnee na een paardrij ongeluk, 30 meter open asfalt gesleept in volle galop. Was net alsof er gewoon een hap uit was. Dat moest met betadine gazen afgedekt worden en elke avond een uur luchten.

Dat er afhalen was niet grappig overigens, zat helemaal verkleefd want inderdaad ook die drap maar dat was de wond die probeerde te helen. Die heeft wel een tijd geduurd maar is echt keurig genezen.

Wonden in mn gezicht, behoorlijk diepe schaafwonden hebben bijna 3 maanden geduurd maar die werden alleen schoongespoeld in t ziekenhuis en verder niks aan gedaan. Maar met een schone (donkere) handdoek over t kussen ging je dat nog wel redelijk tegen.

13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Deze mama rent nog even 3 vreugde rondjes door t huis heen....Koningskoppel.

Hield t ook niet droog. Super blij mee (meid ook hoor, mja M. natuurlijk wat meespeelt dit wordt R. passendere naam is onmogelijk)

Suzy85, Syane, bluedrake en 17 anderen vinden dit leuk.
  14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    Dat klinkt wel beter idd :thumup:
    Geen verwijten verder. Daar komt maar ruzie van. Maar wel een subtiel steekje. En gewoon de waarheid neem ik aan.

Geniet van je weekend

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    Ocherme.
    Wij hebben vloeibare pleister voor vervelende schaafwonden. Komt een soort doorzichtig laagje op en wond blijft schoon. Komt geen vuil in ademt goed. Dus geneest prima meestal.

Heb even geen naam of merk voor je. Bij kruidvat gehaald. Je sprayt het op de wond.

16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk. Gefeliciteerd.

Jongetjes zijn leuk :D

Vero0504 vindt dit leuk.
  17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.636
    1.443
    113
    Ik snap je hoor. Ik denk dat ik demonstratief mijn hamburger aan de kinderen zou geven omdat ze zo'n honger hebben en het latere eten niet gewend zijn. En er bij zeggen dat ze hamburgers heerlijk vinden.
    Van mij hoeft niet iedereen er een kinderfeest van te maken, .aar rekening houde met ze vind ik toch wel heel vanzelfsprekend. Dat deed ik ook toen ik nog geen kinderen had..

Muisje2016 vindt dit leuk.
  18. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dat hoeft dan toch niet demonstratief, de een denkt wel aan kinderen, de ander heeft dat gewoon niet in z’n systeem zitten. We hebben allemaal een mond gekregen om gewoon even te vragen of ze iets voor de kinderen hebben.

Zeebra vindt dit leuk.
  19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Oohhh lees nu pas! Een jongetje hoe leuk! Benieuwd na de naam!

20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    Dat een plumeau kat er echt niet uit ziet.

(jongste kat, vechtersbaas, is vermoedelijk een hond tegen gekomen heeft aan twee kanten halverwege zn staart een wond zitten ala tanden ingezet. Wilde niet genezen en deed zeer dus dierenarts heeft m geschoren, wond gespoeld en AB en een pijnstiller gegeven...)

Kat loopt nu in de rondte met staart...stukkie kaal...staart. Gelukkig vergeet hij t zelf ook dus elke keer dat hij zn staart ziet trekt ie zo'n stom gezicht van "Whuuuuuuuut happend???"

Vergeten en evsi vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina