Hopelijk is zoonlief inderdaad een zoon dan (morgen 20 weken echo) en is de tsunami wat minder. Enige alternatief wat ik nog over had was wasbaar met een goede portie bamboe inleggers. Gelukkig kwam kruidvat destijds toch weer terug met de "oude luiers". Heb pampers al eens aangeschreven of ze nog een tester nodig hadden. Geloof dat die wasbare Amevi heette, die had een absorptie vermogen van 600ml. Als pampers t enige is wat nog goed werkt, dan even wehkamp in de gaten houden. Die hebben geregeld maandboxen in de aanbieding. Scheelt echt een berg.
Woensdag is het eerste kinderfeestje van onze dochter. Ze wordt vijf en er komen 12 kinderen. Hoe dichter het bij komt, hoe meer zenuwen ik er voor krijg. We zijn met drie volwassenen om ze in bedwang te houden, dus dat komt hopelijk wel goed. Er is een springkussen en waterglijbaan en ze krijgen allemaal zo’n water schiet pomp ding om elkaar mee nat te spuiten. iemand nog de ultieme tip hoe de middag te overleven zonder al te veel kleerscheuren?
Ik vind kinderen van die leeftijd nog behoorlijk goed te behapstukken gewoon van begin af aan de leiding nemen, dan volgen ze over het algemeen wel.
Verzin wat spelletjes voor als ze even niet meer zichzelf weten te vermaken. Verder succes, ik vond 6 en 1 peuter al een uitdaging haha
Dat de oudste vandaag voor de allerlaatste keer naar de basisschool is gegaan en er vanmiddag voor de allerlaatste keer uit komt
Gek idee hè. Hier was dat vorig jaar zo. Moest echt wel even slikken, het gaat zo snel! Hij is nog wel een paar x bij zijn meester van groep 8 langs geweest, maar ivm Corona kon dat ook een hele tijd niet. Gelukkig heb ik nog een jaartje te gaan met de jongste.
M’n dochters zijn al de hele dag lief tegen elkaar. Ze zijn zelfs samen naar de stad geweest. Jongste van 6 is dolgelukkig, ze kijkt altijd zo op tegen haar 12 jarige zus(die dr zusje vaak natuurlijk als een last ziet).
Wij hebben ook de pampers van bol. Enige die ze in maat 7 heeft Iemand een idee waar ik zwemluiers in grote maten (kind heeft mt 122 in broeken) kan vinden?
Haha. Hoe is ze er zelf onder? Volgens mij hebben wij het er zwaarder mee dan de kinderen. Oudste heeft donderdag zijn laatste dag. Vandaag musical. En ik blijf maar zeggen dat ik er nog niet aan kan wennen. En hij blijft maar met zijn ogen draaien en 'mahaam' zeggen
O die vindt het prima. Ze had helemaal geen leuke klas nu. Paar types die het nodig vinden om elke dag te benoemen dat ze lelijke kleding aan heeft enz. Maar wel 2 topjuffen, die gaat ze enorm missen.
Wasbaar een optie? Zoiets bijvoorbeeld https://www.bol.com/nl/p/conni-incontinentie-zwembroek-kind-oceaan-maat-128/9200000080006736?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Zijn zwemluiers echt nodig? Ze houden geen plas tegen, enkel poep. Als een kind vast voedsel eet dan komen er als het goed is mooie drollen uit die ook netjes in een (strakke) zwembroek blijven zitten.