Dat we bijna op vakantie gaan En dat ik van plan ben om mijn telefoon dan alleen nog te gebruiken voor het maken van foto's en ef en toe een Appje of belletje naar familie. En niet meer om de halve avond/dag spelletjes te spelen, door nieuws of sm te schollen. En dus ook niet om hier mijn tijd te vedoen. In plaats daarvan wil ik aandacht voor mijzelf en mijn omgeving. Optimaal genieten van mijn rust en gezin. En lekker actief doen. Eens kijken hoe lang ik dat vol ga houden
Ik vond deze altijd erg fijn... https://www.123drogisterij.nl/merken-incontinentie/zwemluiers/zwemluiers-voor-volwassenen-jongeren-en-kinderen
Dat ik mijn examen heb gehaald met een 7,8! En dat terwijl mijn vader tussendoor onverwachts is overleden na een week coma. Cursus begon op 19 april, 10 mei belandde mijn vader in het ziekenhuis, 18 mei overleden, 25 mei begrafenis. Laatste les was 5 juli. Gelukkig kon ik de 2 gemiste lessen online terugkijken. Ik wilde het zo graag halen, ook voor mijn vader, hij zou zo trots geweest zijn
@Mamafiets er is ook nog een maat 8 van pampers! Voor de nachten hebben we ze alleen nog nodig, daar pakken we kruidvat broekje maat 7 van, die sluit beter aan. Huggies Dry Nights is nog te veel plas voor, die lekken door. Die billen van mn dochter passen al niet lekker meer in mt 128 onderbroekjes, ook fikse bovenbenen (altijd al gehad).
@Mamafiets krijg je trouwens geen luiers via de zorgverzekering? Die Hebben ook wel opties voor als hij groter wordt. Vanaf 4 wordt dit vergoed bij niet zindelijk zijn.
Mijn zoon slaapt uit Hij is 5 en staat altijd klokslag 7 uur naast zijn bed, eerder mag hij er niet uit. Zijn broer, waarmee hij op een kamer slaapt, is op kamp. Al een paar dagen. Steeds was hij netjes om 7 uur beneden. En nu is het al half 8 En nu wil ik het zonnescherm niet naar beneden te draaien, bang om hem wakker te maken
Ooooh zo lekker!!! Dat zijn nou echt kadootjes!!! Hier was t weer 06:30...Ach, beter dan om 05:30 pas in slaap vallen...(na vanaf 01:30 al aan t jodelen te zijn, die periode hebben we ook gehad iets langer dan gezond is. )
Daar hebben wij gelukkig nooit last van gehad. We hebben goede slapers. Zoon van 9 is de enige die als baby en dreumes gespookt heeft. Voor de rest is het allemaal op bed leggen en klaar. Hij kwam om 10 over half beneden met nog hele dikke oogjes van de slaap. Ik vroeg of hij lekker uitgeslapen had. Zijn antwoord: nee ik keek gewoon een andere kant op Hij is er namelijk zeer stellig van overtuigd dat hij met zijn ogen op ligt in bed en niet slaapt. 'hoe kun je anders zien dat het 7 uur is?'
Dat ik er eigenlijk van baal dat de buren exact de zomervakantie gaan uitkiezen om hun complete huis te verbouwen, terwijl de buurman ook na de vakantie vrij kan nemen. Wij zitten dus al 1, 5 week in dusdanige herrie dat we de tv niet kunnen verstaan en als we in de tuin zitten elkaar al helemaal niet kunnen verstaan. Ook alle ramen dicht omdat er zoveel stof vrijkomt dat vorige week vrijdag mn complete bovenverdieping onder zat. Elke ochtend om 0715 begint het en het eindigd rond een uur of 20.00 uur. En dat elke dag... Niet tof.
Dat ik mij goed voelde over een bitchy opmerking die ik gemaakt heb. Kwam een moeder van hockey tegen, haar dochter zit ook in groep 8. En vroeg aan mij "gaan er uit M haar klas ook kinderen naar het J." (Categoraal gym hier in de stad waar haar dochter heen gaat) dus ik antwoorde met nee. " O ja het niveau bij jullie op school is ook niet zo hoog he" Waarop ik zei: "nou genoeg kinderen met een VWO advies maar die hebben voor een andere school gekozen, het kennismakingsfilmpje van het J. was al niet doorheen te komen dus dat voorspelt weinig goeds over het onderwijs".
Ik ben zoooooo trots! S2 heeft gele slip gehaald en ik Kyu 7! We hebben echt hard getraind het afgelopen jaar en nu werd het beloond Ik ging met haar mee op karate voor haar zelfvertrouwen, maar ik vind het eigenlijk net zo leuk als haar Zucht, ze deed het zo goed! Ben helemaal verliefd
Ja het is al niet mn grootste vriendin, maar ik ben zo klaar met dit soort opmerkingen. Zo'n type die haar kind naar deze school pusht, omdat wanneer iemand vraagt op welke school haar kind zit iedereen dus direct weet dat ze VWO doet. Want op een scholengemeenschap kan het natuurlijk van alles zijn.
Het staat al ruim een jaar op mijn todo list om dat uit te zoeken/regelen Je moet er geloof ik wel een machtiging voor hebben via een hulpverlener. Kunnen we krijgen hoor. Hulpverleners zat waar we bij lopen. T is alleen die verstrooidheid en drukte om andere dingen
Machtiging mag ook van je huisarts zijn, vond ik het handigst. Afhankelijk van je zorgverzekering verder, maar als je zorgverzekering een contract heeft met medireva, vind ik die wel heel handig, dan worden de luiers gewoon thuisgestuurd met postnl, en de producten die je al eerder hebt gebruikt, kun je gewoon bestellen via een app. De eerste keer of als het niet meer passend is, dan kun je bellen en dan krijg je eerst proefpakketjes thuisgestuurd.
Snap ik hoor! Wij hebben het ook wat later geregeld dan 4 maar vind het nu toch wel handig. Krijg elke keer als het bijna op is telefoon wanneer ze de nieuwe kunnen bezorgen. En t kost niets meer. Bijkomend voordeel. Even gedoe om te regelen maar daarna erg prettig. Wij hebben de verwijzing via de kinderarts.
12 C mag er 5 uitnodigen Maar dat komt nu ook omdat ik op dat moment 38 weken zwanger ben en dan echt geen hele horde aan kinderen om me heen kan hebben
Ik wil gewoon even zeggen dat ik deze leeftijd van mijn zoon, 7 bijna 8, soms wel vreselijk vermoeiend vind. Hij wil altijd alles weten. Waarom ik iets doe, met wie, wat, waarom, hoelang, wanneer, hoezo, waarom is iets, wat gebeurd er als.... en nog 100000 vragen. En altijd in discussie gaan. Ik: Zachtjes doen voor de deur want papa slaapt nog ( heeft nachtdienst dus ligt tot 17:00 op bed) hij: (om 12:00) maar misschien is hij al wakker. ik: Nee, hij slaapt nog. hij: of toch niet.. ik: Ik weet zeker dat hij nog slaapt. hij: Maar hij kan ook wakker zijn nu he want. ik: Nee W. Hij slaapt nog een paar uur. hij: Ja maar misschien is hij toch wakker geworden. ik: *zucht* En zo gaat het met alles. Vandaag vind ik het vreselijk vermoeiend.