Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Goed dat je dat doet!!
    Bekkenpijn is echt afschuwelijk! Weet er alles van, rolstoel, revalidatie en nog steeds is het bagger. Pas goed op jezelf! Maar zo te lezen maak je al goede keuzes!! Knuffel voor jou!
     
  2. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    heel begrijpelijk dat je niet bent gegaan!

    Over Cadzand: kom daar al 33 jaar in die omgeving (Cadzand-Bad om precies te zijn) en vind het er heerlijk!

    Dagje winkelen/slenteren: Oostburg en Sluis. Ik ken de Coronaregels voor België niet uit mijn hoofd maar in Knokke ben je ook zo.

    Maak een wandeling of fietstocht door Het Zwin.

    Qua strand kun je kiezen voor het gedeelte bij strandtent Ruig. Een stuk rustiger dan bij Caricole en heerlijke plek voor lunch en/of avondeten.

    D’Angelo Italiaan in Cadzand is ook een aanrader.

    Veel plezier!

    @tuc aangezien jij ook gaat en voor het geval je behoefte hebt aan tips :)
     
    tuc en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  3. Annelies03

    Annelies03 Fanatiek lid

    2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Snap het helemaal ♡ ik zou hetzelfde hebben en denk indd hormonen. Vervelend van de klacht, hopelijk voel je morgen weer wat beter!!!
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  4. Annelies03

    Annelies03 Fanatiek lid

    2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    En ik ben ook blij dat we gewoon in Nederland zijn, vind het echt een gedoe en kan het er niet bij hebben. Vakantie moet relaxed zijn:)
     
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hierachter is een verjaardag en ze hebben nu dus kei hard muziek aan en zijn aan het lallen. Zucht…
     
  6. Annelies03

    Annelies03 Fanatiek lid

    2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Ik ben al heel lang benieuwd waarom je nina sanders heet hier op het forum, nu vraag ik het maar gewoon haha..

    Super irritant, hopelijk zijn ze snel klaar met feesten!
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik zocht een forum naam en kon niets vinden en gtst was op de achtergrond aan. Op dat moment ging het over Nina Sanders. :p
    Kan het niet spannender maken haha
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh en de muziek staat inmiddels uit maar volgens mij blijft de drank rijkelijk vloeien want ze worden steeds joliger :rolleyes:
     
  9. Annelies03

    Annelies03 Fanatiek lid

    2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw

    Haha vind het wel een mooi verhaal. Hier zonder muziek,.maar kan totaaaaal niet slapen en dat ik terwijl ik deze week een drukke week heb :(
     
  10. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Super irritant, maar jij slaapt nu toch niet meer :roflmao::o:
    Hoe gaat ‘t met je watermeloenbuik?
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik breek zomaar in. Maar vorige jaar daar in de buurt op vakantie geweest. Ga eens langs bij hof poppedame ontzettend leuk met kinderen. En naar Veere leuk stadje om rond te lopen. Of een dagje naar het strand bij Domburg. Dat zijn plekken waar ik helemaal het zomer gevoel van kreeg.
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Pretty watermelon-ish, maar niet groter dan de vorige keer. Hoewel die echt wel in de weg zit en ik ‘s avonds echt niet fijn meer kan zitten en dus slecht slaap, ben ik overdag en in de ochtenden nog aardig mobiel! :thumup: Ik hoop dat die komende weken niet meer veel groter wordt eigenlijk want anders vrees ik wel dat ik minder ‘fit’ blijf.
    Ik waggel overigens wel :o:
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  13. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.806
    113
    Ik heb dus altijd de neiging om te denken dat je er dus ook uitziet als Nina Sanders (zoals op je profielfoto) En soms gluur ik wel eens in het dikke buiken topic en dan probeer ik toch het hoofd van Nina Sanders op je lijf te plakken zegmaar.
    Ja, soms ben ik een beetje raar :oops::confused::D
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Klinkt een stuk beter dan vorige keer; toen had je al eerder meer last toch?
    Ik denk dat die baby er week 37 gewoon uit komt ;)
     
  15. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Dat vind ik dus ook. Ik weet ook niet hoe ik nu in Frankrijk erbij had gezeten als ik wist dat ik dat als we terug naar huis gingen een test had moeten doen daar. Hadden we ook weer voor moeten betalen.
     
  16. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Toevallig gisteren bij de speelgoedwinkel in Sluis geweest. Dochter had afgelopen zaterdag nog haar A diploma gehaald dus ze mocht nog een cadeautje kiezen. Daar gaan we zeker nog een keer naar terug. Naar Sluis dan he. ;)

    De strandtent Ruig is voor ons op loopafstand van de camping. Hebben we toevallig gisteren geluncht. :thumup: En zeker een mooi strand erbij. Heerlijk.
     
    Splitijsje vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Eerlijk: ja toen had ik wel eerder wat meer last van ongemakken. Ik houd me steeds voor dat dit nog kan komen maar ben toch komende week al 36 wk.
    Misschien een compensatie voor de vreselijke spataderen waar ik dit keer wél erg last van heb.
    En misschien speelt het mee dat dit de 3e is en dat de zwangerschappen kort op elkaar zitten. Ik hoop ook dat deze gewoon lekker op tijd komt! Vanaf 37 weken is fine by me :D
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    ^^ ik zeg komende week maar dit is overmorgen al :o:
     
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Heel fijn, dank je wel.
     
    Splitijsje vindt dit leuk.
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.831
    25.929
    113
    Vrouw
    100% eens!
    En met kamperen in nl moet het glas ook gewoon halfvol zijn met het weer. Ik bedoel. Tot nu toe elke dag regen gehad. Maar een groter deel van de dag zon.

    Kwa omgeving voelt het hier in de heuvels als buitenland. En de sfeer op de camping is heerlijk gemoedelijk. Lijkt alsof corona niet bestaat. Mensen houden netjes afstand hoor. En op terras is lekker veel ruimte. Maar op een natuurlijke manier.

    Broer zit nu in Frankrijk. We sturen af en toe appjes naar gezinsappgroep. Hij heeft het ook fijn (na 3 keer testen voor vertrek). Maar heeft daar wel met de veel strengere regels te maken. Vind hij geen probleem.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina