Ah herkenbaar, zo’n buurvrouw hadden wij ook. Lekker lang opblijven want: vakantie. Vervolgens deed de buurvrouw niets anders dan schreeuwen tegen haar kinderen en de kinderen waren niet te genieten want ze waren gewoon zo moe. En dan niet een dag, maar de hele vakantie lang.
^^ en dus zijn de kinderen gewoon lekker even voor man. Ik vind het oprecht leuk om soms te denken: succes ermee.. joejoe.
Heb je het over mijn buurvrouw? Onze achter buurvrouw kan ook zo tetteren tegen haar kinderen dat je haar 3 straten verder nog hoort volgens mij.... zo irritant. Ook wel sneu voor de kinderen zelf.
Zó blij dat het nu schoolvakantie is, vanmorgen heerlijk rustig aan gedaan en lekker lang in pyjama rondgelopen Zoontje speelt ook goed alleen, wat normaal best een uitdaging kan zijn voor hem. Nog 1,5 week werken en dan hebben wij ook vakantie
Ben heel benieuwd wat je er van vond? Hier staat hij nog op mijn lijstje om samen met mijn nicht heen te gaan.
Jep, hier houden ze dat ook iedere vakantie de hele vakantie vol. Jammer toch dat zovelen hier het ook herkennen uit hun eigen buurt.