Moooaaaaaa wel oké. Ik heb een movie pass waarmee ik onbeperkt naar de bios kan dus het kost me verder niets maar kan niet zeggen dat ik ‘m bar goed vond haha. Het is wel een beetje ‘op’ vind ik. Maar alsnog wel even leuk hoor!
Ok, dan wacht ik wel tot hij op tv komt. Had wel verwacht dat het niet echt bioscoop waardig zou zijn. Als ik zo’n pas had gehad was ik wel heen gegaan.
Oh ja hier had je ook over geschreven toen mijn vader overleed. Mijn vader had waarschijnlijk met heel weinig restklachten nog kunnen leven. Maar hij is na 1 dag in coma geraakt en overleden. In het verslag van het ziekenhuis stond ook iets anders dan wat hij naar mijn moeder appte. Altijd maar zich groothouden en zeggen dat er niets aan de hand is. Sterkte vandaag.... En alle andere dagen. Bij mij komt het verdriet met vlagen en op de meest onverwachte momenten.
Ja hier komt t ook nog altijd met vlagen, zeker nu met kleine broertje op komst. Dochter brak vanmiddag op t veld, was een hele lading verdriet die ineens los kwam uit zichzelf. Ff op een bankje daar gaan zitten en de tijd voor genomen, gepraat over opa en wat hij zo mooi vond en wat zij zo leuk vond aan opa. Tis ook wat als je met 3.5 je opa verliest. Met dr geheugen is in elk geval niks mis, ze haalde dingen naar boven die ik ook was vergeten. Uiteindelijk ging ze huppelend vanaf de poort weer naar de auto. Kinderen blijven gelukkig beperkt in rouw, komt ook in deeltjes.
Ondanks dat mijn vader nog maar heel kort geleden is overleden en mijn vriend nog middenin zijn herstel zit, genieten we zo van onze vakantie. En dat voelt best een beetje gek. Om te lachen en alles van de afgelopen tijd even te vergeten... maar ook zo fijn❤️.
En het is heel hard nodig. Je mag genieten van de kleine en de grote dingen, ondanks t overlijden van je vader en het traject van je vriend. Voor genieten hoef je je nooit schuldig te voelen ookal voelt t nu nog een beetje raar allicht.
Dochter kwam volledig aangekleed naar beneden. Hemd (verkeerd om), jurkje, onderbroek (kwartslag gedraaid dus been doorgang om taille) en een joggingbroek. Hemd en onderbroek maar ff goed gedaan, heb t hart niet dr broek voor een legging om te wisselen. Qua kleur prima match.
Vorige week wilde ik op de eerste dag liever naar huis, maar uiteindelijk hebben we echt een topvakantie gehad. De oudste twee hebben zich geweldig vermaakt en dat is zo leuk en mooi om te zien ♡
Ik wordt er gek van dat, als ik een paar dagen vrij heb genomen voor mezelf mn man wéér "ziek" thuis is. Puffend en kreunend in joggingpak op de bank met de gordijnen dicht of in bed liggend op zn telefoon. AAAAARG!!!! dit is al de derde keer dat dit gebeurd
Wat ontzettend fijn om zo'n berichtje van jou te lezen! Man, wat gun ik jou en je gezin positiviteit, geluk en bovenal gezondheid. Geniet lekker, jij sterke vrouw!
Dat ik de enige persoon lijk in mijn omgeving die het moeilijk vind om alleen thuis te zijn. Ik kan daar echt niet van genieten en hoor altijd jaloers de verhalen aan van mensen die het heeeeerlijk vinden. Ik heb altijd graag gewoon man en kinderen om me heen....
Echt? Eindelijk een medestander hihi. Ze zijn vandaag in de efteling en ik werk thuis (laatste dag dan ook vakantie) en kan niet wachten tot ze weer thuis zijn... vind het zo ongezellig...
Oeh ik zie hier een kans... ruilen? Nee hoor, hartstikke lekker dat je dat hebt! Heb ik vaak ook wel hoor, maar niet met een man die mannegriep heeft. Dis moet gewoon wieberen
Dat vind ik dus ook altijd. Heel veel mensen zeggen dan, dan kun je toch lekker je huishouden of boek lezen..nou heb gewoon graag mensen om.me heen gewoon wat geluid haha!
Hahaha van een man met mannen griep wordt ik ook chagrijnig Mijn man is ook vaak echt ziek als hij wat heeft dus kan hem dan ook geen aansteller noemen terwijl ik dat wel graag zou willen.
Ja beetje entertainment... zit nu met laptop op schoot de Olympische spelen te kijken toch wat mensen haha
Dat ik net mijn enkel verzwikte en op de grond viel voel me een beetje beurs haha. Enkel is dik, schouder doet zeer, spieren in mijn nek doen goed zeer en mijn hand en pols hebben een klap gehad. Zaterdag gaan we op vakantie en baal er best van. Vorig jaar was het namelijk exact hetzelfde gebeurd en verzwikte ik hem dus een paar dagen later nog een keer heel erg, waardoor ik dagen niet kon lopen