Pfff heftig @Iertje81. Snap dat je toe bent aan vakantie. Ik herken je gevoel overigens wel, maar dan om een andere reden
Mooi gezegd en je hebt ook helemaal gelijk❤️! Oh wat lief, dankjewel❤️! Zeg dat wel. Lief van je, dankjewel❤️!
Net kinderwagen en badje in elkaar gezet, zoooo leuk! Bijna 27 weken zwanger en bijnaaaaa babykamer af
Mijn zoon van 9 verveelde zich vandaag een beetje. Na wat gezeur en gehang is hij nou heerlijk zingend met de auto’s aan het spelen. Ik lig op bed en luister stiekem mee.. echt genieten!
Heerlijk toch. Hier moeyen ze ook altijd even die zeurfase door. Man wil dan direct toegeven en tablet geven. Zo zonde.
Mijn middelste heeft langer haar en in een staartje en het grote merendeel van de mensen ziet hem nu dus aan als meisje. Hij heeft shirts met motoren en auto's en veel broeken met (donker)blauwe kleuren. Maar dat is blijkbaar ook oké voor een meisje (natuurlijk is het dat, maar waarom is een stoer meisje dan zoveel logischer dan een jongen met langer haar?). We zijn ook een paar keer niet direct geloofd toen we zeiden dat het een jongen is. Hij is 3 en vindt het geen probleem verder.
Hinderlijk he. Onze jongste dochter heeft heel erg krullend haar. Als je het uittrekt is het tot har schouders maar als je het los laat is het veel korter. Zij is zolang voor een jongen aangezien, ondanks roze, jurkjes, speldjes ed. Snap dat echt niet...
Mijn jongste heeft net haar haar gedoneerd en nu een korte bob en een stoer model bril -> jongen, ondanks meisjesshirts, broekjes met een kantje etc..
Maf he? Zo ontzéttend bepalend is (de lengte van) je haar dus dan. Ik vind hem ook echt een jongenskoppie hebben, maar ben niet objectief natuurlijk Had jouw dochter er last van? Ik wil het haar van mijn zoontje niet afknippen om deze reden.
Stoer van het doneren! Ik vind dat ren bob heel mooi kan staan ook bij meisjes. Ik betrapte mezelf wel op hetzelfde oordeel over een ander kindje bij ons op het vakantiepark. Lang haar, in een knotje, hard fietsen op een racefiets en stoere kleren. Heb het kindje dus maar kindje gedoopt toen, maar dacht eerst dat het een meisje was.
Heel apart. Ik heb zelf tot halverwege de middelbare kort haar gehad. Droeg ook altijd broeken en nooit roze of kant oid. Kan me niet herinneren ooit voor jongen aangezien te worden.
Goed teken iig dat je het je niet herinnert. Stel dat het wel gebeurd was en je er last van had, had je het vast nog geweten.
Mijne heeft naar mijn mening ook echt een meisjes gezicht. Tot vorig jaar noemde zij zichzelf ook een jongen. Ze vind het best vervelend zo nu en dan, omdat haar anderhalf jaar oudere zus ontzettend lang haar heeft. Maar nu zij bijna 5 is kan ze er wel makkelijker mee omgaan. En buiten dat zij heeft ontzettend gaaf haar. Een lekkere dikke volle bos krullend haar Ik zou zijn haar om die reden ook niet knippen hoor.
Ik ben voor ergere dingen uitgemaakt. (Had niks met mijn haar of kleding te maken) Waar ik wel last van heb gehad. Maar de boodschap vanuit thuis was om vooral mijn eigen unieke zelf te blijven. En dat ik goed was zoals ik was. Die boodschap heeft mij meer gevormd dan die van de pestkoppen. Ik zou dus zeker niet het haar van je zoontje laten knippen vanwege de mening van een buitenstaander. Enige goede reden is als hij (of jij) kort haar zelf leuker of praktischer vind.
Dat ik net bij Scapino was met Ies en dat er in het rek met aanbiedingen slippers lagen voor 3 euro. Ies ziet ze, kijkt me aan en zegt: ‘die zijn echt iets voor jou. Ga papa maar even bellen of je weer een keer iets met panterprint mag kopen. Wordt tijd ook’ Niet gebeld, wel gekocht en ze heeft groot gelijk