Even als reactie op de meisjes die als jongens worden gezien en omgekeerd... Ik had dit als kind ook en vond het zelf totaal niet vervelend. Ik was een meisje met kort haar, voetbalbroeken aan en zat ook lekker op voetbal. Ik werd dus ook vaak aan gesproken als een jongen en heb dat nooit als hinderlijk ervaren! Misschien stelt dat jullie gerust! (terwijl ik toch wel gewoon een meisje wilde zijn hoor, maar wel een stoere versie )
Die situaties hakken er ook wel in, kan ik me voorstellen. Nog héél even en dan maximaal genieten van je welverdiende vakantie!
Mijn zusje was ook zo, maar na de 10e die haar aanzag voor een jongen, heeft ze toch haar haar weer laten groeien
Dat ik vandaag in ronde 20 weer negatief heb getest In 4 weken tijd 2x een koortslip gehad. Ik sta stijf van de stress, ben uitgeput, loop constant met een brok in mijn keel.
Dat je af en toe zo verliefd kan zijn op je eigen kind. Dochter wilde perse van haar eigen geld trakteren op een ijsje. Zijn we bij de ijssalon mag ik vast op het terras gaan zitten want bestellen wilde ze zelf. Ik gluurde wel naar binnen of het goed ging zie ik haar tegen een oudere mevrouw zeggen mevrouw staat u in de rij of bent u al geholpen? En ze bestelde keurig met alstublieft en dankuwel toen ze de ijsjes en wat wisselgeld kreeg. Die trots op haar snoetje, ik smelt en ben verliefd!!