Wat vertel je het weer mooi Hier bij beide 2 nachtjes ziekenhuis gehad. Bij 1e omdat ik een vervelende complicatie had en geopereerd moest worden. Bij de tweede omdat de vliezen meer dan 24 uur gebroken waren voordat ie uiteindelijk besloot eens naar buiten te komen. Bij beide de champagne bij thuiskomst gedaan. Mooi moment in mijn eigen huis samen met de trotste grootouders een toast.
Hier bij R zondagavond opgenomen met ballonnetje. Maandagochtend vruchtwaterpunctie afgenomen en toen aan infuus en binnen 4 uur bevallen, maar vanwege alle onderzoeken bij R en obductie dinsdag avond na huis. Bij H maandag ochtend vroeg melden voor keizersnee en donderdag einde middag na huis. Maar H was ook opgenomen op neonatologie. Omdat hij slap was geworden in mijn armen. Beide keren kraamzorg gehad. Maar ben ook niet type in bed blijven haha..
Ik zou het niet snel doen, maar mis de alcohol ook totaal niet dus het maakt me niet zoveel uit dat ik nog niet krijg. En met borstvoeding, weet niet of het dat nog uit maakt?? Maar doen waar je vooral zelf blij van wordt
Alcohol vrij is ook een optie, gewoon roze kinderchampagne van de hema. (als t een meisje is) heb je toch wat te knallen.
Schoonmoeder die vandaag informeerde of het nog rustig was hier. Moeder die om 20.30 belde (ik had geen zin om op te nemen) en die dan gelijk daarna appt of ik het allemaal nog volhoud. En gelijk claimt morgen te willen bellen. Nee mensen, ik ga jullie niet van elke scheet op de hoogte houden en al 2 zwangerschappen negeer ik dergelijke berichten dus laat de boodschap ook nu duidelijk zijn: jullie horen vanzelf wanneer de kleine er is en moest er iets met opvang geregeld moeten worden, dan horen jullie het ook wel.
Beval je thuis? Hieruit maak ik op dat ze ook niet in een andere ruimte of als je in het ziekenhuis bevalt op de gang, mogen wachten tijdens de bevalling?
Zou ik ook niet aan moeten denken en ik betwijfel of dat nu ook mag ivm corona. Na mn vorige bevalling heeft mn moeder stellig voorgenomen in t ziekenhuis te wachten. Maar die vangt mn dochter op, heb er meer rust van als dochter bij haar onder de pannen is. Denk dat ze dan bij ons komt slapen en dochter in dr eigen bed. Dan staat de koffie klaar als we thuiskomen
Nee ziekenhuis en no way dat er op de gang gewacht mag worden nee die allereerste uurtjes zijn me me zo vreselijk heilig
Als ik in de ochtend beval en we zijn weer op tijd thuis vind ik het prima als onze ouders even komen loeren. Komen we 's middags of begin avond thuis, dan wordt dat gewoon de volgende dag
Waar zijn de kinderen tijdens de bevalling? Mijn zoontje was niet te houden toen zijn broertje was geboren en wilde hem (en ons) zo graag zien, dat is nog wel iets om rekening mee te houden. Begin van de middag was ik bevallen en begin van de avond had hij hem in zijn armen. Dat moment zou ik nog wel 100x willen meemaken
Schoonouders wonen om de hoek. Zoontjes zijn daar dan. Als we bijv s avonds pas thuis komen dan zullen ze gewoon s ochtends vroeg komen. Anders natuurlijk gewoon dezelfde dag!
oh hemel dat zou ik ook absoluut niet willen hoor. Mijn moeder past op de kinderen als het gebeurd en die komt nadien naar het ziekenhuis. *als kinderen weer mogen langskomen, mag op dit moment niet*
Mijn laatste bevalling werd ik dinsdag ingeleid en beviel ik donderdag. Ik zou er niet aan moeten denken dat er steeds iemand op de gang zit te wachten en mijn moeder ook niet, dat scheelt!
Mijn moeder was er bij zoon bij en wilde bij dochter zelf niet omdat ze het zo erg vond mij pijn te zien lijden. Die paste toen op zoon maar was er wel binnen 15 minuten omdat ik zoon er heel snel bij wilde hebben. Ik wilde mijn gezin compleet en dat mijn moeder erbij was was een geweldige aanvulling.
Mijn moeder was ook bij de geboorte van mijn oudste ♥️ was fantastisch. Bij de jongste paste ze op de oudste, en mocht er helaas niemand bij in het ziekenhuis.
Mijn moeder deed bij oudste net of we een dagje naar een pretpark waren. Toen man even ging roken en de verloskundigen even weg waren ging haar tas open met krentenbollen, pakjes drinken en Zakjes snoep. We moeten er nog om lachen samen.
Ik heb een goede moeder, maar moet er niet aan denken haar bij mijn bevallingen gehad te hebben. Grappig hoe iedereen dat weer anders ervaart.
Ja mooi moment is dat hè. Onze jongste is in het ziekenhuis geboren dat ziekenhuis staat naast de VO school waar onze kinderen zitten. De oudsten wisten ook dat we naar het ziekenhuis waren en hadden die dag toetsen. Zodra hun broertje geboren was hebben we hen een sms gestuurd. Hun broertje was nog geen uur oud toen de eerste in de verloskamer was. En omdat de klem op de navelstreng wat bloed door liet kreeg hij een nieuwe klem van de kinderarts. En moest de oude eraf geknipt. Dat mocht zijn grote zus doen. Vond ze geweldig natuurlijk. Toen even later haar zus binnenkwam vertelde ze trots: "ik mocht de navelstreng doorknippen!" Dat gezicht van haar zus was geweldig Die dacht dat haar zus dus de eerste keer knippen er al bij was