Daar zul je vast gelijk in hebben hoor maar als ik weleens het raggertje door de rietjes beker met taksi of Limonade haalde kwam er altijd toch wel wat kleur uit het rietje wat dus aan de binnenkant bleef "plakken" dat zal kleurstof van het drinken zijn maar dat kan dus net zo goed vuil zijn. Het zal vooral tussen mijn oren zitten maar met dat idee tussen mijn oren drinkt het een stuk minder lekker
Ik heb ze een week of 6 geleden gekocht schat ik, toen ik voor het eerst een kartonnen rietje in mijn Mac Donald Cola kreeg en zag dat ze in de winkel compleet uit het assortiment waren verdwenen. Misschien vind je ze nog wat voordeliger op ali express? Mijn man zei dat ik hele partijen moet opkopen en ze via Facebook moet gaan verkopen, volgens hem over een jaartje gouden handel
Vast wel als je goed zoekt. Maar deze doe ik ook in een pakje taksi onderweg hoor. Mijn dochter kauwt namelijk op rietjes en dat word met karton echt een vieze bende. Alleen in een pakje caprisun is zo een groot rietje niet te doen.
Ja hahaha 50% van de tijd prik ik dat rietje erin en dan direct via de achterkant van het pakje weer eruit
https://nl.grandado.com/products/200pcs-clear-individueel-verpakt-drinken-pp-rietjes-thee-drankjes-rietjes-smoothies-jumbo-dikke-event-party?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6MTE1MjU4MTM2
Ik heb me ‘al de hele dag’ afgevraagd of ik deze foto zou posten. Ik viel 8 jaar geleden bijna 50 kilo af. 50 kilo ja: das een boel Waar ik alleen geen rekening mee hield was dat ik op m’n buik, waar het vet zich grotendeels verzameld had, loshangend vel zou overhouden. Intens gemeen vind ik dat: zo hard gewerkt en dan nog met de sores zitten… En twee zwangerschappen hebben niet meegeholpen helaas. En toen maakte C deze foto van mij vandaag. Ik vind mezelf best knap hierop maar die buik hè? Die buik En het dijde sinds ik Luc heb gebaard ook nog naar opzij uit. Ik eet niet bijzonder slecht (oké op sommige dagen wel) en ik zwem 2x per week 2 kilometer. Niet alleen om af te vallen maar ook om m’n conditie op peil te houden. Dus net na het eten in ons mooie huis in Zuid Frankrijk, zei ik tegen C: ‘that’s it. Ik ga sparen voor een correctie.’ Ik zie het net zoals met m’n oog: een schoonheidscorrectie mag best. En zéker als je ergens keihard voor gewerkt hebt, of als je iets rampzaligs is overkomen. (Zomaar mag ook hoor dit is mijn idee over mezelf) Dus dat wordt heel hard sparen nu, want de verzekering vergoedt dit helaas niet. Maar het zal het dubbel en dwars waard zijn ❤️❤️❤️
Echt? Nog nooit gezien! En ik WAS echt capri sun groot verbruiker. Hier in huis gingen er wel 50 tot 70 Zakjes per week doorheen. Nu al weken lang 0!
Als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je er zeker voor sparen. Hoeveel mensen ook zeggen dat je tevreden moet zijn met hoe je bent en dat je al 2 kinderen hebt dus eigenlijk niet mag klagen over je figuur. Als dit ervoor zorgt dat jij jezelf mooier gaat vinden en je daardoor lekkerder in je vel zit (leuke woordspeling) moet je dat zeker doen!!! Edit. En ik snap wat je bedoelt als ik naar je foto kijk. Ik weet niet hoe je buik er bloot uit ziet maar je bent mega slank en je buik ziet er "dik" uit en dat is ie waarschijnlijk niet maar de omvang van je buik is nu groot door vel en niet door vet en dat is zonde van je goede figuur. Want door die buik lijk je minder slank dan je eigenlijk bent en kun je niet alle kleding dragen die je wel zou moeten dragen als je zo een figuurtje hebt (als ik naar je benen kijk stel ik me daar een mega slanke den bij voor met smalle taille).
Kruidvat heeft wel eens in koeling en Jumbo echt vind zooo heerlijk! Vroegâh was ook wel lekker als ik een kater had haha!
Ja ik dronk ze vroeger als kind al. Mijn oma en moeder hadden dit al altijd in huis toen ik zelf klein was (nu 30 jaar later hebben ze het nog altijd in de koelkast staan maar nu voor de kleinkinderen en achterkleinkinderen).
@Iertje81 Ik sluit me aan bij @GossipGirlxoxo je hebt een stel prachtige benen en als ik outfit fotos zie van je dan zie je je buik niet, maar met zitten is het altijd anders (helaas) hopelijk kan je snel je doel bereiken met sparen!
Zoom eens in op je voet dit is waarschijnlijk vertekend door het water. Anders toch ook maar verder sparen om 5 vd 10 tenen aan die ene voet te laten verwijderen
Ik snap het wel en denk zelfs dat het mij ook wat zou storen. Al dat werk gedaan en ergens zorgt die buik er wss voor, dat het niet volledig tot zijn recht komt. Veel spaar plezier .