Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat ik gigantisch baal van post.nl.
    Ik heb voor dochter kleren besteld bij children salon in Engenland. Een aantal items waren te groot dus die heb ik met track and trace retour gezonden op 8 juni. Maandag bedacht ik me dat ik het geld (flink bedrag) nog niet terug had en toen ik in mijn account van de winkel keek zag ik dat het pakket nog niet was aangekomen. De t&t gecontroleerd en daar staat retour afzender (maar mijn adres staat niet op de doos). Het pakket kon niet bezorgt worden want staat verkeerd in hun systeem, terwijl het een sticker is op de doos van de winkel zelf dus de vrouw bij het pakket punt heeft het verkeerd overgenomen, de postcode klopt wel, maar de streepjescode van de bezorger geeft dan niet het juiste adres. Met post.nl gebeld hoe ik dat pakket terug krijg, dat word volgens hun na 6 weken in een depot in NL terug geleverd omdat er geen afzender op de doos staat. Als ik bij de T&t zie dat het daar is dan kan ik weer bellen en stellen ze een onderzoek in. Maar tegen die tijd is mijn retour termijn van de winkel al lang verlopen en ben ik dus honderden euro's kwijt. Ik baal hier echt zo gigantisch van, vooral omdat ik zelf helemaal niets in de hand heb en niets kan doen om dit proces te versnellen of anders op te lossen.
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik stuurde deze foto door naar mijn oma via whatsapp en haar reactie was dat ze in haar hele leven nog nooit zulke lelijke bloemen had gezien :roflmao::roflmao::roflmao:
    Mazzel dat ik niet dacht ik neem ook een bosje voor haar mee :roflmao:
     
    Ansel, owly, Syane en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Kan post nl dat adres niet veranderen?
     
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nee dat vroeg ik ook al, dat adres aanpassen nu het pakket nog in GB is of mijn adres toevoegen zodat het pakket niet in dat depot komt maar bij mij terug maar volgens de telefoniste van de klantenservice was dit niet mogelijk. Ik twijfel nu of ik morgen nog een keer bel of het mogelijk is dat ik het pakket daar laat ophalen door een koerier ofzo en dan nog op het goede adres kan laten bezorgen want dat zal voordeliger zijn dan buiten de retour termijn het pakket pas terug te krijgen. En ik heb er een hard hoofd in of ik het überhaupt nog terug zal krijgen.
     
  5. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Ik zou idd gewoon weer bellen, het is misschien ook maar net wie je aan de lijn hebt
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    990
    1.714
    93
    Vrouw
    Heb je al contact opgenomen met chrildren salon zelf, misschien willen ze de retourtermijn verlengen?
    Zo balen, ze hebben daar hele leuke kleren,maar ook heel duur, dus hopelijk krijg je het pakket van postnl alsnog terug en kan je het nog retourneren.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja daar heb ik goed contact mee tot nu toe. Ze laten de retour termijn nog even open maar kan me voorstellen dat ze als het pakket pas over 4 weken in dat depot aankomt, post.nl dan een onderzoek start en ik daarna pas mijn pakket retour krijg om dan weer naar hun te verzenden (dan zijn we een week of 8 verder) dat ze zeggen dat het te laat is. Ze adviseren me nu de kosten op post.nl te claimen maar zou niet weten hoe?
     
  8. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    990
    1.714
    93
    Vrouw
    er is dit
    https://www.rijksoverheid.nl/wetten-en-regelingen/productbeschrijvingen/schadevergoeding-bij-verlies-vertraging-of-beschadiging-poststuk

    Maar ik denk dat je zelf ook op was gekomen en de onderzoek naar daar zal vast ook maanden in beslag nemen.
    Heel vervelend:|:|. Succes en veel geduld gewenst, zal je wel nodjg hebben met PostNL.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.987
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Juist! Maar nu blijft dochter een jaartje in groep 2 en gaat zij naar groep 3. De pauzes zijn dan ook net wat anders. Dat scheelt al veel.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Dat onze tuin eindelijk af is. Bijna zonde om straks 2 weken op vakantie te gaan:roflmao:
    De border moet uiteraard nog gevuld worden, er komt sowieso langs die paal een klimplant. (Die paal staat daar overigens bewust in, dat heeft met de afwatering te maken;))

    DSC_1719.JPG

    DSC_1720.JPG
     
    owly, Syane, Nougat en 19 anderen vinden dit leuk.
  11. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Wauw wat mooi!!
     
    tuc vindt dit leuk.
  12. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.287
    4.154
    113
    Dat ik me keer op keer verbaas over de partners van mijn zwager en schoonzus. HOE kan je zo over je heen laten lopen?
     
  13. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Mooi !
     
    tuc vindt dit leuk.
  14. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Dat ik het politie agentje spelen vandaag wel weer genoeg vind, ze beide gewoon totaal niet luisteren en elkaar continu pijn doen.. en er straks iemand komt eten :rolleyes:
    Ik het huis al 3u probeer op te ruimen maar hun continu er een giga bende van maken..
     
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dat doe ik dus s avonds pas.
    Tis net dweilen met de kraan open.
    Opgegeven hoop als ze wakker zijn.

    Er zijn er nu 2 niet lekker en de grootste rommelmaker is met papa mee, mijn huis is overdag nog nooit zo netjes geweest :D
     
    masami vindt dit leuk.
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.127
    15.633
    113
    Vrouw
    Ik ben team van uw moeder.
    Verschrikkelijk die kleuren.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dat we net een klein rondje door het bos achter het huis hebben gewandeld (blauwe bessen plukken) - en dat kleine man voor het eerst in het bos op de arm zat ipv in de draagzak of kinderwagen. Hij heeft de hele weg zitten giebelen en bij momenten schaterlachen. Geluksmomentje ♥️
     
    Muisje2016, Mamafiets, masami en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ik vandaag echt een jankdag heb:oops:
     
  19. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Dat mijn zoon sinds lange tijd (1,5 jaar) weer in zijn eigen bed is gaan slapen! Blijkbaar hoort dat er ook bij als je naar groep 3 gaat :D ( net als ineens elke ochtend zorgvuldig je eigen kleren uitzoeken ;))

    En daar komt ook mijn volgende punt: waar is mijn kleine schattige kleutertje gebleven? Hij is 6 en gaat naar groep 3 :cry:
    Anders ben ik niet zo’n zeveraar maar van de week dacht ik er iets te veel over na...:oops:
     
    Poolvos, masami, toch3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Oh nee.. why?
     

Deel Deze Pagina