10 jaar getrouwd alweer. Ben er gewoon helemaal trots op dat het ons al zolang is gelukt om er voor elkaar te zijn. Hebben erg veel meegemaakt en als ik kijk hoeveel vrienden, familie en bekenden in die tijd uit elkaar gegaan zijn moet het wel een wereld prestatie zijn
Ik baal van de ha en zijn niet aanwezige kennis over de schildklier. Een tsh <-0.01 is niet goed, ook niet als de ft4 wel binnen de waardes valt... pff. Kon na lang zeuren iets verlagen en is nu 0.05. Volgens ha mooi stabiel, nou stabiel misschien een beetje, maar echt nog wel te laag.
Dan verlaag je stiekem zelf toch een beetje. Doe ik ook wanneer ik me niet goed voel of mijn waarden niet heel goed zijn. Mijn huisarts laat me daar gelukkig vrij in, maar zéker met verlagen zou ik het gewoon doen. Kun je gelijk een reservevoorraadje medicijn opbouwen.
Ja dat ben ik ook van plan, maar ik slik hele tabletten van 137 gram en die zijn niet of nauwelijks te breken, dus minderen is wat lastig. Ga nu eerst proberen via de apotheek 12.5 minder te krijgen.
Je kunt bijvoorbeeld ook eens per week een halfje slikken om te beginnen. Maar uiteraard beter als het via de officiële weg kan. Succes ermee, ik loop momenteel ook een beetje te etteren met mijn dosis...
Oh dat is een goede tip, zit nu alleen in dagen te denken, maar een halve minder eens in de zoveel dagen is goed te doen natuurlijk. Jij ook succes, het blijft een gedoe.
Ik ben vipppppp! VIPPPPP! Ik had eig wel een fanfare bandje verwacht en wat champagne ....mijn man vindt het geen feestje waard, hij zegt dat dat juist aantoont hoe idioot veel ik hier zit
@GossipGirlxoxo .... en als je nu eens 48 uur zoveel mogelijk thuis blijft. Geen supermarkt, geen pakketjes, geen wild gedoe met je man, etc. Dan douche je, desinfecteren thuis en bij je vader, mond kapje goed strak om...dan heb je zo min mogelijk load bij je. Is dat een optie?
Bedankt! Toevallig vanmorgen TSH laten prikken. We gaan het weer zien. Ik was echt heel lang perfect ingesteld, maar toen 12 kilo afgevallen dus mega gaan hyperen. Nu hopelijk weer bijna op de goede weg.
Ik heb zomaar een positieve zwangerschapstest ❤️ En hoop zo hier een levend gezond kindje aan over te houden! Had wel bruin verlies daarom ook vandaag getest.. zou morgen want dan is 6 maanden geleden dat R overleed in mijn buik ❤️
Het is jullie zo gegund! Ik duim voor je mee dat alles goed zal blijven gaan. Het zal wel een heel andere zwangerschap worden, heb je daar ondersteuning bij, bij het mentale stuk?
Jeetje, lijkt me echt moelijk. Je zit gewoon tot het eind in spanning. Ipv de eerste weken/maanden. Ik wens je sterkte daarmee en hopelijk krijg je goede hulp. Gefeliciteerd in elk geval! Zal voor jullie duimen. Is er een reden gevonden voor de stilgeboorte?
Ja, een fout in de opbouw van de placenta waardoor de laatste rijpingsface faalt zeg maar en kindjes rond uitgerekende datum plots overlijden. Placenta was ook erg klein/licht. R was ook licht behoorlijk dysmatuur. Bij deze zwangerschap vanaf 12 weken asprine voor doorbloeding en inleiden bij 37 week mits groei goed is anders eerder halen. En groeiecho’s ect