Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ja, maar dat is volgens mij typisch aan vluchtige heupontsteking, dat er nauwelijks wat te zien valt, soms alleen wat vocht geloof ik. Ik hoop dat het dat is in ieder geval, gaat vanzelf over (bij dochter duurde het langer dan bij zoon).

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    Ik zit stik zenuwachtig te wachten op de uitslag van mijn laatste examen voor mijn cursus. Hoop zo dat ik het gehaald heb. Maar kan nog zomaar een week duren voordat ik het weet :|

3. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Dan hoop ik dat ook maar. Merk dat ik t erg spannend vind

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    Dat is logisch, het is je kind. Sterkte met afwachten.

Anan vindt dit leuk.
  5. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113

Heeft wat vocht bij knie. Ze denken nu idd door verkoudheid. Over 6 weken terug komen en als hij het op andere plekken krijgt eerder terug komen want dan zou het kinder reuma kunnen zijn

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ze denken dan dat het eigenlijk hetzelfde is als vluchtige heupontsteking, maar dan bij de knie ipv heup? Dat is goed nieuws dan. Ik hoop echt dat dat het is en geen kinderreuma.

7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja boeken moeten gekaft worden. En dochter heeft ook een papieren agenda nodig, al gaat er idd een hoop digitaal.
    Hier is dochter met 2 vriendinnen naar de Hema gegaan, ze hebben alle drie hetzelfde gekocht, heel handig als je bij elkaar in de klas zit Haha. Alles matcht bij elkaar, zal alleen nog wat balpennen voor haar halen, ze heeft nu fineliners en dat lijkt mij niet heel handig.

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Zoon moet een papieren agenda aanschaffen. Verbaasde me er wel over, had digitaal verwacht namelijk. Kaften heb ik allemaal elastisch besteld. Ik kon het als tiener met papier al niet goed en nu nog steeds niet :roflmao:

9. GossipGirlxoxo

Misschien een beetje het verschil tussen jongens en meiden? Zoon zijn vrienden zijn er nu en die zeggen ook "heeft mijn moeder gekocht, geen idee waar" :roflmao:

10. GossipGirlxoxo

Dat zijn geen leuke herinneringen. Bij mij kwam de herinnering van de O'neill agenda boven toen ik voor zoon aan het zoeken was en zag dat die nog steeds bestaan.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  11. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113

Ik was er niet bij dus weet niet wat exact is gezegd maar wat ik begreep is vocht vast houden door verkoudheid en daardoor niet kunnen lopen

12. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Jeej. Nu nog op therapiebasis aan het werk. Maar vanaf volgende week weer 50 % zelf aan de slag. er zit weer vooruitgang in

TotalBella vindt dit leuk.
  13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Niet alle boeken kunnen een rekbare kaft omheen. Alleen die met echt harde kaft. Degenen met een wat slappere kaft moet je toch echt met gewoon kaftpapier kaften. Helaas ;)

owly vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Haha dan moeten mijn moeder of oma aan het werk :roflmao::roflmao: net als 23 jaar geleden :p
    Maar volgens mij zijn alle kaften wel stevig genoeg zo op het oog. De slappe kaften zijn werkboeken daar hoeft niets omheen.

Syane vindt dit leuk.
  15. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.384
    113
    Dochter heeft afgelopen jaar in de brugklas gezeten. Netjes een agenda gekocht. Volgens mij is die nog steeds zo ongebruikt als aan het begin van het schooljaar :rolleyes: Alles staat in het online portaal en ze keek gewoon daarin. Nu geen agenda meer gekocht. Ze gebruikt overigens wel zo'n papieren planner voor op het bureau.
    Boeken moeten gekaft, want moeten ook weer ingeleverd worden. Maar ze had er maar een stuk of 14 afgelopen jaar, dus was zo gebeurd. Voor verschillende vakken had ze helemaal geen boeken.

16. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.384
    113
    Hier moesten de werkboeken ook gewoon ingeleverd worden op het eind van het jaar. Mocht je dus niet in werken.

Syane vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Ik ga het nog een keer checken op de lijst, ik meen gelezen te hebben dat deze niet ingeleverd moeten worden.

18. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Hier moesten wij agenda’s gebruiken die we van school kregen. Dus die voorpret ken ik niet. Wel het zoeken naar leuke kaften, schriften, kaftpapier en pennenzak....

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.150
    1.838
    113
    Nee zeker niet.
    Ach heb school gehaald gelukkig en zonder blijven zitten..
    En veel gekopieerd ook wel eens stoned erg leuke herinneringen oeps.
    Je moest toch wat.
    En die agenda's oelala die hunnen van toen.
    Pieter André, aaron carter (nu los geslagen zo zonde

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik heb met brillo sponsjes onze bbq gepoetst. Daarmee ook de toplaag van mijn gellak, kak!

Deel Deze Pagina