Mijn dochter wil nooit trouwen later. Want ze wil mij niet missen en wil niet ergens anders gaan wonen. Ze wil prinses worden dus heb haar uitgelegd dat ze dan een prins moet trouwen, en dat gaat haar dus een stap te ver. Toen was het papa zijn schuld dat ze geen prinses kan worden, hij had niet gewoon moeten werken maar koning moeten worden.
Prachtig! Als ik foto's zie wil ik graag mijn eigen jurk aan, helaas vanwege corona uit moeten stellen en nu trouwen we pas in 2022 (heb ik wel even alle tijd om die zwangerschaps kilo's er af te krijgen )
Afgelopen juni. Hadden alles al geregeld echt om te janken Maar goed beter zo dan met 20 man en mega afstand..
Zoon heeft 3 vrienden te logeren. Ik heb gisteren avond met ze afgesproken dat als ze om half 11 beneden zouden komen dat ik in pyama met ze McOntbijt ging halen. Net in de kamer gespiekt en alle 4 de pubers liggen nog in diepe coma Nu twijfel ik of ik niet ga halen nu en dochter ze straks ontbijt op bed laat brengen.
Kan ook!! Afgelopen nacht ben ik om 1 uur met ze naar de Mac gereden voor een ijsje en toen zat ik al in pyama dus heb me omgekleed. Toen kwam het gesprek zou je in pyama naar de Mac durven. Ja hoor dat durf ik, toen was het bluf morgen ochtend voor ontbijt. Prima jongens als jullie half 11 wakker zijn. Niet dus....
Oeeeee heel benieuwd! Maar meer of het is geworden wat je in je hoofd had. Ik kan ook terug delen met je ik mag zaterdag!
Ga Gaat je lukken! Wij hebben het in 4 a 5 weken gedaan..... ring was net optijd binnen. Dus tip, snel ring uitkiezen