Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Mmm, hier afgelopen weken in eigen woonplaats in 3 filialen niet en ook in centrum Utrecht niet verkrijgbaar....controlerr al maanden elk filiaal waar ik kom;) online ook nog niet.

Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik moet voor m’n werk het hele land door en overal waar ik kwam dook ik een Kruidvat binnen in de hoop dat ze ze hadden. Inderdaad nergens! Tot dus een paar weken geleden en opeens weer overal in Alkmaar. Dus als je in de buurt bent ;)

3. Venelientje

Is wel heel ver rijden ;) maar ik ga het hier in de gaten houden :thumup:
    In Alkmaar begint de victorie zeggen ze toch:roflmao:

4. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    De ochtend is nog niet eens voorbij en ik ben het nu al zat.... Vannacht amper geslapen, niet door de hitte maar door dochter die niet kon slapen (inderdaad, vanwege de hitte). Ze kroop bij ons in bed en heeft eindeloos liggen fluisteren, draaien en aan me friemelen. Haar tegen 5:30 weer naar dr eigen bed gebonjourd. Zij sliep vervolgens uit tot 9:30 maar ik was om 7:30 met zoon eruit... Die houdt duidelijk niet van dit warme weer en wil letterlijk alleen maar tegen me aan zitten en voorgelezen worden. Zet het op een krijsen zodra ik iets anders ga doen. Dit gaat al zo sinds vrijdag. Terwijl het normaal zo'n gezellig jongetje is dat (voor zijn leeftijd) al best goed zelfstandig kan spelen. Dochter heeft inmiddels ook een humeur om op te schieten, vanwege te weinig slaap. Ik ben op het punt beland dat ik ze het liefst allebei in bed pleur en zelf met oordopjes op de bank ga liggen. :(

Oké, klaagmodus uit.:|

5. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dat ze vandaag eindelijk m'n douchekruk komen bezorgen!

citroenrasp, Muisje2016 en toch3 vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat ik helemaal gelukkig ben met de nieuwe badpakken, bikini's en bijbehorende overkleding en haarelastieken van mezelf en dochter. En nu zag ik dat bijpassend voor man en zoon er ook een zwembroek beschikbaar is en die willen ze niet aan :rolleyes::roflmao: en ik snap ze helemaal want word wel heel erg gezin jut en jul maar voor 1 foto zou ik het wel heel leuk vinden, en man en zoon dus (helaas) niet... haha ben benieuwd naar jullie mening :roflmao::roflmao::roflmao: kan hem al raden:p zouden jullie mannen meedoen aan een gezins outfit?

Voor de beeldvorming...
    1e foto voor dochter
    2e foto voor mij
    3e foto dan voor man en zoon.

Bekijk bijlage 659393 Bekijk bijlage 659394 Bekijk bijlage 659395

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Nee, mijn man vond de matching kerstjurkjes al erg genoeg. En om eerlijk te zijn ikzelf ook, verder dan een keertje met kerst ga ik niet. :roflmao::roflmao::roflmao:

owly, Bailey07 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Mijn man zou me vierkant uit lachen :roflmao:
    Maar zou het wel proberen haha

Bailey07 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Ik vind de stuks afzonderlijk allemaal heel leuk. Om ze echt met vier tegelijk aan te doen... dat zou ik waarschijnlijk niet zo snel doen (ik zou het er alleszins zeker niet bewust voor doen).

Ik zou het op zichzelf wel een gave zwemshort vinden voor mijn zoon en zou het dan geen probleem vinden om mijn zoon & dochter een matchende zwemoutfit aan te doen (zonder dat de papa & ikzelf ook nog eens matchen). De keer daarop kan je dan misschien als moeder met je dochter matchen ofzo (als je de stuks dan toch allemaal in huis hebt...).

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    Ik ben nog niet geweest. Ik zit nu als een oud oma’tje in het binnenzwembad. Ik had de jongens al beloofd te gaan zwemmen vandaag :rolleyes: even doorbijten nog.
    Op de terug weg rij ik langs de Kruidvat! Mochten ze ze nu niet hebben dan kies ik die duurdere die net ook voorbij kwam.
    Ik hoop echt dat het gaat helpen want kon vanochtend niet eens meer van de wc afkomen :roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    @GossipGirlxoxo hahha nee dat zou mijn man nooit doen. Ook niet voor een foto :p

Zelfde zwembroek als zoon maar dan in een ander kleurtje wel!

12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Die duurdere hebben ze de afgelopen tijd wel steeds gehad dus ik denk nu ook.
    Nogmaals sterkte

Luna86 vindt dit leuk.
  13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    dank je wel!

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    @GossipGirlxoxo
    Zo lijk je wel op het ANWBgezin, maar dan in zomeroutfit.
    Geweldig.....

owly, citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Venelientje

Gelukt! Voorraadje ingeslagen :thumup:

owly, Luna86 en Iertje81 vinden dit leuk.
  16. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dat ik vanmorgen een gigantisch vooroordeel had over de klinisch verloskundige, maar het echt zo'n super lieve vrouw bleek te zijn :oops:

Ik me nu nog schuldig voel over m'n gedachten voordat ik haar sprak :oops:

owly vindt dit leuk.
  17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik ben het helemaal met je man en zoon eens. Ik vind de (zwem)kleding echt heel leuk, maar alleen als een gezinslid het aan heeft, of eventueel een man en een vrouw.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    Die zwembroeken zijn sowieso te lelijk :|

cosdy en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Ja precies hahahahaha :roflmao::roflmao::roflmao: ik vind het idee om zo naar het strand te gaan met zijn vieren hilarisch! Zie al die blikken van mensen al voor me :roflmao:

20. GossipGirlxoxo

Dat deden ze hier dus ook! En zoon vond de zwembroek ook echt heel lelijk.

Deel Deze Pagina