Wat een rotbeesten hè? En ze zíjn nog beschermd ook. Hier ook last van. Gelukkig geen leidingen, maar wel al de tweede auto waarbij ze de isolatie van de motorkap aanvreten. Man is nu aan het kijken voor een goed marterschrik systeem voor in de auto. Volgens de garage moeten we er dan een hebben met een elektrisch circuit, een soort schrikdraad onder de motorkap zeg maar. Nieuw isolatiemateriaal kost voor deze auto € 300.....
Ik hoop het ook voor jullie. Ik knijp ‘m stiekem ook een beetje voor mijn zoon (ook ass), maar dat duurt gelukkig nog een jaar. Maar ik weet van mezelf dat ik de eerste maanden toen ook een heb gezwommen hoor, het is toch een heleboel ‘nieuw’ wat op je afkomt. En zeker als je sowieso al moeite hebt met nieuw/anders...
Haha, het dingen hardop zeggen is heel herkenbaar. Hij is over een uur ongeveer weer klaar dus hoop dat het vandaag wat beter is gegaan.
Ja snap dat jij m ook een beetje knijpt ja. We wisten ook wel vantevoren dat het moeilijk zou worden voor hem, maar had natuurlijk gehoopt dat hij het niet zo erg zou vinden. We hebben ook best wel even gezocht naar een school waar ze ervaring en protocollen hebben voor kinderen met een rugzakje en zo zijn we uiteindelijk hier uitgekomen. We zijn er zelfs speciaal voor verhuisd dus hoop dat hij uiteindelijk toch zn draai gaat vinden hier.
Dat we morgen vertrekken vanuit Zuid Frankrijk naar huis. Het gedeelte waar wij zitten heeft nog geen code geel en waar we Overnachten is ook nog niet geel, maar we willen gewoon weg hier.
Dat mijn oudste zoon van spanning al een paar dagen niet kon poepen. Na wat forlax eindelijk gelukt. Man ging even met zoon mee naar de wc. Nu hoor ik mijn man juichen beneden “JAAA eindelijk gelukt!” Zoon hoor ik ook juichen en mijn jongste zoon van 3 roept “oh goed, mag ik kijken? Ik wil ook kijken! Wow goed gedaan!” nou aan het support zal het niet liggen.. Staan ze met zn allen rond de pot. Echt een mannenhuishouden.
Wij ook met dochter (ass) volgende week begint ze. Ze hadden een app groep en daar zit ze bij en spreekt (gelukkig na aandringen van ons) ook af met kinderen uit de nieuwe klas. Dat scheelt echt denk ik
Tsjongejonge. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik moest vandaag een eindpresentatie houden voor de opleiding die ik heb gevolgd. En ik voelde het al bijna aankomen, want dit gebeurt echt zo vaak. En ja hoor, achternaam verkeerd geschreven op het certificaat! En dat niet alleen, dit keer was ook mijn voornaam helemaal fout. Echt, belachelijk Zo'n moeilijke naam heb ik echt niet hoor! Komt ook omdat ik er zelf altijd goed oplet een naam goed te schrijven, ook al is ie nog zo ingewikkeld. Nu maar weer wachten op het juist geschreven certificaat
Hadden vandaag ouderavond op de school van de oudste (1e middelbaar), vader van een meisje heeft zn complimenten geuit, zijn dochter was vorig jaar nog zn zoon, maandag heeft zij dit in de klas bekend gemaakt, ze is heel lief ontvangen. Het “boeide” niemand in de klas. Oudste had het thuis nog niet verteld, dat zegt ook wel dat zij dit heel normaal vind en het haar ook niet boeit verder.
Morgen weer naar huis, na een weekje Landal. Begrijp me niet verkeerd, het was hier prima, maar man, wat wil ik graag weer naar huis! Naar mijn eigen bed, wasmachine, wc, douche en vooral weer een normaal ritme... Denk dat ik om 8 uur de auto heb ingepakt en mijn man uit bed sleur....