Vanwege de baby bedoel je? Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik hou niet van vis *zoekt het aapje met de handjes voor de ogen* Dus eet altijd Vega sushi. Dat mag jij toch wel? Ik hou trouwens wel van één soort vis; haring. Maar alleen zo op een schaaltje met uitjes en zuur. Op een broodje vind ik het zum kotsen
Ja vega mag wel. Maar ik vind degene met vis juist het allerlekkerste! En dat vind ik het zonde om te gaan haha...
Dat mijn mooie herfst plankje een nieuwe look heeft gekregen door gesmolten kaarsvet Hoef nu niet meer bang te zijn dat de boel verschuift als ik hem verplaats Maar er zat dus ook kaarsvet op tafel maar geen "spoor" van kaarsvet ernaartoe
Wat ontzettend leuk en goed van je! Heel veel succes morgen, ik hoop dat je de baan krijgt! Ligt je kleding al klaar? Ik heb 2 weken terug precies hetzelfde gedaan. Iets andere situatie (ik blijf nog 2 ipv 3 dagen bij m'n huidige baan, nieuwe (extra) baan is in totaal 1 dag, verdeeld over 2 ochtenden), maar ook het gedeelte; die vacature, dat wil ik! Ik heb de baan gekregen en over een paar weken begin ik, wat dan ook weer rete spannend is Ik duim voor je!
De studiedagen van mijn kinderen. Ze hebben do , vrij , ma vrij. Wel afwisselend zoon 2x dochter 1x maar ik vind het wel veel!
Dat we afgelopen zaterdag een kennismakings gesprek hebben gehad met een Siberische kat fokster. Over 2 weken wordt een nestje verwacht en als alles goed gaat mogen wij wanneer ze zo'n 5 a 6 weken oud zijn een katertje uitzoeken, mits er een katertje bij zit natuurlijk. Zooooooooo spannend
Nou mensen, bedankt voor alle lieve woorden!! Echt super lief! Ik ben net thuis, het was een goed en prettig gesprek, na ongeveer 5 min vielen de zenuwen gelukkig van me af en ben ik vooral heel erg bij mezelf gebleven: dit ben ik, dit kan ik, dit wil ik en hier moet ik nog in groeien. Een beetje van: "this is me, take it or leave it". Druk is nu wel van me afgevallen, heb nu wel zoiets van "als ik volgens hen niet pas, dan kan ik ook maar beter gewoon blijven waar ik nu (heel fijn) zit." Er zijn 5 kandidaten, morgenmiddag hoor ik of ik verder mag in het sollicitatie traject. (Ze willen 2 mensen verder meenemen)
Dat ik inmiddels 10 kilo ben afgevallen en dat mijn winterjas dusdanig ruim is geworden dat ik echt een nieuwe moet kopen. Vanmorgen ook een compliment van een moeder op school, geeft echt weer even motivatie om door te gaan. Voel me zoveel beter en alles op eigen kracht, minder eten en meer bewegen en dankzij mijn lieve hond die altijd eindeloos wil blijven wandelen
Leuk, heb je al een fokker? Wij hebben kennissen met een prachtige golden, ik wil weleens informeren.
Nee nog niemand. Hoofdzakelijk omdat we door de bomen het bos niet zien. Willen graag een fijne hond voor onze "bijzondere " kinderen. En een gezonde fokker met liefde voor het ras. Hoeft niet stel op sprong, we zijn bereid te wachten op een mooie match. Informeren heel graag
Dat ik nu al bijna 40 uur aan het wachten ben op de uitslag van mijn coronatest. Voor een stomme simpele verkoudheid. Ik wil morgen echt heel graag gewoon werken maar dan moet die uitslag er wel snel zijn. Geklaag om niks maar dat mocht hier toch