Laatst heeft jongste fotoshoot gehad met echt bizar mooi resultaat. Vandaag uitnodiging gehad nogmaals te komen als dochter dit wilde en oudste mag ook mee. Nu als super benieuwd naar het resultaat.
Dat mijn mama vandaag 68 jaar zou zijn geworden ... Ik mis haar En ik baal dat ook deze ivf poging ook maar weer weinig eicellen op gaat leveren.
Sterkte meis, moet er niet aan denken die ook kwijt te zijn. Vind mn vader al k.u.t., tis leeg waar t nog niet leeg had moeten wezen.
Mijn jongste had gister zijn 2e les en was ook al door naar het volgende groepje. Nogal een groot contrast met zijn broer: die mag waarschijnlijk komende maand afzwemmen voor A na ruim 2 jaar zwemles
mijn zoon ook. Maar door de Corona ging die maar niet door. Hij krijgt ‘m nu a.s dinsdag. Word helemaal niks, N die zegt dan toch niks
Dat ik op zondag ochtend om 08:06 een Corona test moet ondergaan. Die test vind ik niet zo erg, maar dat het zo vroeg is daarentegen...
Het scheelt, binnen 2 minuten sta je weer buiten . Of moet je door een teststraat? Succes in elk geval!
Mijn oudste wilde ook echt niet wat zeggen. Toen mocht hij van de arts de juiste plaatjes aanwijzen op een A4 die hij op zijn schoot had, ging prima zo!
ah ik hoop dat dat hier ook mag. Al weet ik niet of die dan wel mee werkt hoor Hij word op zo een moment heel verlegen.
Er verandert nogal wat in JGZ-land. Volgens mij is hij bij 3 jaar sinds enige tijd niet meer standaard.
Wij hebben hem met 4 jaar gehad voor zoontje en hij was niet helemaal goed. Vervolgens nergens in een ziekenhuis ruimte bij een oogarts. Dus schiet dan nog niet op