Even je verzekering bellen voor wachttijd bemiddeling? Zij kunnen in een overzicht precies zien hoe lang de wachttijd in elk ziekenhuis van Nederland is voor de poli oogheelkunde. Dat scheelt jou heel wat telefoontjes.
Dat ik morgen een examen, presentatie en toets heb en niks voorbereid heb Waarom ben ik zo slecht in plannen Examen weet ik wel een beetje, toets lees ik zo nog door en presentatie op hoop van zegen
Eigenlijk best iets ‘doms’.. maar omdat de meeste mensen zoiezo schrijven of een variant daarop, ben ik soms bang dat ze mij juist dom vinden omdat ik sowieso schrijf. Dus dat de ander juist denkt dat ik het verkeerd doe.
Dat dacht ik bij dochter ook, toch heeft ze nu al -1,75 en al een jaar een bril. Ze zag dingen wel snel, maar niet scherp, haha.
Voor degenen onder ons die al wat langer lid zijn. Ik heb hem dan toch eindelijk gevonden De Duplo trein voor 65 euro: https://www.amazon.nl/Lego-10875-Duplo-Goederentrein-Meerkleurig/dp/B0765CFDRH (Prime lid worden is de eerste maand gratis)
Dat ik zin heb om, naar aanleiding van het drachtige poes topic, een topic te openen met de titel "show je poes". Maar Dat ik ergens toch weer ontzettend foute reacties verwacht dan
Dan is de aanbiedingsvoorraad inmiddels op. Verkooptruc van Amazon, als je te lang wacht, dan ben je echt te laat.
Gewoon omdat het kan. Nog even een foto delen van een shoot van mijn dochter. Binnenkort mogen beide dochters voor de camera verschijnen van dezelfde fotograaf. kijk nu al uit naar het resultaat.