Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.976
    6.041
    113
    Vrouw
    Hahaha die heb ik voor 5 december. Ben benieuwd wat er hier geschreven gaat worden

TotalBella vindt dit leuk.
  2. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    De baby heeft mij gewoon van binnenuit al op 1 plek blauw geschopt. Heb nu een beurse plek op mijn buik. En zeer dat het doet als de baby aan het porren en draaien is. Ken het totaal niet van de andere 2 zwangerschappen.

Oh en mijn buik mag wel even minder gaan groeien. Ben pas 29 weken zwanger, maar hij begint al aardig in de weg te zitten. Lijkt wel of ik bijna moet bevallen, maar moet nog 11 weken. :D:confused:

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.449
    10.377
    113
    Helaas herkenbaar. Bij de verloskundige vroeg ik wat er naast mijnnrib zat want de pijn was af en toe bijna niet vol te houden. Bleek het zijn stuitje te zijn. Duurde lang voor dat het weg trok.

Rustig aan blijven doen! Ik begon al optijd met waggelen en mijn man maar lachen:rolleyes:

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    'Mam, als de Pieten komen hè. Blijven ze dan alleen beneden, of komen ze ook in mijn slaapkamer? En als ze weer weg gaan, hoe zorgen ze er dan voor dat er geen boeven binnen komen?'

N is hier zo mee bezig en dit zorgde bij haar voor zoveel stress! Wij zetten nu dus overdag onze schoen en het werkt super. Geen stress, drama en slapeloze nachten. Wel de magie en het plezier ❤

Gewooniemand, chrystel73, Philou en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.894
    9.411
    113
    Gelderland
    top opgelost zo!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik ben zo chagrijnig door een actie van mijn man.
    En het liefst zou ik even flink uit mijn stekker willen gaan tegen ‘m maar dat heeft toch geen nut.
    Aangezien dat telefonisch moet drukt ie me gewoon weg als we ruzie hebben.
    En andersom doe ik precies hetzelfde:rolleyes:
    Maar op dit moment vind ik hem echt even een egoïstische klootzak..

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.352
    28.582
    113
    Mijn vriend is vorige week naar de huisarts geweest. (Nou ja.. ik heb hem gestuurd want mannen en huisartsen hè)
    Hij heeft verhoogde bloeddruk, en is 10 kilo te zwaar. Hij eet teveel en beweegt te weinig.

De arts heeft hem fysiek nagekeken en een bloedonderzoek aangevraagd.
    Hij heeft een fluitende hartklep (dat had hij 10 jaar geleden ook al) en moet daardoor langs de cardioloog, en uit zijn bloedonderzoek komt verhoogd cholesterol en verhoogde ijzerwaarde.

Ik ben vannacht 3x wakker geschrokken omdat ik denk dat hij dood is :(

lekker overdreven weer allemaal, maar door de hormonen is relativeren zowat onmogelijk.

Zucht.

Hopelijk belt de dokter snel om te vertellen dat vriend gewoon wat moet afvallen en dan 100 jaar wordt.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    Gaan wij ook doen. Jongste slaapt gewoon pas om 23u als het schoen zet dag is. Hij is sowieso een slechte slaper maar wel toevallig dat dit precies op die dagen gebeurt.
    Nu dus voorgesteld om het overdag te doen en dat vond hij wel fijner.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Vreselijk niet? Het moet wel leuk blijven hoor... Dochter had ook op school schoen gezet, kon dus gisteravond niet in slaap komen :rolleyes:
    Hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat werken als hier! :thumup:

MamaChantal vindt dit leuk.
  10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.894
    2.565
    113
    En al gelukt om dit live te doen? Ben nu vooral benieuwd wat hij gedaan heeft :roflmao:

cosdy vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

rothormonen! Ik snap dat je er stress van hebt maar probeer het een beetje los te laten. Wil hij zijn leefpatroon wel verbeteren?

12. GossipGirlxoxo

Ik kreeg net 5 vragenlijsten voor de intake bij de trauma therapie. Op 1 lijst was de laatste vraag noem 5 karakter eigenschappen die je van jezelf positief vind. En toen werd ik verdrietig omdat ik niet verder kwam dan perfectionistisch en behulpzaam. Als ik aan mijn man en moeder vraag wat hun positief aan me vinden noemen ze wel dingen als goede moeder en andere dingen maar die geloof ikzelf eigenlijk niet. Dat maakte me nog verdrietiger.

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.352
    28.582
    113
    Jazeker! Maar tussen willen, doen en volhouden zit een groooooot gat, haha.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.774
    3.123
    113
    Vrouw
    Om er nog even op terug te komen.
    Ik was gisteren bij mijn ouders, dus toen kwam het onderwerp aan bod.
    Mijn zoontje had al 3x nee gezegd tegen Sinterklaas, en Sinterklaas bleef doorvragen of hij geen liedje wilde zingen.
    Na 3x nee zeggen zei hij dus ECHT NIET.

LisbethSalander vindt dit leuk.
  15. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.546
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Dit zijn normaal gesproken al niet de makkelijkste vragen om over jezelf te beantwoorden, maar in de verdrietige situatie waar jij nu in zit nog lastiger.
    Maar ik denk dat ik ook wel een paar voor je kan noemen;
    - volgens mij ben je een enorme doorzetter
    - je bent in staat om om hulp te vragen.

Veel sterkte met het beantwoorden van deze vragen en hopelijk kun je snel met deze therapie beginnen, om het verdriet en het trauma werkbaar te krijgen.

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.015
    15.047
    113
    Dochter had schoencadeautjes op school...

Hardstikke leuke foto's ervan! Beetje jammer dat ze dr mondmasker op heeft... (4) :rolleyes:

Heeft vanmorgen snel dr mondmasker nog meegepakt (zo'n niet-medisch ding met hartjes er op getekend met viltstift) en kennelijk vertikt ze t om m af te doen.

Ze weet geen bal van corona, in haar wereld speelt iedereen dokter buiten. Maar als wij m opzetten wil zij ook meedoen, dat is dan nog prima besteed er verder geen aandacht aan want dan wordt t ineens een "ding" maar papa is volgens mij vergeten wat in te vorderen vanmorgen. :roflmao:

Aan de positieve kant, ze draagt m beter dan de gemiddelde drager bij ons in t centrum :thumup:

Gewoon stug ophouden in dr klas, ach er is altijd een weirdo in elke klas...

Loufoque, Kolibrie2, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.286
    11.896
    113
    Dikke knuffel.
    Ik zal er nog een paar zeggen:
    Gastvrij
    Een groot hart voor anderen
    Gul
    Zorgzaam

JupitR, GossipGirlxoxo en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Helemaal met dit lijstje eens @GossipGirlxoxo !
    Kun je zo alle 4 overnemen.

Misschien nog;
    Trouw, je staat altijd voor iedereen klaar
    Oprecht geïnteresseerd in een ander

JupitR, GossipGirlxoxo en Syane vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Dank je wel, die doorzetter heb ik gebruikt omdat ik me daarin ook zelf wel kan vinden. Dank je wel. Dat hulp vragen zie ik niet zo in mezelf, dat heb ik nu gedaan omdat ik bang was anders echt de controle kwijt te raken maar normaal bijt ik liever mijn tong af dan dat ik daadwerkelijk hulp vraag aan mijn omgeving.

20. GossipGirlxoxo

dank je, daarin kan ik me wel vinden. Stom dat ik zelf gewoon niet verder kwam dan perfectionistisch hè!? En ik bleef al 40 minuten hangen bij die vraag.

Magnolia29, JupitR en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina