Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Ja paar krasjes en een kapotte broek. Geen zin om daar gedoe over te hebben.

2. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.945
    5.925
    113
    Heel mooi om dat samen te doen❤️. Misschien ook weer een stukje verwerking voor jullie allemaal. En wat dapper van je moeder!

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Aii wat naar! Beterschap!!

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Wat mooi hoe jullie dat doen!!!

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Gewoon iets om te delen: Ik heb zoo geen In in aankomend weekend. 3x sinterklaas vieren. Waarvan zaterdag en zondag bij ons.. Twee dagen het huis vol. Hapjes regelen, iets te eten en gewoon die drukte..
    Ik ben al tijdje steeds erg moe en heb er gewoon geen zin in dat allemaal te regelen. Maarja optie om bij iemand anders te vieren is er niet. Opa's en oma's willen niet meer. Zwager ook niet wat zijn kinderen geloven niet meer.
    En van de andere kant van de familie is het ook geen optie om daar te vieren ivm iniminie huiskamertje...
    Goed, klaagmodus weer uit.. Ik doe het voor mijn kinderen die het wel geweldig vinden! Al moet ik nog verzinnen hpe het kan dat sint 2x bij ons thuis cadeautjes komt brengen...

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Op z’n sterfdag sluiten m’n zus en ik ons bij onze moeder op in huis. Niemand mag naar binnen: de kinderen zijn bij hun vaders die dag en avond. Wij trekken alle gordijnen dicht en eten allemaal lekkere dingen die we zelf hebben gemaakt (altijd wel lachen want m’n zus kan écht niet koken) en drinken wijn en bier.
    We kijken foto’s en series en films en slapen: heel veel slapen. En huilen.
    We kunnen de dag niet aan. Eigenlijk kunnen we de hele wereld niet aan.
    C zegt weleens dat hij het ‘eng’ vindt hoe m’n moeder en zus en ik met elkaar omgaan. De één kan een woord zeggen en de ander maakt de zin af. Of m’n moeder: ‘zeg Ier?’
    ‘Heb ik al gepakt mam’
    De man van m’n zus zegt altijd: ‘tegen die drie-eenheid kun je niet op. Moet je niet eens aan beginnen.’
    We hebben alle drie een eigen leven hoor en veel vrienden en kennissen en het is bij ons allemaal de zoete inval dus we hebben echt niet alleen elkaar, maar we zijn zo sterk samen en dat voelt goed. Als een basis zeg maar. En die basis bestond uit 4 en heeft nu 3 leden ❤️

Mamafiets, Liekje81, Baileyy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Erg mooi zeg!! En ook heel liefdevol. En de dag niet aan kunnen is toch ook prima als je het op deze manier doet een herinneringen ophaalt en samen zo verdrietig bent!! Wat een sterke basis hebben jullie om de wereld, het leven e alle moeilijke dingen aan te kunnen! Fijn!

Iertje81 vindt dit leuk.
  8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Waarom lukt het me niet in het hier en nu te leven en moet ik altijd vooruit kijken en me zorgen maken over de toekomst. Dat geeft me zoveel angst, stress en laat me compleet doordraaien

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.454
    1.038
    113
    Vrouw
    @Baileyy met de nieuwe corona regels is het best gerechtvaardigd om eea af te zeggen hoor! Hier heeft 1 opa en oma zelf al gezegd niet te komen.
    De andere opa en oma twijfelen we zelf nog over. We gunnen hun mee te genieten maar is het verstandig? Wij twijfelen nog even daar over

Syane en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.201
    12.214
    113
    Dit wilde ik ook zeggen, bij ons hebben de kinderen (en neefjes en nichtjes) die naar de basisschool gaan wekelijks contact gehad met iemand die achteraf Corona heeft. Wij laten ze even niet naar opa en oma gaan. Ik ben er oprecht verdrietig om, het is mijn zoontje zijn laatste jaar waarschijnlijk, maar het is niet anders.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.465
    10.384
    113
    Nee dat zou ik ook geen gedoe over willen hebben, dat is het gezeur niet waard.

Ben benieuwd of je er binnenkort nog wat van hoort of dat ze hun eigen schade afhandelen

suus1983 vindt dit leuk.
  12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.299
    23.432
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Terwijl deze tijd met Corona een goed excuus is om niet met zn allen in 1 huis te gaan zitten, maar gewoon lekker met je eigen gezin. ;)

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.465
    10.384
    113
    Misschien iets afzeggen? Dat de kinderen van de ander niet meer geloven is een slap excuus om te zeggen we vieren het niet hier.
    Maar goed dat is mijn mening.

Je zpud enzak met cadeautjes door iemand anders mee naar binnen kunnen laten nemen en vertellen dat ze die in hun huis vonden. Maar het rare is dat er ook andere namen op staan. Werkte hier prima:thumup:

Hoeveel mensen komen over de vloer?

Ayla7000 vindt dit leuk.
  14. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.481
    3.935
    113
    Vrouw
    Jongste zoon is zo'n lieverd, vanmorgen zei hij dat hij het zielig vindt voor zijn broer dat hij momenteel niet met vriendinnetjes thuis mag spelen. Het arme kind zit zelf al bijna 3 weken in quarantaine, maar denkt alsnog aan een ander ❤

Syane, Liekje81, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Dat mannen soms zo lekker on-romantisch kunnen zijn.

Schiet vanmorgen om half 5 man opeens overeind waar ik van wakker schrik. Hij kon niet slapen. Ok, kan gebeuren. Een korte babbel en hij zegt tegen me dat ik maar weer moet gaan slapen. Geef ik aan dat dat voor mij helaas nu moeilijk gaat. Ik kan dat gewoon niet meer na een bepaalde tijd.
    Voel ik opeens een hand op mijn kont met de meest romantische woorden. "Nu je toch wakker bent..."
    *zucht*

Muisje2016, Mamafiets, Iertje81 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Ik ben vanmorgen opgestaan met een ploppend oor. Om de seconde plopt ie. Het is echt super irritant. :mad: iemand een tip? Ik heb al geprobeerd te klaren maar dat werkt niet.

17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.465
    10.384
    113
    Wat vervelend! Al neusspray geprobeerd?

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Nee nog niet. Ga het meteen proberen!

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Helaas, het werkt niet.:p

20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.221
    15.019
    113
    Vrouw
    Misschien gewoon 1x minder doen?
    Zeker nu (met alle coronamaatregelen) heb je een heel goed excuus om niet twee keer je huis vol visite te hebben.

Wij doen het al lang voor corona met alleen ons gezin. Met 7 kinderen zit je kamer sowieso al lekker vol. De berg cadeautjes is dan ook al hoog genoeg. Voor ons een moment om echt met onze kinderen te vieren. Alle aandacht naar hen ipv naar eventuele visite.:thumup:

Saartje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina