Ik moet hier een beetje om grinniken. Maar ik snap dat het wel het laatste is waar je op zit te wachten op dat moment
Mijn zoon heeft vanochtend om 06:30 getraind. Het begon als grap van de trainer, maar uiteindelijk stonden er toch echt een stuk of 6 jochies, die hun ouders zo gek hadden gekregen dat het mocht, vanmorgen op het voetbalveld. Mijn zoon die niet uit bed is te krijgen voor school, stond om 06:00 omgekleed ongeduldig te wachten tot we gingen. Kind heeft de training van zijn leven gehad geloof ik. Heeft het de hele dag nergens anders over gehad. Hij vroeg of het morgen weer mocht. En overmorgen. Helaas voor hem, maar gelukkig voor de ouders en de trainer, is het een eenmalige actie. Maar wel één om nooit meer te vergeten❤️.
Wat leuk! Zulke acties maken voor kinderen grote indruk. ik zie dat je uitgerekende datum nadert, voel je je naar omstandigheden goed?
Ik geniet deze tijd altijd zo erg. Er heerst hier in huis nu al een paar weken geheimzinnigheid ivm met surprises maken. Bij de een hangt een briefje op de slaapkamerdeur: 'niet welkom' Een ander vraagt om 36 melkpakken Mijn man zit nu al twee avonden in het tuinhuisje te klussen. Gordijnen dicht. De ene keer komt hij verf halen, een ander moment hoor ik hem zagen. Weer een ander heeft op zijn kamer een gordijn hangen om nieuwsgierige blikken weg te houden. De volgende houdt bij hoog en laag vol dat hij nog moet beginnen en nog geen idee heeft wat hij moet maken. "Maar zaterdag moet het wel af zijn hoor!!!" En ondertussen zitten ze steeds aan elkaar dingen te vragen om toch maar er achter te komen wie wie heeft getrokken Zo leuk! De voorpret is bijna leuker dan de avond zelf.
Ja prachtig toch. Jaaa jeetje, snel gegaan. Lichamelijk nog verrassend goed. Mentaal ietsje minder. Vooral het feit dat mijn vader dit kindje niet zal ontmoeten maakt me verdrietig. Net of het besef dat hij er echt niet meer is nu pas komt ofzo. Ondanks dat hij afgelopen zomer al is overleden. Maar dat komt allemaal wel weer goed. Ik heb vooral enorm veel zin om hem/haar te ontmoeten. Lief dat je het vraagt❤️!
Goed! Hij voelt zich zowel lichamelijk als geestelijk goed. Hij is weer volledig aan het werk en gaat eigenlijk ‘gewoon’ weer door met zijn leven. Hij heeft nog wel maandelijks controle, dat blijft spannend maar tot nu toe is alles goed. Als het zo blijft gaan mogen wij niet klagen. Lief dat je naar hem vraagt❤️!
Haha, dat snap ik. Ik ben ook heel benieuwd wat ze er van gaat maken. Ik heb wel begrepen dat ze het karton ervan nodig had. Ze vroeg haar vader eerst op stucloop. Dus toen zei hij dat het misschien ook wel met melkpakken ging. Dus ik denk dat de pakken helemaal verknipt zijn. Zo ziet mijn koelkast er uit Je snapt wel dat 36 melkpakken hier zo gespaard zijn....