Zeker jammer maar ook fijn dat wij een keer in de buurt komen van een woning met tuin. Staan al 9 jaar ingeschreven. En het was ook nog het dorp dus zulke leuke woningen.
Gisteren einde van de dag heb ik gehoord dat ik polyneuropathie heb; omdat er geen aanwijsbare oorzaak is en ik eigenlijk nog te jong ben, belt de neuroloog mij vrijdag weer op; hij duikt de boeken weer in. Pfff ondanks dat hij riep; laten we het uitsluiten maar ik weet bijna zeker dat je het niet hebt.. slaat het in als een bom, ik ben zo verdrietig. Ook omdat hij in eerste instantie dacht dat ik suikerziekte had (heb ik niet) waarom heeft hij niet eerst in het dossier gelezen wie ik ben? Doordat ik zo weinig informatie heb gehad, weet ik eigenlijk niets. Ik maak me er heel druk om, gatver en ik had nog wel zo'n zin in de kerst!
O heftig. Zoals ik zag iets met de spieren en helaas is dat heel breed mocht dit het niet zijn. Heb je zo'n last van je spieren? Sterkte
Bedankt! het helpt ook niet dat ik slecht geslapen heb, dan is alles wat minder rooskleurig. Neuropathie is een aandoening in de zenuwen/ beschadiging die langzaam kan uitbreiden (bij mij zit het in de voeten) en ik voel soms mijn knieen ook? soort doof/ tintelend gevoel en het voelt dood aan, waardoor je mogelijk straks minder goed kan lopen/ omdat je het niet voelt. Geen idee waar dit strandt.
Kreeg telefoon van het ziekenhuis dat V 20 januari al geopereerd kan worden aan zijn keel-/neusamandelen Er was een wachtlijst, maar dit vind ik nog snel. En dochter heeft er weer 2 stickers bij met zwemles en mag door naar badje 4
Dat is fijn en nu hopen dat het gewoon door kan gaan. Met de huidige corona weet je het niet maar blijven duimen. Is badje 4 het laatste? Bij ons werkte ze niet met badjes
Vriend loopt al weken te zoeken naar de oplader van de tondeuse. “Ik kan hem echt nergens vinden!!?!” Omdat het de zoveelste keer is dat hij als een kip zonder kop rondloopt zeg ik: “heb je al in de zak van de bank gekeken? Daar liggen vaak opladers die nog niet zijn opgeruimd.” Hij kijken: “oh… kijk nou!” mannen kunnen niet zoeken. Echt hoor.
Afgelopen maandag zou ons plafond gemaakt worden (hadden lekkage dus was opengebroken), die ochtend werd ik gebeld dat ze vanwege ziekte niet konden komen of ze vrijdag (vandaag dus) tussen 10-12 langs konden komen, en je raad het al, er is nog niemand geweest . Ook niet gebeld dat het uit loopt ofzo.
Nee, badje 5 Maar hoop dat ze voor de zomer haar diploma A heeft, scheelt toch weer Hoop ook echt dat het door kan gaan, de operatie. Hij heeft er zoveel last van Zit nu weer helemaal vol met slijm. Niks aan zo!
Oke nou dat is toch bijna bij het einde. Als ze door kunnen blijven zwemmen heeft ze vast voor de zomer a! Ach nee toch dat is sneu! Blijf heel hard duimen dat het door kan gaan!
Ik ben vandaag zo dom hè mijn moeder belde vanochtend of ik nog naar mijn broer ging om schoon te maken. (Dat doe ik 1x in de 14 dagen) Hij had namelijk een probleem met de ketel en geen warm water meer. Aangezien ik toch ging heeft ze geregeld dat de monteur komt om ‘m na te kijken. Ik ben dus bij mijn broer en ging net schoonmaken. Ik heb minutenlang lopen schelden tegen de kraan waarom er geen warm water uit kwam En ineens drong het tot me door (Duh) Vervolgens belt me moeder dat de monteur er aan komt. Kom ik tot de ontdekking dat ik zojuist de wasmachine heb aangezet volgens mij moet ik nodig eens goed gaan slapen