Pittig. Ik heb je verhaal meegelezen in andere topics. Hopelijk met deze nieuwe diagnose een betere aanpak voor haar.
Zelfs mn man kent t begrip tuurstreepjes en indrooglijntjes nu. Die kreeg een verrassend inzicht in t vrouwelijk domein en snapte ineens heel goed waarom ik die kneiterdure display testen van CB er overheen gooide bij twijfel.
Zoontje had om 04:00 dikke pret. Normaliter wordt ik redelijk sacho van nachtelijke feestjes maar hij was zn stem aan t oefenen en nieuwe geluidjes erbij. Dan kan ik alleen maar met grote grijns lekker luisteren naar t vrolijke gebrabbel en een poging tot gekraai. Kalmpjes aan maar eens flessie klaarmaken. Na een uurtje had meneer toch wel trek, maar mopperde niet die was gewoon nog in zn vrolijke bui en dolblij bij het zien van mijn slaperige hoofd met een fles in mn handen. (ik gok dat de vreugde voor de fles was) Toch wel een stuk relaxter dan mn dochter destijds. Die knipperde met dr ogen en ging gelijk in de "ik ben uitgehongerd" modus! Bij deze krijg je een ruime vooraankondiging en hij ziet je dan wel verschijnen bij gelegenheid, al zit daar wel een limiet op. Je zou t maar ongedraaid hebben, de eerste relaxed en de tweede een pittige...auch.
Fijn dat je gevoel dan klopt en school nu ook de juiste stappen moet gaan nemen, op basis van de nieuwe diagnose.
Ik ben alweer 10 weken zwanger Ik vind de tijd belachelijk snel gaan als ik me bedenk dat ik dus gewoon op 1/4 zit. Maargoed.
Noooo haha de test drang voor zwangerschapstesten snap ik volledig. Maar voor covid.. nehhhh hahahaha
Dat ik er achter kom na het maken dat eiwitpoeder voor meringues toch anders werken. Ze zakken nu compleet in. De bedoeling was mooie bollen met Pikachu oren. Nu zijn het platte cirkels. Heb er nu nog wat lolly's van gemaakt en Ieniemienie (platte) Pikachu hoofdjes. Nu wachten tot ze uit de oven mogen. Ik denk dat we dit weekend nog een keer proberen alleen dan met echte eiwitten. Iemand nog een idee wat we met het eigeel kunnen doen. Mayonaise van vers eigeel ben ik geen fan van.
pocheren voor zo ver mogelijk en dan eisalade van maken? (beetje dominant aanwezig zonder eiwit maar dat valt wel te fixen) je kan t ook invriezen voor als je een keer eigeel nodig hebt
Van oorsprong dacht ik alleen eigeel maar het wordt ook wel met hele eieren met een extra eigeel gemaakt.
6 weken terug hoorde ik vanuit een sollicitatie dat ik door was. Tijdens het eerste gesprek zijn 2 plekken besproken. Ik werd uiteindelijk gebeld door een unitmanager van een 3e plek, die echt geen optie was voor mij (en dat begreep ze gelijk, ze had in het dossier de andere 2 plekken zien staan en vond het al gek dat ik aan haar gekoppeld was). Er gingen weer weken voorbij, ik heb elke week gebeld om te vragen hoe het er voor stond. Nu, 6 weken later dus, hoor ik dat alle plekken voorzien zijn en ik een soort reserve mag zijn voor als er iemand nog uitvalt of niet zou matchen met de collega's. Ik ben echt zwaar teleurgesteld, blij gemaakt met een dooie mus
Klopt, best een grote organisatie ook. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ik kan hier verder ook niets anders mee als teleurgesteld zijn. Ik kan ze geen baan afdwingen zeg maar.
Steekt vinger op. Nummer 2 was hier een stuk pittiger als baby. Maar ook als peuter. En kleuter En nog steeds. Door zijn autisme moeten we voortdurend zoeken naar de juiste aanpak. Is alles lastig voor hem, wat voor anderen vanzelfsprekend is. Maar.... ook zo hartverwarmend lief
Toch apart he. Je hoort overal dat ze zulke tekorten hebben en dan loopt het zo. Hopelijk komt er snel wat anders op je pad