Haha. Dat is idd wel echt een nadeel. Van de andere kant... 't is alleen de onderlaken waarvoor ik er bovenin moet kruipen. De rest (kussen plus dekbed) doe ik de hoes omheen en gooi ik zo over het randje. Mag die vervolgens zelf recht leggen. Hmmm. Zit net te bedenken dat mijn autistische jongste daar waarschijnlijk moeilijker over gaat doen dan mijn makkelijke oudste
Ik moet écht wat minder kleding voor m'n dochters kopen. Maar ze zijn zo lief, en alles staat zo leuk, hoe dan
Ik denk ook niet dat ik de bovenkast van de kledingkasten moet gaan checken . Zit ongeveer 30 cm tussen kast en plafond. Om te soppen moet ik op een ladder, die in de garage staat. En dan nog kan je er moeilijk bij. Hoe vaak denken jullie dat ik die naar boven sjouw om dat te gaan doen?
Elke week toch zeker wel. Ik gok net zo'n frequentie als bovenkant keukenkastjes, ook zo'n gehate klus. Heb ze nu schoon en krantenpapier op gelegd, maak t me ff wat makkelijker momenteel..
Ik kocht een zak appels die lokaal geteeld zouden zijn.. maar dit staat op de sticker.. Dat komen ze toch uit Zuid Afrika?
Maar nu zijn de appels in België nog niet rijp, in nederland waarschijnlijk ook niet... Dus je kan nog lokaal geteelde appels kopen maar dan zitten ze al zo'n 10 maanden in de "frigo"
Zou je wel verwachten. maar goed zuid afrika is in deze tijden van globalisering net zo "lokaal" als dat vroeguh Rotterdam was voor Amsterdam. Ben benieuwd naar de reactie. Popcorn iemand?
Ik ben benieuwd naar hun antwoord. Ik verwacht dat ze zich verschuilen achter: De meeste producten van “Boer Erik” komen direct uit jouw omgeving. http://www.boererik.nl/regionaal/
Zo weer een UWV ziekmeldings vragenformulier verder...Kijken wat ze daar weer mee doen. We nodigen u uit voor gesprek... Prima hoor moet wel een begeleider meehebben vrees ik, t dichtsbijzijnde gelegen kantoor staat nou niet bepaald bekend om zn bereikbaarheid. Ben niet gehandicapt maar aaneengesloten lopen moet je maar ff niet vragen, of langdurig zitten, dan lig ik de rest van de dag gestrekt en hopelijk is t de volgende dag weer bijgetrokken. Zou er een kans zijn dat als je na de bevalling gelijk goed oppakt met fysio je er beter uitkomt? (bekkenpijn/instabiliteit, met beenlengte verschil en extreme bekkenspierendisbalans icm bijna hypermobiel) Bedoel de conditie is dan op nulpunt gekomen, vanaf een fundering bouwt t ook beter dan een krakkemikkige toren opbouwen.
Ja daar heb je een punt. Ik ging er natuurlijk gewoon vanuit dat het dan uit de regio kwam omdat ik het van "boer erik" kocht. En boer erik heeft vast een bevriende boer daar zitten Ach de appels zijn wel lekker
Snap ik, ik vind het ook bijzonder. Ik hoop dat het een kleinschalige boer in zuid Afrika is die nu heel blij is dat jij de appels hebt gekocht
Dat is echt ideaal! Dat hebben wij ook, dat is echt top Ja zo'n oude vriezer is vaak echt wel een stroomvreter. Dus kan het echt lonend zijn om een nieuwe te kopen.