Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.185
    14.956
    113
    Vrouw
    Huh, je kind is niet te genieten en jij gaat boven zitten met je bord eten? Vind je dat zelf dan prettig? Is er een ander dan bij jouw kinderen?

Ik zet juist het kind dat niet te genieten is met zijn bord in de bijkeuken. Dan hebben wij het weer gewoon gezellig aan tafel.

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Mijn man zit gewoon bij de kinderen dan, als ik alleen ben dan ga ik natuurlijk niet naar boven :) de mopperkont vindt op zijn kamer eten een feestje dus vandaar dat ik zelf wegliep. En ik laadde zelf ook weer op :) dat half uurtje alleen gaf mij weer energie om de avond door te trekken met ze

juf1987, Mamafiets, Spectre en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.185
    14.956
    113
    Vrouw
    Haha, ja dan is dat geen straf:D
    Hier zet ik ze dus in de bijkeuken. Dat vinden ze beslist niet gezellig;)

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Haha misschien moet ik naast onze wasmachine ook maar een eetstoel zetten :D

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.185
    14.956
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
    Ik heb mijn droger op de wasmachine staan. Ertussenin zit zo'n uitschuifplankje. Speciaal voor je wasmand. Maar werkt ook prima voor een bord met eten:thumup:

masami vindt dit leuk.
  6. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Misschien even een rare vraag, maar misschien vindt hij het ook een feestje op zijn kamer omdat hij behoefte heeft om alleen te zijn en te ontprikkelen? Kan ik me wel voorstellen wanneer je heel moe bent.

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    We geven hem idd wel die ruimte en zetten hem ook wel in de rust neer en laten hem bv tekenen op zijn kamer, maar had die dag gewoon geen effect. Soms heb je zelf ook wel eens zo'n dag dat je bloedchagrijnig bent.begon bij hem al in de ochtend namelijk. We hadden gehoopt dat een leuk uitje met zn vriendje hem zou resetten. Maar helaas. Hij had gewoon zn dag niet.

Zeebra en Kolibrie2 vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Hahahaa niet eens een gek idee! Ik zal eens kijken of wij die plank er nog tussen hebben. Hadden we wel namelijk ooit. En zielig is t ook niet, berging heeft verwarming :roflmao:

Shay25 en Zxcvb vinden dit leuk.
  9. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.185
    14.956
    113
    Vrouw
    Je moet alleen wel opletten of ze dan niet het eten in allerlei dingen gaan stoppen. Mijn ene dochter was soms zo'n ongezellige miepert aan tafel ("lust ik niet, vind ik vies, etc") dat ze af en toe naar de bijkeuken werd gebonjourd. Maar zij probeerde haar eten dan op allerlei plekken te verstoppen: achter de wasmachine, in lege flessen/potjes voor de glasbak/statiegeld.:mad::|
    Dus dat is wel een risico om in te calculeren ;)

Vero0504 en GoldenClown vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Ieeeeee jasses. Nee zo vindingrijk is hij gelukkig niet. Hij verstopt veel, maar eten niet gelukkig haha

Zxcvb vindt dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.035
    18.837
    113
    Vrouw
    Hahah helemaal prima toch.
    Ik laat m'n man ook wel eens alleen met de kinderen beneden als ik er even genoeg van heb. Dan vertrek ik naar boven met de wasmand onder het mom van; ik ga de was doen. En dan even een halfuurtje opladen in alle rust :roflmao:

Saartje33 vindt dit leuk.
  12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Personeels te kort! Aaaargh word er gek van!!!!

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Hahahahaha jaaa dat doe ik dus ook! Precies hetzelfde! Ga ik op bed met tv aan op mijn dooie gemakje even wat wegvouwen

Spectre vindt dit leuk.
  14. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.813
    2.502
    113
    Vrouw
    Ik zorg er ook meestal voor dat ik ergens een reep chocolade heb liggen, gewoon even een momentje voor mezelf.
    Als ik dat beneden doe, staan er gelijk 3 mensen om mij heen die ook willen!

Spectre en Zxcvb vinden dit leuk.
  15. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Ik voel mij zo belabberd. Nog 2 uurtjes en dan 3 dagen vrij.

16. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.017
    1.753
    113
    Vrouw
    Gisteren en vandaag wezen wennen bij kdv met baby, alle kindjes liepen er rond met snotneusjes en hoest, ook veel afwezigen door ziekte. En ja hoor...die van ons heeft sinds vanavond ook koorts:$.

17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.039
    113
    Geen idee waar je t over hebt, ik ben net een uurtje klaar.

Nouja klaar...ik ben dr maar mee gestopt voor vandaag, euh gisteren, laten we t daar op houden. :roflmao:

18. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.039
    113
    Is t wel een realistische wendag geweest.

Nee hoor, t is knap k.l.o.t.e en je zit er niet op te wachten. Die van ons kreeg vorige week de buikgriep cadeau van een van de andere baby's. Het heerst echt enorm en je doet er ook niks tegen.

Neem zelf multivitamine en aanverwanten. De tijd dat wij de volle lading aan virusupdates hebben gekregen is met alle maatregelen wel weer ff terug. Is de baby beter ga jij gestrekt, zo ging t hier t eerste 1.5-2 jaar met mn dochter ik bereid me er maar vast voor dat ik weer genoeg updates door moet maken...:|

Zeebra vindt dit leuk.
  19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.039
    113
    Afdeling hormonale moppermodus

Dochter heeft weer eens zo'n vriendenboekje. Onderdeel "wat is t leukste wat wij samen gedaan hebben?"
    Iedereen die er voor zit allemaal " jouw feestje!"

Dochter is de eerste "samen spelen op school"

Ze kon zelf ook geen feest geven want dat waren elke keer die takke lockdowns en nog eentje met een kraamtijd er bovenop. Vind t wel zielig voor dr, kind heeft geen flauw idee wat een kinderfeestje is, heeft ze nog nooit gehad. Serieus 0.

En het is sowieso een rotperiode in december. Maar met dr 1e verjaardag zaten we in een verhuizing, dr tweede verjaardag hadden we slecht nieuws nr 2 (m*) , dr derde verjaardag lag ze vlak erna in t ziekenhuis en heeft t weken geduurd eer ze hersteld was en eenmaal daar was covid binnen gevolgd door nog meer rollercoasters, 4e lockdown, 5e lockdown en kraamtijd...

Maar aan de positieve kant, ze is wel de eerste na de populaire kliek. Dus ik zie progressie!

Geloof dat we maar gewoon een datum gaan prikken en een "we doen gewoon alsof we jarig zijn" feestje gaan houden.

Indoor speeltuin opzoeken, dat kent ze ook nog niet! Voor corona ging dat weer niet vanwege dr longen...Kind is serieus wereldvreemd.

20. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.918
    1.816
    113
    Leerkracht
    België
    Dat ik zo nodig een tweede keer van een klif moest springen en nu bont en blauw ben op mijn billen en bovenbenen, ik werd gewoon misselijk van de pijn.
    Vollebak op mijn achterwerk en bovenbenen neer gekomen op het water...

Ik kan/wil ook niet klagen want mijn man vond het al onverantwoord :|

Bijna letterlijk "op de blaren zitten" nu :rolleyes:

Deel Deze Pagina