Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.421
    8.948
    113
    Vrouw
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.026
    18.835
    113
    Vrouw
    Wat leuk! En goed dat jullie 2 kittens nemen. Wij hebben vroeger 2 pasgeboren kittens in huis genomen, kwamen ook van een boerderij.. moesten ze zelfs nog met de fles grootbrengen haha ik zie m'n moeder nog zitten midden in de nacht met 2 piepkleine flesjes, ja het zijn dan net baby's en heel afhankelijk :p
    Maar zonde zeg, verzuipen als niemand ze wil. Zorg er dan voor dat de katten opgehaald worden door een stichting oid, die zorgen ervoor dat straatkatten gecastreerd worden..

3. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.032
    113
    Overijssel
    Wilde altijd al graag in Pennsylvania buiten op een vriezer slapen :roflmao:

Saartje33 vindt dit leuk.
  4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.849
    19.001
    113
    Vrouw
    Onze kat was ook een vondelingske
    Groot gebracht met een flesje en altijd een geweldige kat geweest.

Helaas begin deze week na 18 jaar laten inslapen.

Neilia vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.732
    31.308
    113
    Vrouw
    Dat inderdaad!
    Daarom hebben wij onze beestjes ook van zo'n stichting. Was best aan de prijs. Maar met het geld worden ook de kosten voor sterilisatie van moederpoes en alle bijkomende kosten voor het opvangen van het nestje, inclusief vaccinaties, ontwormen etc. vergoed.

Spectre vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wat naar maar een prachtige leeftijd!
    Ik hoor veel goeie dingen over zulke katten dus we hebben er goeie hoop bij :D

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.343
    28.563
    113
    Ahw, verdrietig :(

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wat lief! ❤️❤️❤️
    Dank je wel.
    We hebben "de" naam uiteindelijk als derde naam gebruikt.
    Sttttttt hahahaha!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Best geschrokken van de gasexplosie in de wijk :eek: (zie het nieuws).
    Ik heb de 2de explosie gevoeld. Een doffe klap en de flat trilde. En ik woon er 500 meter vandaan.
    Halve dag sirenes en helikopters die over vlogen.

Vorig jaar is onze flat bijna opgeblazen door een gek in de flat. Dus best heftig. :eek:

10. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.016
    1.753
    113
    Vrouw
    Dat was dus mijn grootste angst toen we nog in een flat woonden, dat iemand gas aan laat staan en een gasexplosie of brand veroorzaakt.

aicirtap en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik ben opgenomen in het ziekenhuis :cry: vanmorgen werd ik weer wakker onder de bloeduitstortingen en weer alle aders in mijn ogen gesprongen. De internist wil nu alles wat mogelijk is onderzoeken en me daarom nu hier houden. Ook ivm controle op dat er eventueel inwendig aders kapot gaan/springen. Ik baal als een stekker zo vlak voor de kindervakantie maar hoop nu wel dat ze vinden wat er precies mis is en aan te doen is. De klinisch geneticus waar ik naar was doorverwezen heeft een wachttijd van 3 maanden voor het 1e gesprek, morgen gaan ze daar ook weer contact mee leggen. Voor nu afwachten en slecht slapen zonder mijn eigen bed en kinderen dicht bij me :cry: *zit in zelfmedelijden modus*

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.421
    8.948
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo jeetje das schrikken :( Maar wel goed dat ze nu doorpakken en je extra in de gaten houden! Beterschap en sterkte ❤️

13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

dank je wel, lief van je ❤️

Mim89 vindt dit leuk.
  14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.421
    8.948
    113
    Vrouw
    Kun je nu ook niet (als je dat zelf wil natuurlijk) iets vragen om te slapen? Misschien via infuus? Dan kun je hopelijk iig weer een keer slapen.

Dubbelgeluk en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Ik lig nu in bed en heb kramp in beide enkels en dat trekt door mijn benen in. En doet zo een zeer…. Laatste tijd heel vaak last van in combi met vocht in mijn voeten

16. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.016
    1.753
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte. Gelukkig nemen zij het serieus en gaan ermee aan de slag. Misschien kunnen ze je ook iets geven, zodat je wat bijslaapt en uitrust.
    Niet te veel zorgen maken om het thuisfront,die redden ze zich paar dagen wel zonder jou. Probeer je hoofd leeg te maken van alle to do lijstjes die je hebt en focus nu op jezelf en eigen gezondheid.
    Veel beterschap ❤

11131618, Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.026
    18.835
    113
    Vrouw
    Jeetje wat naar zeg.. heel veel sterkte en beterschap!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.026
    18.835
    113
    Vrouw
    Dat klinkt niet fijn... misschien een idee om er mee langs de huisarts te gaan?
    Sterkte, hopelijk trekt de kramp snel weg.

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.534
    14.048
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is schrikken! En vet klote zeg. Wel fijn dat de internist het zo serieus neemt. Hopelijk kan hij ook voorrang regelen bij de klinisch geneticus.
    Heb je bij de opname ook over je slaap problemen verteld? Anders alsnog doen hoor!
    Hopelijk hebben ze ondertussen al een paardenmiddel gegeven en kan je zo alsnog lekker slapen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.001
    15.035
    113
    Of t helpt geen idee, maar de ouderen waarbij ik vroeguh in de thuiszorg kwam hadden geregeld een blok zeep in een washandje bij de voeten tegen de kramp. Werd nog wel eens vergeten met vakantie en de volgende dag als de wiedeweerga gehaald.

Weer een ander wreef elke avond met een wilde kastanje over zn kuiten, sindsdien geen kramp in zn kuiten meer terwijl hij daar elke nacht wakker van werd.

Beiden kunnen gegarandeerd geen kwaad in elk geval, daar kan je nog wel eens een poging voor wagen. Alhoewel nu nog een kastanje vinden best lastig kan worden.

Deel Deze Pagina