Echt doen! Ik ging er zelf heel erg sceptisch heen en dacht alleen maar: baad het niet dan schaadt het niet. Placebo effect is ook goed als die pijn maar weggaat. Ik vind mezelf veel te jong om voor altijd als een 85-jarige door het leven te gaan! Hopelijk ga je een goede vinden, ik heb express gezocht naar eentje die ook arts is, niet alleen acupuncturist en homeopaat.
kort maar de uren die ik heb geslapen wel vast geslapen. Ik was rond 2 uur wakker en wilde reageren op @Lill over haar deelname bij Love at first site. Ben daarvoor uit bed geklommen. Op een stoel aan tafel gaan zitten met de iPad en op die stoel dus weer in slaap gevallen tot de verpleegster me rond half 7 wakker maakte dat het tijd was bloed af te nemen en ik ontbijt moest kiezen. Ik heb op die stoel heel vast geslapen want ik werd kwijlend wakker oops:) mijn hele wang en hand waren nat Hopelijk is ze meer gewend want schaam me best wel. Nu nog even dutten voor ze bloed sdkdmmmm Ja maar die dekt een bepaald bedrag (vooraf afgesproken en dat is dacht ik 70% van de omzet) en dat verdient hij nu al door als tussenpersoon tussen klus aannemen en zzp’er voor hem laten schilderen en dan schildert hij zelf nog dus dat is al zo goed als alles wat hij aan inkomsten mag hebben voor de verzekering uitkeert. Daarnaast dekt die verzekering na een wachttijd van 6 maanden dus als hij dan niet beter is, is het bedrag dat hij krijgt verwaarloosbaad!
Snap wat je bedoelt. Ik heb dat als ik naar Maastricht rij. Vlak voor je dan bij de stad komt heb je vanaf de snelweg geweldig zich op het dal. Richting Veluwe heb je dat idd ook een beetje. Mooi vind is dat altijd. Maar het weidse van de polder kan ik dan ook weer enorm van genieten. Veel plezier op je weekje weg. Ik kies ook meestal voor landal vanwege de huisjes. Maandag zitten we ook in die buurt. Landal miggelenberg bij Hoenderloo
Ik zie bij mijn dochter op school ook wel kinderen met een rollator bijvoorbeeld. De fysiotherapeuten oefenen soms ook met kinderen met verschillende soorten loophulp. Mijn dochter heeft momenteel een simpele opvoudbare kinderrolstoel (via zorgverzekering) te leen en die kreeg ik maar net niet in de kofferbak van mijn aygo. Wel prima met de achterbank plat, in een normale kleine (maar niet mini zoals een aygo ) auto kun je zo’n rolstoel makkelijk in de kofferbak kwijt. Het ligt er dus maar net aan wat er nodig is voor je zoon qua aanpassingen/hulpmiddelen. Zou nog even wachten met een bus aanschaffen tot dat stukje duidelijk is inderdaad (als jullie zo lang kunnen wachten). Ik zie bij school vooral de ouders met de kinderen, die de hele dag in een rolstoel zitten, omdat ze ook niet zonder hulp kunnen zitten, met bussen, want dan kan het kind in de rolstoel blijven zitten tijdens het rijden, (zeg maar net als bij taxivervoer, de rolstoel wordt dan de bus in gereden en vast gezet). Maar als de kinderen nog makkelijk in en uit de auto te tillen zijn, ook wel met gewoon een gemiddelde stationwagon en dan vouwen ze de rolstoel toch op.
Ik ben zo boos en verdrietig. Mijn lichaam werkt zo niet mee. Ik ben blijkbaar een kei in het verzamelen van ziektes waar ze nog weinig vanaf weten of een verzamelziekte is. Nu weer ziek, als sinds eerste paasdag iedereen hier ziek en ik voor het eerst meest milde van het gezin. Nu is iedereen weer aan het opknappen en wie krijgt er nu een allergische reactie bij en koorts. Juist ik! En net op de dag dat ik alleen ben met onze dochter natuurlijk. Voel me zo ellendig en boos op mijn lijf. En lees van velen hier opnames en operaties. Sterkte allemaal <3
Slim om te weten! Nee we schaffen echt nog niks aan. Eerste alles maar bekijken. Onze zoon is heel groot voor zijn leeftijd. Nu door de 1.40 en nu 7.5 jaar. Plus aardig aan zijn gewicht al begint hij nu af te vallen nu hij eindelijk van zijn peuterbouw afkomt. Net nog naar de watervallen gegaan en hem laten lopen wisselend met in de Bolderkar en vanmiddag in de apenheul gewoon in een rolstoel gezet die je kon pakken bij het begin. En voor het eerst in tijden heeft hij het naar zijn zin gehad. Anders moest hij altijd lopen en werd het een hoop gejammer omdat zijn benen natuurlijk 'pijn' doen.
Zo herkenbaar. Ik heb al zo vaak gehoord dat de kans heel klein is( ik heb het dan uiteraard toch) of dat het uitzonderlijk is. Boos op mijn lichaam ben ik wel niet, want het doet wat het moet en dat is mijn waarschuwen als er iets is. Ookal zijn die symptomen vaak klote en denk ik wel eens (HALLLLOOOO ik ben 35 en geen 80). Hopelijk knap je snel op.
Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad! Dan is het denk ik wel fijn om in ieder geval voor uitstapjes iets van een rolstoel te hebben. Het scheelt wel dat hij wel gewoon zelf in en uit de rolstoel en auto kan, dan hoef je hem niet heel de tijd te tillen. Want dochter kan nu tijdelijk niet lopen en ondanks dat het een dun ding is van maar net 20 kilo (bijna 7 en gemiddeld qua lengte), is het een behoorlijk gesjouw.
Herkenbaar. Zo heb ik vaak met behandelingen/operaties dingen die raar verlopen. Ik sta dus nergens meer van te kijken. Als een arts tegen mij zegt dat komt heel weinig voor zeg ik ook altijd roep dat bij mij maar niet te hard. Beterschap ❤️
Vooral dat! Ik heb al paar keer huilend bij de dokter gezeten van hallo ik ben nog niet eens 30 en ik voel me 80. En dan krijg je te horen lekker gaan sporten ofzo. Mens ik kom nauwelijks de dag door. Waar ik de laatste tijd steeds meer last van heb is de stukjes hoop. Elke keer als ik iets vind waar bijv. Vermoeidheid een rol in speelt hoop ik weer dat dit het is. Dat ik me eindelijk beter ga voelen en die teleurstelling daarna is echt killing. Dit had ik bijvoorbeeld met de B12 te kort. Ik had zo'n hoop dat hier de vermoeidheid vandaan kwam. Maar 1.5 jaar spuiten verder maar helaas. Het heeft wel andere effecten gehad dus ik ben daar blij mee maar die vermoeidheid en hierdoor zo'n lage weerstand hebben is het lastigste ook om uit te leggen. Bedankt voor je lieve bericht. Meestal kan ik mild naar mezelf zijn maar soms voel ik zoveel wanhoop en eenzaamheid hierin.
Haha zo herkenbaar dit! Maar andersom dan ook hè xD als je dan een keer bij de kleinere groep wil horen (bijv niet meer ongesteld worden door het spiraal wat bij 1 op 5 is) dan hoor je er natuurlijk nooit bij
Wij hebben donderdag middag besloten dit weekend een weekendje weg te boeken, nu zijn wij lekker aan het genieten in Duitsland Soms heerlijk even spontaan te doen.
Mijn zoon heeft ook een rolstoel voor langere afstanden. Deze kan vrij compact opgevouwrn. Wielen eraf , voetsteunen eraf, zijsteunen eraf en hij past is mijn hyundai i10. Mijn zoon neemt hem niet mee naar school, hij gebruikt hem echt voor langere afstanden, dagjes uit
Wij hebben een aangepaste buggy voor onze zoon. En eerlijk? Een grote verademing. We kunnen eindelijk weer dagjes uit of naar een markt. Hij zit er prinsheerlijk in en het geeft hem ook een veilig gevoel zo vanuit zijn buggy. Ja, mensen zien wel dat er iets 'mis' is met je kind, want een normaal gezond kind van 10 zit niet meer in een buggy. Maar hoeveel plezier het ons en hém geeft... Vanuit zijn eigen bubbel kan hij mooi alles observeren. Wij hebben hem toen bij via de ergo/fysiotherapeut aan kunnen vragen bij de gemeente. Is er iets van een revalidatiearts of iets betrokken? Ow, hij past gewoon achter in onze stationwagen, is net als een gewone buggy in te klappen, alleen net iets groter.