Nee helemaal niet stom! Ik zal waarschijnlijk deze week het zelfde bericht krijgen. Ik geloof alleen niet dat ze bellen volgens mij gewoon een standaard email. We wachten nog maar geduldig af. Hopelijk komt er snel wat op je pad!
Mijn man is net thuis. Ze zijn gestopt met de slaapmedicatie en de bloedwaardes van mijn schoonmoeder zijn goed. Was voor mijn man ook een lange dag. Vertrok vanmorgen om 7.30 Hopelijk heeft ze een goede nacht.
Mijn 3 mannen hebben de avond van hun leven (gehad) in de JC ArenA. Wat gun ik het ze❤️! Alle drie verdienen ze het zo erg. Ik zit hier lekker een potje te janken van geluk. M’n cluppie kampioen en zij een ervaring die ze nooit meer vergeten❤️. Benieuwd hoe laat ze thuis zijn. Wordt wel een latertje.
Fijn dat alles goed is gegaan! Ik hoop met jullie mee❤️. Hopelijk kunnen jullie ook even wat rust pakken, sterkte!
Waar vind je nog een werkgever waar je wel welkom wordt geheten, die je fatsoenlijk aan iedereen voorsteld, die je koppelt aan iemand die jou alles laat zien/uitlegt en vooral die jou gewoon de werkzaamheden uit laat voeren waarvoor je bent aangenomen i.p.v. de rotklusjes? Echt, ik was hier vooraf al bang voor, heb dit toen uitgesproken en nee, dat was allemaal niet zo en nu gebeurd het tóch. Ik heb voor mezelf al besloten dat ik vandaag voor de laatste keer ga als er geen verbetering is. Dan zoeken ze maar lekker verder, misschien moeten ze dan ook even de functienaam aanpassen. Ik hoéf niet te werken, maar ga voor mijn plezier. Dat ga ik hier dus niet krijgen. Bah, ben gewoon boos!
Oh wat vervelend! Zeker omdat je het zo specifiek benoemd hebt eerder. Hopelijk valt het toch mee vandaag?
Nou Ja er was dus wel iets fout gegaan met het huis. Straks weer bellen en dan maar zien. Maar ja of wij nog aanspraak mogen doen .
Welke branche en regio? Wij zoeken nog wel collega's en hebben wel onboarding (en fantastische lunches)
West Brabant. Alsof het zo had moeten zijn werd ik vanmiddag gebeld door een bedrijf voor een junior functie op de HR afdeling. Omdat ik aan het werk was heb ik afgesproken morgen contact met ze te hebben. Het zou toch wat zijn
Oud-collegaatje riep altijd "denk positief, adem positief, wees overtuigd dat het goed komt en het zal op je pad komen". Die vrouw (surinaamse) was ook wel een powerhouse ook hoor.