Nou ik sloop de naalden. Ik help man wel met knippen lijkt me veiliger dan rondslingeren van een naald dat klapt.
Hahaha verschrikkelijk he. Kleinere bh aan en koop er in. En onder de douche er uit laten masseren niet te erotisch maar gewoon even naar je tepels dieuwen. Sterkte
Pff ik heb het idee dat ik overloop.. een steeds groter wordende to doo list in mijn hoofd en het gevoel niks af te kunnen maken of überhaupt ergens aan te kunnen beginnen. De kids vragen of ze deze week hier mogen logeren met een vriendje maar ik heb gewoon geen ruimte in mijn hoofd om er over na te denken het is gewoon echt even te veel en dan sta ik er ook nog helemaal alleen voor de komende tijd.
dat laatste denk ik.. Het zijn huishoudelijke taken waar ik met de jongens thuis niet aan toe kom en wat maar meer en meer lijkt te worden. Tja, bijv de vloer dweilen is niet perse belangrijk maar het stoort me wel. Ik kan me er gewoon niet toe zetten en roep al 5 dagen dat er gedweild moet worden in de woonkamer En we zitten na 2 jaar nog steeds in een verbouwing en er lijkt geen einde aan te komen… elke ruimte die ik binnen stap is niet af of daar zijn we aan het klussen. Het is er netjes en opgeruimd en redelijk schoon maar je ziet gewoon dat we er bezig zijn en dat begint me op te breken
Ja wss is het u allemaal wat te veel en loop je tegen alles wat aan, dat anders wel gewoon vlot loopt. Als het school is heb je wss ook meer vrije momenten en kan je alles doen als ze er niet zijn, dat is ook wel efkes schakelen mss ? Niet te streng zijn voor uzelf
Als de jongens naar school zijn heb ik weer alle tijd inderdaad en kan ik de normale huishoudelijke taken weer oppakken. Dat zal zoveel schelen inderdaad.. moet het loslaten maar lukt me gewoon ff niet Mijn ouders kwamen vanochtend spontaan helpen met klussen en hoe lekker dat er weer iets is gedaan, de rommel is dan wel weer voor mij Pff ff 10 min in alle rust op de bank en dan ff doorpakken.
Ja mss is dat het "probleem" een beetje. Je hoeft het anders niet te combineren . Je kan het doen als je alleen bent en nu is dat eventjes niet zo en je leest gewoon dat je u stoort aan de eeuwige verbouw hopen. Lucht uw hart maar eens en ookal stoort het u, de vloer loopt niet weg
Gefeliciteerd met O! En sterkte met je borsten, ik herinner me de stuwing vooral omdat dat de enige 2x in mijn leven was dat ik grote borsten had. Wat was ik er trots op
Hahaha, voor mij was t juist een realisatiemomentje dat die cupmaat me NIET stond en vooral: "heel irritant in de weg zat!" Dik tevreden met een C, die dubbel D mogen ze houden.
Met goed behang is te doen hoor! Loodlijntje is t belangrijkste anders wordt je helemaal gek. Je had je behang al uitgezocht geloof ik maar voor mensen die nog zoeken: de rasch glitterbehang van de hornbach smijt je er tegenaan als een pro. Had hier echter ook papierbehang (hornbach, glow in tje dark sterretjes) die je op de rol moet insmeren (fijn dat dat op de binnenkant van t etiket staat en je daar dus pas achter komt als je er aan gaat beginnen, of althans ik kwam er toen pas achter). Heb toch aardig wat behang in mn leven maar dat spul mogen ze verbranden... Krimpt t niet, dan rekt t wel, krijg je geen blazen scheurt je baan weer af...AAARGH! Het zit er tegenaan, niet naar mn zin maar ik vertik t om t nu aan te passen, allicht later maar nu wordt t modern warfare als ik dat ga doen.
Ik weet niet welke maat dat was maar ze waren groooooot! Zus kwam elke dag langs en die moest eerst kijken dat ik grote tieten (en de 2e keer weer grote tieten) had voor ze in de buurt van de kinderen kwam. Die tackelde ik net niet bij de voordeur met die meloenen uit mijn bh om trots te showen Blij dat ik dat soort acties achteraf allemaal af kan schuiven op hormonen
Heel simpel vliesbehangetje . Moet lukken. Heb het stappenplan van de gamma al bekeken. Maar eerst nog even een paar kozijnen verven. Dat vind ik wel leuk werk
Nou ik heb de salvia 0 gewoon maar vast in huis, hoe eerder die ellende weg is joe beter. Colestrum en daar ligt t matje ook.
Ik sta der om bekend dat ik soms heeeel soms oops nogal dom uit te hoek kan komen met opmerkingen. Vooral als ik mezelf iets afvraag en dat er dan al uit vloep zonder logisch na te denken. Was mijn moeder hier vandaag en die maakte een domme opmerking waar ze zichzelf direct op betrapte. Zegt ze gewoon nou ik had even een jou momentje, dit had iets voor jou geweest
Ja op zich het formaat prima. Maar alles wat erbij komt jijken; euhhhhh nee dankje. Ik kan mn baby niet eens fatsoenlijk oppakken zonder dat hij gaat motorboten alsof zn leven er vanaf hangt . Ergens ook aandoenlijk.. maar dan heb ik nog een andere dreumes hier die besluit dat het ook wel lekker is om tegen mama's borsten aan te hangen (en die laag zn hoofd dan echt zo vallen - hij zal wel denken, eindelijk een zachte boezem). Nondeju. Mijn borsten zijn verboden terrein. Alleen broer O mag even helpen met kool kneuzen Die vraagt nu telkens of ik nog groente in mn bh heb
Even een tip van flip: appelstroop in een boterhamzakje in de vriezer. Het bevriest niet maar wordt wel stijf en je kunt het goed om de borsten vouwen hierdoor. Ik vond het een verademing. Ik wilde geen bv geven bij nummer 2 maar had natuurlijk wel stuwing. Man wat een pijn. Koolbladeren hielpen fantastisch en bij een beetje koelte spoot de melk er al uit. Alleen dat was al een vette opluchting. Die stroop was ook een uitkomst.