Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Wij zaten vanmiddag letterlijk in de shit toen de riolering al het regenwater niet kon verwerken. Via het toilet kwam de zooi binnenstromen, de gang door de woonkamer in. Stank was niet te harden maar heb geprobeerd zo snel mogelijk alles op te ruimen en gepoetst en nog meer gepoetst met Ajax. Laminaat vloer die er nu net een jaar in ligt zal vervangen moeten worden, dat zal wel loslopen maar man oh man wat zie ik op tegen morgen. Er zijn zeer zware plensbuien voorspeld en het probleem met de riolering zal niet opgelost zijn voor die tijd :cry:

    Duim maar voor me dat ik morgen rustig kan blijven (dat lukte vandaag namelijk niet zo best :oops:) en dat mijn berg handdoeken die nu al klaar liggen het ergste kunnen tegenhouden/opvangen.
     
  2. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee, helaas geen huis. Wij gingen weg met de intentie we gaan voorgoed of iig een langere periode dan dit. Haha.
    Kinderen gaan naar een andere school.
    Wel ga ik naar mijn oude werkgever!
     
    Shay25 en Neuzeke vinden dit leuk.
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.984
    8.790
    113
    Jemig!! Ik zou ook niet rustig kunnen blijven.
    Ik sacht te lezen dat het morgen minder heftig zou zijn maar wel met hagel.

    Hier borrelde het heel hard in de wc msar ging er niet overheen.

    Je zou bijna kleine zandzakken maken. Dan blijft het iets meer bij het toilet.

    Ik zou heel hard duimen dat het morgen meevalt
     
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Omg!!!! Wat vreselijk voor jullie, ik zou ook wel kunnen janken in zo'n geval.. hopelijk valt het toch mee met de buien morgen:(
     
  5. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Omg!! Ik zou ook echt niet rustig blijven hoor.

    Wij hebben in nood de wc wel eens ontstopt met huishoudfolie eroverheen, ik zou het toch proberen als ik jou was, het was heel sterk en hield echt alles tegen, wie weet lukt het je. Snap je wat ik bedoel? De hele pot met huishoudfolie omwikkelen (maar dan niet om te ontstoppen natuurlijk).

    Sterkte!! Ellende..
     
  6. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Wilde ik ook al zeggen. Zandzakken maken en voor de deur van het toilet leggen.
     
    owly vindt dit leuk.
  7. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jeetje wat heftig zeg. Hopelijk valt het mee morgen.
     
  8. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw

    terugslagklep (laten) monteren. Dan kan water uit riool niet teruglopen.
     
  9. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Heftig zeg!
     
  10. Dandee

    Dandee Lid

    19 apr 2022
    24
    16
    3
    Dat ik het zo moeilijk vind om dingen los te laten.

    Probleem is dus, morgen mogen kids verkleed avondvierdaagse lopen in kleding van vroeger ivm zoveel jaar bestaan van de stad.
    Beide hebben dus wat uitgezocht, maar bedenk me dus net dat het niet klopt met het tijdperk.
    Zoon wilde als gladiator, maar die waren er in die tijd al niet meer (en sowieso niet in nl) en de ander als ridder.
    Beide waren er dus niet meer in de tijd dat de stad ontstond.
    En kan daar dus totaal niet tegen.
    Maak mij daar nu dus helemaal druk om :rolleyes::|

    En wil nu dus morgen nog wat anders zoeken maar weet dus ook even niet wat.
    Periode vanaf 1270, dus zeg 700 jr geleden.
    Weet gewoon niet als wat ze dan moeten (wat ook niet te duur is) en ben geneigd ze gewoon niet verkleed te laten gaan:|:rolleyes:


    Ik kan er dus gewoon niet tegen als dingen niet kloppen:oops:
     
  11. Dandee

    Dandee Lid

    19 apr 2022
    24
    16
    3
    Jeetje, morgen inderdaad zandzakken ervoor leggen.
    Misschien kan een riool bedrijf nog wat betekenen? Hopelijk valt de regen mee morgen!
     
  12. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Ik zou vanavond met een vriendin naar London gaan voor een stedentrip voor mijn verjaardag. Helaas werd hij geannuleerd waarop we een nieuwe boeking deden elders. Ook geannuleerd. Toen omgeboekt naar Parijs, ook geannuleerd.:eek:

    Toen maar gekeken voor iets anders en ibiza geboekt. Je raad het; binnen een uur werd de boeking geannuleerd.

    Er waren nog nauwelijks opties over en na uren zoeken hebben we toch een trip kunnen boeken die doorgaat. Morgen stap ik in het vliegtuig naar cran canaria:eek::D

    Ik voel me wel erg schuldig tegenover mijn man en kinderen, dat hij 4 dagen alles alleen moet doen en ik ben bang dat ik neer stort. Ik ben als de dood voor vliegen.:oops: Maar het zal vast goed gaan. Hoop ik.:D
     
  13. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.368
    12.061
    113
    Vrouw
    Ah da's denk ik wel een goede tip. :thumup: ik zou in ieder geval alles proberen het water binnen het toilet te houden.
    Sterkte vandaag @zigzag ik snap heel goed dat je niet rustig bleef hoor. Dit is zo smerig:|
    Ik duim voor je dat het vandaag toch meevalt!
     
  14. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Ik ben bloedlink. Ik reed vanochtend op de snelweg ( met kinderen achterin). Op de linkerbaan reed iemand die het allemaal niet snel genoeg vond gaan. Die drukte continu zijn voorganger. Dan links en dan weer rechts. Maar elke keer als hij van rechts duwde reed hij half op de rechterbaan ( waar ik reed). Ik moest dus steeds uitwijken. Op den duur was ik er klaar mee en toeterde naar hem. Zijn reactie? Hij remde af en rijdt zo'n beetje op mijn auto in. Ik rijd gewoon door en hij doet het gewoon nog een keer.

    Echt wat een idioten heb je op de weg. Zulke mensen zouden geen rijbewijs moeten hebben.
     
    Nina Sanders en Spectre vinden dit leuk.
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Gewoon lekker zo laten joh! :) wat maakt het uit? En denk niet dat überhaupt iemand daar bij stil gaat staan of het wel helemaal klopt met de tijd.
     
    Saartje33, Dubbelgeluk en Vero0504 vinden dit leuk.
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Vreselijk he! Kan daar ook zo slecht tegen en als ik een bumperklever heb, ga ik graag nog een tandje zachter rijden. Wat denken ze wel niet.
    Maar goed, ook geleerd om niet te fel te reageren want je weet dus nooit hoe idioot de ander kan reageren.
     
  17. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Met zo'n nickname: heb je een naaimachine of kan je aan een poolnoodle komen? Allicht die onder je wcdeur proppen dat t niet verder stroomt. Je kan ze ook eenvoudig naaien, zou dan ff vuilniszak er in verwerken. Helpt niet 100% maar anders is de shit ook in je deur getrokken.
     
  18. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Pak een laken en maak er een met een soort toga van, dat klopt redelijk en is snel gedaan. Afbeeldingen te vinden op internet 1270 was redelijk simplistisch.
     
  19. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Veel mensen op de weg zijn enorm egoïstisch tegenwoordig. De weg is van hun en de rest moet er maar omheen ofzo..
     
    Spectre vindt dit leuk.
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.838
    25.932
    113
    Vrouw
    Alle opties die je noemde kunnen ook met de trein.
    Dus waarom daar niet voor gekozen ipv vliegen als je daar zo bang voor bent?

    Maar dat terzijde... heel veel plezier. Schuldgevoel uit 't raampje kieperen en lekker van genieten .
     
    brownielover vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina