Ja leuk hè dat gevormde hoofdeinde! Ik wil geen velours juist Ik ga nog eens even bedenken hoe ik m zo ver krijg
Hahaha wij zijn van 140 naar 180 gegaan maar ik als mini moest mijn man bijna zoeken. Nu dus weer knus na 140 gegaan en een dekbed van 220. Wil dus ook niet anders :d
Heb ik toen ook naar zitten kijken. Uiteindelijk is het bij mij deze van Leen Bakker geworden. Niet voor deze prijs trouwens haha. Ik heb 'm zonder matrassen gekocht en eigen matrassen erop gelegd.
Ja had een kind van mij kunnen wezen, ik moest niks van rokjes hebben klimmen in bomen met een rokje is zoooo onhandig. Dochter, compleet t tegenovergesteld moet minimaal een halve meter uitwaaieren als ze een rokje draagt anders is ie te klein. Ik maak dus maar geen rokjes meer voor dr, want daar gaat een partij stof in zitten.
Zo begonnen wij ook. Met oog op bijkruipende koter met de verhuizing naar 180 over gegaan. Inmiddels produceert manlief zodanig veel decibel met zn gezaag dat hij 180 voor zichzelf heeft. Dochter komt liever bij mij liggen, papa snurkt te hard. Ik pak de slaapbank wel, ligt nog beter ook. (ikea matras is te hard voor mij, dachten eens goede matrassen te halen, voor mij lager gewichtsklasse...volgens mij kan ik beter de kindermatrassen opzoeken. Steevast rug en heuppijn, ook na 4 jaar)
Ik ben er heel blij mee. Maar heb dus wel eigen matrassen erop gelegd en een nieuwe topper van de Ikea. Het matras wat er bij Leen Bakker op lag in de winkel leek mij niet zo fijn.
Nee en we willen 2 matrassen.. want man gooit zich om en dan merk je het minder hahaha! Op website issie alleen compleet te krijgen helaas
Dat man morgen voor het eerst een doordeweekse dag thuis is en ik moet werken. Hij weet niet eens hoelaat de oudste van school opgehaald moeten worden Goed begin
In mn uppie lukte me dat wel, maar ik had twee broers af te troeven. In competitie verband kost een jurk tijd.