Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.888
    18.682
    113
    Vrouw
    Wij hebben 180 en zou niet meer kleiner willen haha. Dekbed 240x220 dus geen gezeur meer dat ik zonder dekbed lig zodra man zich omdraait. :rolleyes: Ik ben een lichte slaper en slaap zo ook veel beter met voldoende ruimte voor mezelf. :D

Saartje33 vindt dit leuk.
  2. Neilia

Neilia Niet meer actief

:roflmao: Klinkt als die van mij.
    Die moest een keer de oudste 2 ophalen omdat ik weg was.
    Belt ie om 14:00 uur, vrolijk kletsend onderbreek ik hem met de vraag waar die is.
    “Thuis? Waar anders?”
    “Op school misschien? De kinderen komen om 14:00 uur uit”

was uiteraard mijn schuld hè, dat begrijp je wel :p:rolleyes:

Syane, TotalBella, Kolibrie2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Het is goedgekomen.
    Kind is zelfs nog wezen spelen :thumup:

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

oh kijk aan! Heeft ie goed geregeld ;)

Basisuil vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

2 dingen vandaag.

1. over een klein half uurtje is mijn zoon jarig en word 14 jaar. En hoewel ik blij moet zijn ben ik het Afgelopen half uur alleen maar aan het huilen omdat mijn vader zijn verjaardag niet meer, nooit meer, mee zal maken. En daardoor mis ik hem net dat beetje meer. Moet me zo maar vermannen om mijn zoon niet een rotgevoel te geven op zijn verjaardag.

En 2. We hebben vandaag een koopcontract getekend voor een 2e bedrijfspand in de straat bij het eerste bedrijfspand. Ik mag een deel van dit pand gaan gebruiken want door het topic “waar doen ze het van” en de partyplanner die ik heb gezien bij de familie rouw weer ik 1000% zeker dat ik dat beter en mooier kan. Ik ga dus een bedrijfje beginnen in de verhuur van feestartikelen en bied daarnaast de extra optie tot party planning en/of party decoratie aan. Alles moet nog uitgewerkt worden maar het plan ligt er en na de bouwvak heb ik de ruimte om eea in te gaan slaan om te kunnen beginnen. Als iemand promotie tips heeft zijn ze welkom. Ik overweeg daar een bedrijf voor in te huren.

Spectre, Syane, GoldenClown en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    1. Van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik snap wel dat dit dubbel voelt voor je. Ik wens je dan toch een fijne dag.

2. Spannend, een leuke en nieuwe uitdaging. Veel plezier en succes met het opzetten van je bedrijf. Hopelijk krijg je snel veel leuke klanten.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.377
    8.885
    113
    Vrouw
    Volgende week ben ik jarig en het wordt echt een top verjaardagsweek! Woensdag op mijn verjaardag zelf ga ik in Wijnegem (België) winkelen met moeder, stiefvader, zus en stiefschoonzusje. Volgende week Vrijdag ga ik naar een vriendin, daar logeren, volgende dag samen shoppen en 's avonds naar Alladin. En nu appte mijn zus net dat ze 2 gratis kaartjes heeft voor Guus Meeuwis (ze woont achter het Philips Stadion en krijgt eens in de zoveel tijd gratis kaartjes) en die ik mag hebben. Zoveel zin in alles :D:D

juf1987, Spectre, Syane en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Oh, verschrikkelijk! Gelukkig dat hij toen in een reflex zich liet vallen. Je moet er toch niet aan denken…

Zeebra vindt dit leuk.
  9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.928
    113
    Vrouw
    Ik ben tante geworden!
    Wel heel gek om mijn 'kleine' zusje met baby te zien.

juf1987, Mamafiets, Spectre en 16 anderen vinden dit leuk.
  10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.966
    15.008
    113
    Dat gevoel had mn broer ook...ja chef, ik ben ook inmiddels de 30 gepasseerd. :roflmao:

Zo'n realisatie is best wonderlijk, ohja leeftijd...shittem. Normaliter ben je daar helemaal niet mee bezig en dan ineens wordt je er met je neus op gedrukt.:p

Gefeliciteerd tante!!!

Feye vindt dit leuk.
  11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.377
    8.885
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Feye vindt dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113

Gefeliciteerd met jullie knul! Zeker even lastig maar je verdriet mag er zijn. Hopelijk hebben jullie afgelopen weekend wel genoten van het feest.

Ik zat er dus naast dat ik dacht dat party planner wel bij je paste:D
    Ben heel benieuwd!

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Gefeliciteerd!!

Feye vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

dank je wel!! Feestje was super leuk. Echt genieten na de Corona verjaardagen van afgelopen 2 jaar!

eerlijk, ik ben op het idee gekomen door het topic over dat tv programma waarin een party planner voor belachelijk veel geld een lelijk versierde tent afleverde. Toen grapte ik dat ik het beter kon voor minder en reageerden een aantal leden daar positief op. Dat heb ik pas geleden met mijn man besproken dat het me leuk leek maar dat we dan wel wat moeten investeren en er op dit moment geen ruimte was voor spullen op te slaan. Het extra bedrijfspand lag in de planning en doordat mijn man het mij ook zeker ziet doen en iets verder dacht in het verhuur van tenten en feestartikelen zonder versiering of zonder party planning is hij daarop gaan zoeken naar een extra bedrijfspand voor ons aannemersbedrijf (puur voor opslag) en heeft daarmee rekening gehouden dat er genoeg ruimte was voor mijn verhuur/party plan ideeen. Ik ga dus binnenkort naar de KVK om me in te schrijven. En lukt het niet, of komt het niet van de grond dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

juf1987, Syane, Kaatje92 en 13 anderen vinden dit leuk.
  15. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.572
    113
    @GossipGirlxoxo Van harte gefeliciteerd met je zoon! En zo is je kind al weer 14 jaar. Hoop dat je vandaag toch een fijn feestje hebt ondanks het verdriet dat je vader en zijn opa en niet meer bij kan zijn. Ik weet zeker dat hij ergens met jullie meekijkt en enorm trots zit te wezen.

16. GossipGirlxoxo

dank je wel, super lief. 14 jaar inderdaad, zo cliché maar ik vraag me af en toe af hoe het kan dat de tijd ineens voorbij gaat vliegen zodra je kinderen hebt. We hebben een fijne dag gehad al heb ik best veel tranen moeten weg slikken vandaag. Ben wel heel blij dat we zijn feestje afgelopen weekend hebben gevierd want ik was vandaag niet in de stemming om tegen zoveel mensen net alsof heel blij te spelen. Overdag waren hier de kinderen gewoon naar school en kon ik mijn verdriet er ook laten zijn en na school zijn alleen mijn moeder beste vriendin en zus even geweest en daarbij kon ik het net opbrengen om even gezellig te doen (en voor de kinderen natuurlijk ook).

juf1987 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Je was toen zo vol passie aan het vertellen over het feestje voor je dochter! Daarom zei ik al dat past bij je. Met die passie en positieve instelling kom je er zeker wel.
    Je hebt hier al veel dingen kunnen showen en wij waren hier heel positief.

Dus bij twijfel kun je de ideeën hier gooien en kunnen wij je overhalen:D

Het is een super goed concept om dingen los aan te bieden zo dat mensen zelf hun feestjes kunnen organiseren maar als ze daar niet de tijd of creativiteit voor hebben om iemand in te schakelen wat dan ook laagdrempelig kan zijn.

Ga je dan ook die ballon versiering doen?
    Mocht je nog uit willen breiden je zou ook kinderfeest pakketjes kunnen maken.
    Als kisten wat ze kunnen lenen of als bestanden waardoor ze heen geheel hebben wat ze zelf kunnen uitvoeren.

Echt super leuk dat je dit gaat doen! Ik wens je daar bij veel succes. Hopelijk gaat het dan bij jullie een betere richting op met meer geluk. :)

18. GossipGirlxoxo

Ja, de ballon decoratie ga ik zeker weten aanbieden. Ook complete aankleding voor thema feesten inclusief bijvoorbeeld een aangeklede candy table passend bij de kleuren of het thema. Eventueel in een later stadium ook kijken of mensen graag een bijpassende taart willen (heb een heel goed bedrijf in directe omgeving die geweldige taarten maakt in thema). Dat kinderfeestjes idee is ook leuk, maar voor later. Ik wil simpel beginnen met een aantal tenten, in diverse maten, heaters, statafels met hoezen in diverse kleuren, klapstoelen in diverse kleuren, tapijt in diverse kleuren om de tent net wat warmer aan te kunnen kleden, spullen om Candy table’s te maken, zoals pilaren, tafels met tafelrokken, een houten ouderwetse ijskar waar 2 smaken ijs in kunnen, 2 of 3 maten springkussen en lichtletters (tenminste de cijfers) en uiteraard alle ballonnen en andere decoratie die je maar kan verzinnen. Eventueel nog een popcorn en suikerspin machine met de ingrediënten zodat mensen dat zelf kunnen maken. En proberen de eerste 2 a 3 jaar alle winst te investeren in meer producten en zo het assortiment uit te breiden. En dan bedenken hoeveel km rondom Amsterdam we willen gaan voor optie bezorgen, tent opbouwen en afbouwen bij alleen losse verhuur enz. Dat moeten we (ik) allemaal gaan uitwerken en goed over nadenken. En vooral over hoe ik me kan onderscheiden van bestaande bedrijven. Ik hoop dat dat lukt ad hand van voorbeelden van wat ik al gedaan heb qua decoratie en dan nog bedenken hoe ik een ruim publiek kan bereiken. Waar we ook over na hebben gedacht is bijvoorbeeld aan te bieden op feestjes bij mensen thuis de bediening aan te bieden. Drankjes serveren, hapjes serveren en de afwas te doen. Dat deed ik vroeger altijd bij zoon (dan huurde ik 2 meiden in van onze favoriete brasserie) ik kan zoiets aanbieden en kijken of ik een groep meiden, mijn nichtjes en hun vriendinnen, daarvoor kan inhuren via een payrol bedrijf constructie, of met 0 uren contracten of iets in die richting. Maar ook daar moet ik nog goed over nadenken. Ik wil na de bouwvak starten en tot die tijd het plan gaan uitwerken en de benodigdheden aan te gaan schaffen.

juf1987, Syane en MamaChantal vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.303
    113
    Klinkt goed allemaal.
    Bij deze zin had ik wel een vraag, regel jij dan ook het ijs? Zo ja, hou je erg in allergieën? Ik baal als er alleen op melkbasis is ivm lactose intolerantie. En keuze bakje/hoorntje.
    Uiteindelijk zal de klant vast beslissen welke smaken en hoe maar het is fijn als zoiets mogelijk is :)

Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo Gefeliciteerd met jullie grote vent! 14 alweer! Ik hoop dat je ondanks het verdriet toch fijne momenten hebt gehad vandaag.

Wat super leuk om te lezen dat je je eigen bedrijf gaat beginnen! Ik zie het je helemaal doen. Heel ZP gaat straks reclame voor je maken:D

Heb je al een naam bedacht?

Edit; is springkussens er bij verhuren eventueel nog een idee? Dat loopt hier in de omgeving heel goed!

Deel Deze Pagina