Als sinds een half jaar loop ik met klachten dat ik pijnlijke armen heb met name polsen. Reumatholoog is uiteindelijk is gezet, maar we begrijpen elkaar niet zo goed... inmiddels heb ik afgedwongen dat ik een bloed onderzoek wil voor mijn 3e bezoek. Ik kijk in mijn dossier van het ziekenhuis waar de labuitslagen inzitten; gewoon reumafactor hoog! Eens kijken wat er verder uitkomt, zie je wel dat ik niet gek ben... als ik het niet geeist had, wisten we nog niets.
Nee die is op locatie, docent. Uiteindelijk toch op mij laten liggen met dr 23+ kilo. Ze bleef netjes stil liggen maar dr handjes waren wat link en dr moest best wel ver geboord worden. Vulling die er zat was er uitgesprongen dus was kiezen tussen verdoven of ik dr ff beethouden. Als ze mijn zenuwbanen heeft geerft is verdoven nogal lastig en die prikjes zijn ook niet echt denderend, dus ik hou liever nog even een goede relatie tussen kind en tandarts. Uiteindelijk allemaal goed gelukt en ze was erg blij met dr witte kiesje.
Ik baal zo voor mijn stiefvader. Hij had voor vaderdag van ons kaartjes gekregen voor de formule 1 kwalificatieronde vandaag in België. Rondom het circuit staan alle wegen helemaal potdicht. Hebben anderhalf uur over 2 km gedaan. Ze moesten nog 4km en het begint over 45min dus ze zijn omgedraaid en weer richting Nl. Hij had er zo'n zin in. En als iemand het had verdiend is hij het. Vind het zo sneu
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees je hier altijd graag, dus wilde je toch even feliciteren. Hopelijk ga je een mooie zwangerschap tegemoet ♡
Wat lief, dankjewel! Het was wel even schrikken toen het tweede streepje verscheen Het moet nog even landen haha, maar we zijn er wel erg blij mee Hopen dat alles goed mag gaan!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk. Wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe lieve Lai ♡
9 maanden na aanvraag heeft mijn zoon ein-de-lijk een indicatie voor behandeling. Dat werd tijd! We lopen al zolang op onze tenen. Er is wel een wachtlijst bij de instelling, 4-6 weken maar eindelijk iets om naar uit te kijken, wij hebben zo hard die hulp nodig.
Bizar zeg die wachttijden. Vooral als je het zo ontzettend nodig hebt. Hoop dat jullie snel in rustiger vaarwater zitten!
Ik ook! Wij komen net terug van vakantie en hoewel ik het heel leuk vond, lijkt het gewone ritme me ook echt weer heerlijk! En mijn eigen huis en bed, de rust als de oudste weer op school is en ook zijn verhalen als hij thuiskomt, echt heel fijn dat dat deze week weer begint!
Normaal duurde het 5 dagen maar ivm corona hebben ze het nu gesplitst zodat ieder kind 2 dagen kon en hij vond het geweldig. Dag 1 een hut timmeren en allerlei andere activiteiten en hij was kapot toen hij thuis kwam aan het einde van de dag. Dag 2 was de hut verven en meer andere activiteiten zoals springkussenparcour. Hij kwam echt pikzwart thuis 's avonds. Ben zo blij voor hem, ik was zo ongerust of hij het wel leuk had maar hij kan nu al niet wachten tot volgend jaar
Hahahaha klinkt als een super dagen!!! Wij hadden vroeger ook timmer dorp en waren inderdaad ook helemaal kapot maar vond het helemaal fantastisch. Als kind denk je mam waar maak jij je druk om maar als ouder is het toch een ander verhaal Jullie vakantie gaat volgend volgens mij om het timmer dorp gepland
Haha, nou gelukkig is het evenement altijd in de laatste week van de vakantie maar ik weet nu al dat hij volgend jaar weer wil dus dat wordt weer rekening houden met oude kleding, laarzen en gereedschap