Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Gefeliciteerd!

KleineLai vindt dit leuk.
  2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.047
    16.559
    113
    Dit is precies mijn oudste zoon en zijn iq word binnenkort getest omdat hij misschien hoogbegaafd is. Ik weet dat anderen het ook al tegen je gezegd hebben in dit topic maar toch wilde ik het je ook even meegeven. HB/ADHD/ASS ze overlappen elkaar allemaal.

Ik probeer wel eens het spelletje : de vloer is lava te spelen (om zijn fantasie te prikkelen) Mijn zoon zegt dan ‘mam de vloer is niet van lava maar van eikenhout.’
    Hij is 3.:rolleyes::roflmao:

Lola1982 en Relax vinden dit leuk.
  3. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.776
    2.454
    113
    Verdooft jullie tandarts kinderen d.m.v. injecties dan? Mijn dochter van 14 moest laatst 3 melkkiezen laten trekken die er maar niet uit wilden komen. En de ortho kon niet verder als die kiezen er niet uit gingen. We wisten dat het trekken van de kiezen waarschijnlijk reuze mee zou vallen (blijvende kiezen zaten er al vlak onder en de kiezen hadden ook al geen wortels meer). Maar ze zag op tegen de verdoving. De corona- en HPV & meningokokkenvaccinaties onlangs waren ook al een heel dingetje (die ze overigens wel zelf wilde ondanks haar angst voor de prikken). Plus dat mijn man vroeger ook een aantal tanden heeft moeten laten trekken voor zijn beugeltraject en ook erg moeilijk te verdoven bleek toen. Daar heeft hij angst voor naalden aan over gehouden en dat verhaal kent ze. Dus ze had best wel de zenuwen over die verdoving in de mond. Maar toen kwamen we bij de tandarts en bleek dat ze hier kinderen niet verdoven d.m.v. injecties maar d.m.v. druppeltjes waarmee ze dus minutieus het hele gebied druppelen. Dus geen centje pijn. Echt ideaal.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.021
    15.057
    113
    Ja ik vroeg naar een gel ofzo, want t meiske is nu niet bang voor de tandarts in tegendeel en ik weet dat die prikkies nou niet echt lekker zijn, plus dat de vraag maar is of t werkt (als ze mijn zenuwbanen heeft ben je er niet met 1 en die tweede kan je dan toch echt vergeten).

Maar dat zou niks doen omdat dat alleen t tandvlees zou verdoven en niet de wortel kennelijk.

Vond t ook vreemd hoor, denk niet dat je een 4 jarige er een tandartsfan mee maakt en juist hun moeten nog zo lang.

Vandaar op hoop van zege maar op mij gehouden, dan voel ik in elk geval elke twitch. Ze deed t heel voorzichtig in elk geval, hele korte boorsessies ook maar.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Gefeliciteerd.
    Schrikken? Was het niet gepland? Vorige keer was dat toch ook al zo?

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.605
    113
    Dankjulliewel :D

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.605
    113
    yep en yep :o: En dankjewel :)

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.605
    113
    thanks! :)

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.021
    15.057
    113
    Hahaha welkom bij team "whuuuuuuut?!?" @KleineLai !!!

10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.605
    113
    haha :D

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Gefeliciteerd @KleineLai , dat zijn nog eens mooie kadootjes ❤️

12. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!

13. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.776
    2.454
    113
    Ik weet niet hoe het zit als ze gaan boren, maar verdovingsinjecties gaan natuurlijk ook alleen in het tandvlees en niet in de wortel van een tand/kies want dat kan natuurlijk gewoon niet. Dit was wel echt de gewone verdovingsvloeistof, maar werd dus gedruppeld met een spuit in plaats van geïnjecteerd. En ze had daarna ook echt wel de typische symptomen van iemand die een echte verdoving in zijn mond heeft gehad. Het duurde echt wel een poos voordat het uitgewerkt was.

In eerste instantie schrokken we beide best wel toen we binnen kwamen, want die spuit stond al klaar en was best een groot geval namelijk. En aangezien ik nog nooit iets heb hoeven laten trekken, vullen o.i.d. bij de tandarts heb ik ook geen ervaring met verdoving bij de tandarts. Natuurlijk als ik logisch nadenk, weet ik wel dat ze een verdovingsinjectie vast niet met zo'n groot geval geven, maar toch hè, als je dat dan zo ziet staan ;)

Vero0504 vindt dit leuk.
  14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.021
    15.057
    113
    Ja maar wanneer t je kinderen betreft is sowieso ELKE spuit groot. :roflmao: Dat heb ik ook met de RV klein humpie, grote spuit...plaatsvervangende pijn.

nijn37 vindt dit leuk.
  15. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.989
    1.310
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    Vorige week woensdag een nieuwe fiets voor zoon besteld bij Decathlon, we zouden hem afgelopen vrijdag kunnen ophalen...
    Inmiddels nog steeds niet dus, ze hebben geen tijd om hem af te monteren.
    Beloof dan ook niet dat hij vrijdag klaar is als je dus bij voorbaat al weet dat dat niet gaat lukken:mad::mad:
    Nu kan t dus wel maandag of dinsdag wordeno_O

17. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.776
    2.454
    113
    Nou is mijn dochter inmiddels wel net zo groot als ikzelf, of eigenlijk inmiddels een centimeter of 2 groter zelfs :roflmao:. Maar inderdaad als het je kinderen betreft... Zoals mijn moeder altijd al zei: je zou zo graag willen dat je het (ziekte, pijn etc) van ze over kunt nemen, maar dat kan nu eenmaal niet.

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.224
    15.021
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat hij het zo leuk heeft gehad!

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Vandaag voor het eerst sinds maaaaaaaaaanden zijn beide kinderen weer een hele dag naar school. Ik heb het gevoel dat ik mijn leven weer terug heb. Net al de boodschappen gedaan. Ik ga nu een kopje thee drinken en daarna gaat de muziek hard aan en ga ik lekker schoonmaken alleen in huis. En dan blijft het ook langer dan 2 uur schoon. Dit heb ik zo gigantisch gemist. Ik hou heel veel van de kinderen, en vind vakanties en weekenden heerlijk maar dit voelt echt even als een Yeah momentje. Wat heb ik hier naar uitgekeken zeg.

nicole18, owly, Liekje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.886
    19.062
    113
    Vrouw
    Ik kijk toch ook uit naar 1 september hoor..
    Ze zijn al thuis sinds 1juli dus het is welletjes geweest.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina