Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Zoon had vanaf (ik geloof) december nog maar 1 of 2 uur per dag school en de andere uren thuis online les. En bij elke kuch of nies was hij volledig thuis dus ik heb vanaf de winter geen een dag van ochtend tot middag meer het huis voor mij alleen gehad. Ik vond het dus nu ook echt welletjes :roflmao:

owly en Anouk2005 vinden dit leuk.
  2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.539
    14.058
    113
    Vrouw
    Dan is er tenminste nog iemand blij!
    Ik heb vanmorgen per ongelukjes aioli in plaats van smeerkaas op het brood van mijn dochter gesmeerd (gelukkig ontbijt dus na 1 hap kwam ze erachter), zo slaperig ben ik nog. :rolleyes:
    Daarbij 2 sago kinderen die veel te vroeg op moesten staan.
    Doe mij maar de vakantie, lekker elke dag uitslapen en rustig opstarten. De kinderen spelen hier de hele dag buiten, dus ook in de vakantie kom ik aan mijn rust toe.

Vergeten, MotherPrincess en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.886
    19.062
    113
    Vrouw
    :D:roflmao: te begrijpen

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

Ik heb ook 2 slaapkoppen van kinderen en spelen doen ze ook veel buiten maaar ze maken troep :oops: en ik kan niet ontspannen in een huis met "troep". Heb ik net de kussens opgeschud en recht gaat er weer iemand voor 3 minuten tegen aan zitten. Heb ik het aanrecht schoon smeert zoon een broodje en daarna overal kruimels. Eet dochter een koekje kan ik haar stoeltje weet stofzuigen. Voor mijn gevoel rende ik achter de feiten aan.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.539
    14.058
    113
    Vrouw
    Voordeel is dat als ze hier binnen spelen, ze dan op hun eigen kamer, de game kamer of de speel kamer doen. Dan heb ik beneden echt geen last daarvan.
    Wat betreft kruimels, ik heb 2 honden, dus nooit last van kruimels op de vloer. :roflmao:
    En met die beesten kan ik om de 6 minuten dweilen als ik zou willen, dus dat heb ik allang naast mij neergelegd, anders kan ik nooit meer ontspannen.
    Maar ik ben sowieso erg makkelijk, zo zit ik nu te werken aan de eettafel waar nog 2 broden liggen die ik eigenlijk in de vriezer moet leggen, maar ik ben nu lui dis ze liggen mij daar nog even prima.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.470
    17.412
    113
    Knetters, zou gek worden van mezelf als ik zo zou zijn. Dan snap ik het dat je ze naar school wil hebben. Hier is 1x per dag best voor het meeste. Alleen rond de eettafel stofzuig ik vaker

GossipGirlxoxo en Zxcvb vinden dit leuk.
  7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Idem, ik vind dit by far de ergste dag van het jaar. Pfff wat haat ik het als ze weer naar school moeten zeg. Dag lange avonden op, dag luie ochtenden, dag heerlijke uitjes. Alleen maar weer rennen en vliegen. En mijn zoon gaat uberhaupt maar 4 dagdelen per week naar school en heeft al een 15 maanden zonder school gezeten dus aan nooit lang voor mezelf alleen thuis ben ik gewend, daar hoeft het ook niet voor.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.907
    9.430
    113
    Gelderland
    @GossipGirlxoxo zo herkenbaar! Ik kan niet wachten tot het volgende week Maandag is. Geniet van je dagje vandaag!

9. GossipGirlxoxo

Hier was dochter alweer een week naar school dus dat gevoel van einde vakantie had ik al een beetje gehad en zoon had al 3 korte introductie dagen erop zitten. Die eerste dag na de vakantie kan ik altijd wel huilen dat het voorbij is. Maar nu de wekker weer in mijn ritme zit en er 2 stuks de deur uit zijn een hele dag ben ik in en in gelukkig. Ik ben helemaal in mijn element met muziek aan schoonmaken dat heb ik dus ook al maanden niet gedaan omdat zoon online les had thuis en dan stoorde ik hem. En ik ga toch snel nu dansend en zingend op de muziek. Alleen de keuken, ramen lappen en was nog en misschien vast koken en dan ben ik weer eens voor 1 uur klaar met alles, dat is echt heeeeeeel lang geleden voor me.

10. GossipGirlxoxo

Word ook weleens gek van mezelf hoor hahaha. * zingt nu mee met, waar is dat feestje, hier is dat feestje * :roflmao::roflmao:

11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.605
    113
    Ik kan ook niet wachten tot volgende week!
    As vrijdag gaat hij een halve dag en dan vanaf volgende week maandag weer heerlijk hele dagen!!

Ik hou zo zo zo zóveel van hem, maar hier gaat keihard de vlag uit!
    Ik zet MIJN muziek op en rommel in rust wat in huis. Daarna neem ik de jongste mee en gaan we een terrasje pakken en shoppen!

Nog 6 dagen .. nog 6 dagen .. :p

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier ging de vlag ook uit hoor vanmorgen!
    Hoe lief ze ook zijn, ik heb echt dat ritme gemist.

ben wel enorm blij met hoe onze school met de Corona regels om gaat.
    Normaal mogen we de school natuurlijk niet in, maar de directeur zag C vanmorgen huilen toen ze naar binnen moest en kwam naar me toe om te zeggen dat ik best even met C mocht mee lopen om der in de klas te brengen.
    Alle spanning kwam er uit, zo sneu.

13. GossipGirlxoxo

Ik zit nu op de bank (met alle kussen nog recht joehoee :roflmao:) in stilte in een schoon huis en ik geniet!!! Ik heb echt alles kunnen doen wat ik wilde doen vandaag. Nog iets meer dan een half uur en dan komt mijn kleinste rommel maker weer uit school dus ik geniet nog even van het rommel en kruimel vrije uitzicht :p

owly, Lola1982, Liekje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.605
    113
    Geniet ervan :roflmao:

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.220
    1.873
    113
    Sinds begin maart gingen we heel relax er pas rond half 9 er uit.
    En dan was c om half 10 op de zorg.boerderij Tot 1400 uur.

Nu dus al om 8 uur in de auto om haar 20 km verderop neer te droppen tot 1500 u.
    Wat een omschakeling zeg.

Vraag me af hoe ik het ga redden einde week.

Maar wat is dit even lekker en hopelijk gaat het daar goed..

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Morgenochtend heb ik mijn CGI examen (criterium gericht intervieuw) en ik ben echt stikzenuwachtig. Ik hoop zó dat ik slaag.:cry:

Anouk2005 vindt dit leuk.
  17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heerlijk, hier is de jongste naar school vandaag en de oudste kinderen gaan morgen en overmorgen weer naar school, hallelujah, die oudste 2 zijn gewoon 10 weken vrij geweest. Niet normaal als je erover na gaat denken.
    Ik geniet er ook echt van. De jongste is een schat maar ik vind het ook wel verdomde lekker om weer eens zonder kind mijn boodschappen te halen en de stofzuiger te pakken zonder dat er een begint te klagen dat ik teveel herrie maak ;)

Lola1982 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou ja dit dus ook. december gingen de scholen dicht en tot mei had die van 15 jaar online lessen, werd ik ook wel een beetje simpel van en ik vond het met grote regelmaat ook een aardige inbreuk op mijn privacy met die camera aan pfff

GossipGirlxoxo en cosdy vinden dit leuk.
  19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heel veel succes. Het enige wat je kan doen is je best doen, good luck!!

20. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.483
    3.937
    113
    Vrouw
    Dat ik het mega irritant vind dat alle sporten van kinderen op woensdagmiddag zijn en dat wij beide die dag gewoon werken. Wordt nog even puzzelen hoe we dit gaan doen...

Deel Deze Pagina