Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Hier nu dit seizoen iedere dag sport alleen de zondag niet, zo niet leuk pffff. En dan ook aansluitend op elkaar, de een van 17.30 tot 18.45, de ander 18.30 tot 19.30. Heel fijn met eten

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.484
    3.938
    113
    Vrouw
    Dat is ook niet lekker nee! Kunnen ze zelfstandig er heen?
    De sport van de oudste is best dicht bij de BSO (10 min lopen), maar vindt hem nog net te jong om alleen te gaan (en de omgeving waar hij door heen loopt niet zo fijn).

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    De oudste gelukkig wel, de jongste niet

4. Sunshine1993

Sunshine1993 Niet meer actief

Zo spannend, mijn man werkt al 10 jaar bij het zelfde bedrijf. Echter is er altijd iets... Onderling een verpeste sfeer en is mijn man altijd de 'lul' doet die helemaal zelf........ Doet het wel. En daar door draaid hij de onregelmatigheid diensten werkt hij in een functie hoger maar word hij hier alleen naar betaald als er genoeg mensen zijn. Maar met minder mensen doet hij de functie ook. Dit word nu als toeslag gegeven maar eigenlijk heeft hij indien er wat gebeurd hier niks aan. Hij heeft via een oud leidinggevende nu de mogelijkheid gekregen te solliciteren bij een concurrent, deze belde vandaag al meteen dat ze intressen in hem hebben. Ben zo blij voor hem! Zijn bedrijf nu gevraagd hoe het zit met zijn concurrentie beding. En nu willen ze met hem in overleg over waarom hij weg wilt ' beperkte doorgroei mogelijkheden' en niet de vaste aanstelling voor iets wat hij wel altijd doet. En de concurrentie beding doen ze niet moeilijk over gaven ze aan. Nu dus beiden even afwachten. Hij heeft vaker het idee gehad over te willen stappen. Maar nu mijn inkomen 'vast' is durven we de stap evt wel aan.

zwaaistaart, Ysabella, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.026
    15.060
    113
    mental note to self...kluswerk niet uitbesteden...

Van de week weer naar de bouwmarkt, nieuwe ijzerzaag kopen...(nee niet t zaagje, de beugel zelf...:confused:)

Hopelijk hebben ze dezelfde nog, dat was nou eindelijk een fijne. :cry:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    - ik ben zo vreselijk emotioneel momenteel. Komt echt door hormonen hoor. Baby M is morgen 2 wk oud. Maar ik kan om alles janken. Zelfs al wanneer ik naar mn slapende baby kijk :cry:
    - dat emotionele. Dat heb ik dus ook met woede. :o: Ik kan echt van het ene op het andere moment ontploffen van woede. Ook dit herken ik enorm van mn andere post-partum periodes. Tegenwoordig neem ik maatregelen en neem ik zelf even afstand. Maar o o o o wat kan mijn bloed van binnen koken. Ik wil dan het liefst mijn huis in de fik zetten :o: bij wijze van. Arrghh. Gelukkig zakt dit ook weer snel.
    - ik kijk uit naar het najaar.
    - ik ga morgen lekker weer m’n nagels laten doen.
    - tot slot: God wat ben ik verliefd op m’n baby. Deze was niet gepland maar oh wat is het fijn weer. Mijn man mag je hebben hoor. Geef mij m’n baby maar (en m’n andere 2 jongens al zijn die niet super knuffelig). :p

TotalBella, Muisje2016 en Sunshine1993 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh bah!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En nog een frustratie van mij: ik vind de zoektocht naar anti conceptie dus echt wel rottig. Ik wil geen hormonen echt no way. Man wil geen definitieve keuzes maken (geen sterilisatie) en stiekem ben ik daar wel blij mee. We zijn nog ‘redelijk jong’ (al vind ik van niet) en het is mijn man die ik al 4x tegen anderen heb horen zeggen ‘ze zeggen dat je er beter 4 kan hebben dan 3’. Voor nu zijn we compleet maar wie weet denken we er over 5 jaar anders over.
    Maarja wat doe je dan qua AC? Spiraal zou ideaal zijn. Maar 2x gehad en beviel me toch niet. Ik hoef geen hormonen maar een koper spiraal wil ik ook niet. Ik heb in het verleden hele heftige en zware bloedingen gehad. Heel onregelmatig ook. Dan kom je bij condooms. Als ik iets haat……..

maarja. De gedachte van ‘we hebben zulke heftige vruchtbaarheidstrajecten gedaan en van 1x seks ga je nu niet opeens random zwanger raken’ gaat ook niet meer op. Want zo komen we aan baby M. Pffff. Ga dat risico echt niet nemen.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier hebben ze het voor elkaar gekregen om de handbaltraining op een dinsdag van 16 tot 17 uur te plannen. Man en ik werken allebei de hele dag en zijn op zijn vroegst pas om half 6 thuis en dan zit dochter op de BSO. Dit gaat hem dus niet worden. Op de vrijdag is er ook training en die kan ze wel meedoen. Het is niet anders. Ik ga geen werkdagen wisselen om een uurtje training. Na de herfstvakantie gaan ze weer binnen trainen en hopelijk dan op een ander moment. Ze is ook nog te jong om alleen te fietsen,net 9 jaar en een enorme drukke weg en ik ken het nieuwe team ook nog niet. We gaan het wel zien maar irritant is het zeker.

10. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik vind het altijd een lastig onderwerp ook maar ik maakte het mezelf heel makkelijk.
    Vanwege de PCOS wil ik ook geen hormonen, die hebben of geen effect of een zeer nadelig effect dus zei ik dat als man geen kinderen meer wilde (of de kans op) hij er wat aan moest doen en anders moet meneer hem maar in een molshoop steken.
    Puntje bij paaltje heeft hij besloten het voorlopig maar even op zijn beloop te laten dus wie weet :D

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkenbaar, deze periodes heb ik ook met de oudste 2 gehad, ik was daar op gegeven moment ook wel helemaal klaar mee. Training hier en training daar en dan in het weekend weer voor dag en dauw op voor een of andere uitwedstrijd in the middle of nowhere.
    Ik geloof dat ik het niet heel erg vind dat we dit hoofdstuk kunnen afsluiten. Ze regelen hun sporten zelf. We hebben alleen de jongste nog maar dat is lekker overzichtelijk en daardoor ook een stuk leuker en minder het gevoel van moeten.

12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.897
    2.565
    113
    Ik zou toch een koperspiraal overwegen dan. Ik had vroeger ook hele heftige bloedingen en durfde de koperspiraal ook niet aan. Toen kreeg ik ineens een vroege ovulatie terwijl we het onveilig hadden gedaan en heb ik een noodspiraal laten zetten. Viel echt zo ontzettend mee! Ik denk dat veel mensen het ook vergelijken met een hormoonspiraal wat meestal zorgt dat je veel minder bloed dan lijkt een koperspiraal ook veel heftiger qua bloeden.

Ik vind het vergelijkbaar met mijn normale menstruaties zonder hormonen.

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.897
    2.565
    113
    Ik kom erachter dat ik echt nog nooit gewoon de entree van een sauna heb betaald zonder een actie of via veiling..

En nu zijn er nauwelijks tot niks geen acties door corona vermoed ik en ik vind de entree echt zo achterlijk duur :oops:

14. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.945
    5.925
    113
    Dat de keuze om naar een ander dorp te verhuizen en als gezin een nieuwe start te maken in een huis wat echt van ons allemaal is de juiste is geweest. We zijn hier gewoon familie X zonder dat iedereen ons verhaalt kent. Net of het altijd zo is geweest. Dat mijn vriend gewoon de vader is van ‘mijn’ jongens en ik de moeder van ‘zijn’ zoon. Zonder verdere vragen, opmerkingen of uitleg. Want ja, weten zij veel:p. Zal ongetwijfeld nog wel veranderen. Want dorpje en het is ook absoluut geen geheim ofzo. De overleden partners/ouders hebben hier ook een zichtbare plek in huis dus mensen die langskomen zullen vanzelf vragen gaan krijgen. Helemaal prima. Het is in elk geval fijn om als gezin gezien te worden en niet als ‘de vriendin van Pietje die is overleden met nieuwe vriend + zoon die nu een soort van nieuwe familie vormen’.
    De jongens hebben het ook zo naar hun zin op school, in de buurt, op de voetbalclub. Ze horen er al helemaal bij. En dan straks nog de komst van die kleine, waar ze heel erg naar uitkijken en die ‘evenveel van ons allemaal’ is. Al mijn twijfels en zorgen zijn voor niks geweest:D. Het is echt goed zo❤️.

Relax, juf1987, zwaaistaart en 38 anderen vinden dit leuk.
  15. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.716
    3.169
    113
    Vrouw
    Brabant
    Appie! 2e kaartje gratis.

LizMe vindt dit leuk.
  16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.026
    15.060
    113
    Soms kom je ineens tot de realisatie waar dingen in t verleden nou zo handig voor waren.

Vannacht was t: slapen in een krankzinnige positie!

Wij gingen altijd met de bus naar spanje en ik kon opgevouwen in een stoel prima slapen tot grote verbazing van iedereen met enig zicht er op.

Vannacht was dochter om 02:00 aan de gang, ik te gaar om nog even een matras bij te slepen (zal dat vanmiddag even aanpassen) dus grotendeels opgevouwen bij haar op bed erbij dat ik met die bolle pens ook nog goed lag EN nog 4.5 uur geslapen allemaal!

(man moet straks over een druk verkeerstraject heen, dus die laat ik liever even normaal slapen)

Volgend jaar naar even rekening houden dat de start van school ontregelde nachten kan inhouden.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ik snap dat soort tijden (16-17) niet op een leeftijd die afhankelijk is van gebracht worden. Hebben ze 1 keer voorgesteld hier bij hockey. Er was geen enkele ouder die kon. De vroegste training is hier 17.30, de ouders die dat niet redden regelen meestal dat ze afwisselen met heen en terugrijden, maar met een tijd van 16-17 kan toch bijna niemand. 17 uur daar zijn om op te halen is nog idioot vroeg.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou ja dit dus en dan ook op een dinsdag waarop het gros van de ouders werkt

tuc vindt dit leuk.
  19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.484
    3.938
    113
    Vrouw
    Haha, ik zou hier juist blij mee zijn

Anouk2005 vindt dit leuk.
  20. LizMe

LizMe Fanatiek lid