Ik heb mijn CGI examen gehaald. Nu nog 4 verpleegtechnische handelingen en dan ben ik klaar met school
Ik heb een ballerine spiraal. Bevalt mij goed. Geen extra hormonen. Qua menstruatie kan ik nog weinig zeggen aangezien de borstvoeding ook nog invloed heeft. Laatste optie voor ons voor man aan de beurt is (maar ik ben nog niet toe aan definitief). Hormonen wil ik niet, condooms werken niet en ondanks pcos toch goed vruchtbaar
Klopt. Er gaan wel negatieve verhalen over rond maar ik heb hem nu bijna 9 maanden en echt wel blij mee. Maar scheelt denk ook wel dat ik nog gen definitieve nee heb tegen nog een zwangerschap (verstandelijk wel, gevoelsmatig niet). Dus mocht er toch 1 sterker dan spiraal zijn is het even schrikken maar wel welkom
Radar heeft er aandacht aan besteedt. Ik heb vorig jaar wel zitten Google maar kon niet echt cijfers vinden (wel x aantal zwangerschappen of uitvallen maar dan weer niet tov hoeveel geplaatst etc). Na overleg met vk besloten deze wel te kiezen, zij was wel tevreden (als plaatser).
Hmm.. zit meer met zwaar bloedverlies. Als ik iets echt niet wil is het weer een ongeplande zwangerschap. Begrijp me niet verkeerd hoor..
Oh wat balen zeg Tot wanneer thuis blijven? En testen? Hier gelukkig nog niet meegemaakt. Vorig jaar is bij jongsten op school geen enkele klas in quarantaine geweest. Hopelijk blijft dat zo.
Kan niet zeggen dat het hier echt veel zwaarder is. Ene keer wel, andere keer nauwelijks. Gemiddeld normaal
We wachten nog op meer info. Klasgenoot was vandaag positief, maar zoon zegt dat hij vrijdag voor het laatst op school was. Zit dus al wat tijd tussen. De inloggegevens voor thuisonderwijs liggen iig al weer klaar.... Vorige jaar ook geen enkele keer gehad, gelukkig!
Hier was dat dus met de training van de middelste. 16u op het plein. Tja ik weet niet hoor maar er zijn veel scholen(die van ons dus) die op vrijdag gewoon pas uit zijn om 15u30. Blij dat we daar vanaf zijn.
Oh dat is niet handig. Wij hadden afgelopen schooljaar op dinsdag een knelpunt, man geeft trainen, ene dochter zwemles van 18-19 en de ander op hetzelfde tijdstip hockey trainen. Beide niet heel erg bij elkaar in de buurt, en oudste mag niet alleen heen omdat het laatste stuk echt een rot weg is (80km en geen apart fietspad). Zwemles is gelukkig voorbij, hockey is helaas van di en do naar woe en vrij gegaan waardoor we nu elke avond met sporten zitten. En avondeten is dan ook steeds weer gehaast, en of erg vroeg, of eigenlijk weer een beetje te laat voor de jongste. De vlag gaat uit als de hockeyclub gaat verhuizen en ze gewoon zelf op de fiets heen kan.
Absoluut minder betrouwbaar. Die van mij is uit mijn baarmoeder verdwenen zonder dat ik het merkte. De verloskundige praktijk waar ik heb hem laten zetten hebben meerdere rare casussen gehad met deze spiraal en zetten hem daardoor ook niet meer. Ik raakte onverwachts zwanger doordat hij weg was en kreeg een miskraam met een zeer heftig beloop. Voor mij nooit meer een Ballerine en ik zou hem ook iedereen afraden. Al helemaal na een of meerdere bevallingen.
Oh jee wat naar. Wat vervelend je ervaring. Bah. Maar toch bedankt voor het delen. Ik heb er zeker wat aan!
Ballerine mag (voorlopig?) niet meer verkocht worden, dus daat gaat sowieso niet lukken. Alleen de degene die er al 1 hebben mogen de spiraal, na overleg met de arts, laten plaatsen. Overigens heb ik een Mirena spiraal gehad, die had ik na 3 maanden opeens in mijn handen... Voor mij persoonlijk dus geen spiraal meer.