Bagger, dat begint al weer vroeg. Hopelijk er dan gelijk ook vanaf voor de rest van het jaar. Bij ons was t schering en inslag. Lockdown was k.... werken met een kind thuis maar de onplanbaarheid van school/BSO vond ik nog erger.
Inmiddels bericht dat er al meerdere klasgenootjes positief getest zijn... Zoon zijn uitslag is nog niet binnen. Vandaag dagje vrij, morgen weer online les (i.p.v. op schoolreisje....). Bij die lockdown wist je inderdaad gewoon waar je aan toe was. Ik doe het ook slecht op die onvoorspelbaarheid...
Oh nee, dan wordt het nog spannend. Ik hoop voor je dat je zoon negatief test. En wat zuur dat het schoolreisje hierdoor in het water valt
Dat mijn dochter vandaag haar outfit al heeft klaar gelegd voor volgende week dinsdag (Dan is haar eerste dag op de middelbare school)
Een echte dame dus!!! Volgens mij heeft ze het niet van een vreemde, jij bent ook gek op mooie kleding toch?
Ik hou wel van leuke outfits ja, zij had dat nog niet zo. Maar toch denk ik dat het vooruitzicht van een nieuwe school dat doet. Of het is maar voor 1 dag, daar zie ik haar ook wel voor aan
Morgen een bruiloft en ik ga twijfelen omdat ik de jurk recycle/herdraag. Word ineens heel onzeker en twijfel of ik dit wel wil maar iets nieuws kopen red ik niet meer en heb nu al het hele gezin in het zilver grijs gestoken (en mijn nagels) om te matchen bij mijn jurk, dochter haar rokje is exact dezelfde kleur Eerlijk zeggen, do of dont? Bij meer donts sta ik morgen 9 uur voor de bijenkorf met plakrollers in mijn haar en match ik maar niet bij mijn gezin. De jurk is al 7 jaar oud (en ben nu bang dat hij totaal niet meer kan) maar hij zit wel verdomde lekker en hij zit perfect (niet strak om buik, billen en benen).
Ze is van de jurken en rokken toch? Houd ze daar nog wel aan vast of slaat ze nu om als een blad aan een boom?
nee, dat vindt ze nog steeds het leukste. Maaaaar, ze heeft nu een spijker flared pants klaar liggen met een wit korter topje.
Klinkt super leuk! Hoop voor haar dat ze het naar haar zin zal hebben en dat wisseling van school haar goed zal doen. Misschien (hopelijk) doorbreekt dat ook wat bepaalde patronen wat het voor jullie makkelijker maakt allemaal.
Ik denk dat mijn kledingkast gemiddeld 7 jaar oud is, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om er iets over te zeggen maar dat is toch een hartstikke leuk jurkje?
Hmm. Ik heb een koperspiraal gehad. Maar bloedde daarmee wel heftiger dan zonder. Ook meer buikpijn elke maand. De mirena is juist voor mij perfect. Gewoon nooit meer ongesteld Maar ja... als je geen hormonen wil dan valt dat af. Maar mijn mond valt vooral open dat jij @Nina Sanders daar zo mee bezig bent met een baby van 2 weken. Anticonceptie had ik in die periode niet nodig hoor
Leuk. Dat zie ik mijn zoon niet doen. Het interesseert hem dus echt helemaal niks. Zie het gebeuren dat ik hem terug naar boven moet sturen omdat er vlekken op zijn shirt zitten oid. En dan de reactie. Ja nou en... duh!!! En ook nog zo heerlijk blue. Met boeken halen brengt mijn man hem. Vind ie het raar dat papa dan niet met hem mee naar binnen gaat. Nee schat... op de middelbare regel je alles zelf.
Doen! Dit jurkje is tijdloos en als hij lekker zit is dat nog belangrijker. Juist als hij je figuur goed doet, straal je dat zelf ook uit.