Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.027
    15.060
    113
    Bagger, dat begint al weer vroeg. Hopelijk er dan gelijk ook vanaf voor de rest van het jaar. Bij ons was t schering en inslag. Lockdown was k.... werken met een kind thuis maar de onplanbaarheid van school/BSO vond ik nog erger.

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.484
    3.938
    113
    Vrouw
    Inmiddels bericht dat er al meerdere klasgenootjes positief getest zijn... Zoon zijn uitslag is nog niet binnen.
    Vandaag dagje vrij, morgen weer online les (i.p.v. op schoolreisje....).

Bij die lockdown wist je inderdaad gewoon waar je aan toe was. Ik doe het ook slecht op die onvoorspelbaarheid...

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.224
    15.021
    113
    Vrouw
    Oh nee, dan wordt het nog spannend. Ik hoop voor je dat je zoon negatief test.

En wat zuur dat het schoolreisje hierdoor in het water valt:(

4. tuc

tuc Niet meer actief

Dat mijn dochter vandaag haar outfit al heeft klaar gelegd voor volgende week dinsdag:roflmao:
    (Dan is haar eerste dag op de middelbare school;))

Sunshine1993, owly, S2909 en 11 anderen vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Een echte dame dus!!! Volgens mij heeft ze het niet van een vreemde, jij bent ook gek op mooie kleding toch?

tuc vindt dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hou wel van leuke outfits ja, zij had dat nog niet zo. Maar toch denk ik dat het vooruitzicht van een nieuwe school dat doet. Of het is maar voor 1 dag, daar zie ik haar ook wel voor aan:roflmao:

Zxcvb, Ysabella en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Morgen een bruiloft en ik ga twijfelen omdat ik de jurk recycle/herdraag. Word ineens heel onzeker en twijfel of ik dit wel wil maar iets nieuws kopen red ik niet meer en heb nu al het hele gezin in het zilver grijs gestoken (en mijn nagels) om te matchen bij mijn jurk, dochter haar rokje is exact dezelfde kleur :oops:
    Eerlijk zeggen, do of dont? Bij meer donts sta ik morgen 9 uur voor de bijenkorf met plakrollers in mijn haar en match ik maar niet bij mijn gezin. De jurk is al 7 jaar oud (en ben nu bang dat hij totaal niet meer kan) maar hij zit wel verdomde lekker en hij zit perfect (niet strak om buik, billen en benen).

Novi, S2909, Syane en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Ze is van de jurken en rokken toch? Houd ze daar nog wel aan vast of slaat ze nu om als een blad aan een boom?

9. tuc

tuc Niet meer actief

doen!

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

nee, dat vindt ze nog steeds het leukste. Maaaaar, ze heeft nu een spijker flared pants klaar liggen met een wit korter topje.

wishfulthinking, NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Klinkt super leuk! Hoop voor haar dat ze het naar haar zin zal hebben en dat wisseling van school haar goed zal doen. Misschien (hopelijk) doorbreekt dat ook wat bepaalde patronen wat het voor jullie makkelijker maakt allemaal.

Zxcvb en tuc vinden dit leuk.
  12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.047
    16.559
    113
    Kan je de jurk niet aantrekken en dan een foto maken?:oops::D

Syane, Neuzeke, Luna86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.898
    3.647
    113
    Vrouw
    Doen!

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.193
    113
    Ik denk dat mijn kledingkast gemiddeld 7 jaar oud is, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om er iets over te zeggen :p maar dat is toch een hartstikke leuk jurkje?

owly, Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.827
    31.397
    113
    Vrouw
    Hmm. Ik heb een koperspiraal gehad. Maar bloedde daarmee wel heftiger dan zonder. Ook meer buikpijn elke maand.

De mirena is juist voor mij perfect. Gewoon nooit meer ongesteld :D
    Maar ja... als je geen hormonen wil dan valt dat af.

Maar mijn mond valt vooral open dat jij @Nina Sanders daar zo mee bezig bent met een baby van 2 weken.
    Anticonceptie had ik in die periode niet nodig hoor :roflmao:

16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.827
    31.397
    113
    Vrouw
    Do :thumup:

17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.827
    31.397
    113
    Vrouw
    Leuk.
    Dat zie ik mijn zoon niet doen. Het interesseert hem dus echt helemaal niks. Zie het gebeuren dat ik hem terug naar boven moet sturen omdat er vlekken op zijn shirt zitten oid. En dan de reactie. Ja nou en... duh!!! :roflmao:

En ook nog zo heerlijk blue. Met boeken halen brengt mijn man hem. Vind ie het raar dat papa dan niet met hem mee naar binnen gaat. Nee schat... op de middelbare regel je alles zelf.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.540
    14.063
    113
    Vrouw
    Doen!
    Dit jurkje is tijdloos en als hij lekker zit is dat nog belangrijker. Juist als hij je figuur goed doet, straal je dat zelf ook uit.

19. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Do.
    Alleen al om al die moeite en stress en energie te besparen zou ik de jurk al aantrekken haha:roflmao:

NiVa0230, Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.359
    28.606
    113
    heel mooi hoor! Ik zeg Do!

Deel Deze Pagina