Hahaha! Je kunt er nooit te snel over nadenken vind ik! want hoewel je na een bevalling moet herstellen, ben je natuurlijk al vruchtbaar voor je eerste menstruatie. Ik kan me nog herinneren na mini O, dat we na een week of 4 na de bevalling wel weer intiem waren (toen was ik uiteraard gestopt met vloeien en was alles down under prima geheeld). Gezien het feit dat ik nu geen hechtingen heb (maar helaas nog wel wat vloei) zie ik totaal niet in waarom we nog heel lang zouden wachten. als alles goed is/voelt kan dat prima (bij de oudste duurde dit veel langer, zat echt mentaal bij mij). Ik heb ons echt wel gemist! (hoogzwanger seksen is niks voor mij dus het is wel even geleden haha)
@GossipGirlxoxo volgens mij heb je alleen maar positieve reacties en anders komt er hier nog 1 bij want ook ik zeg: doen! Zeker als hij lekker zit. Je kunt hem af stijlen met een mooie pump en eventueel een jasje. Hoe draag je normaal je make-up? Ikzelf zou gaan voor een flinke wing met mascara. Beetje zwarte oogschaduw onder je oogleden voor ultra drama effect en en goed aangezette brows. Wedden dat je er amazing uit ziet?
Thanks dames. Dan ben ik nu definitief voor 99% overtuigd. Ik ga in ieder geval niet met krullers in nog last minute shoppen. @Nina Sanders ik hou mijn make-up heel naturel. Gisteren zijn mijn wenkbrauwen gedaan en die zijn super strak, ik plak denk ik een kunstwimper op en dan is het denk ik wel heftig genoeg.
Oh ja prachtig! Ik houd van goed gedefinieerde wenkbrauwen en volle wimpers of juist een flinke eyeliner. Veel plezier vandaag!
Zoon van 16 heeft gisteren zijn slaapkamer muur een andere kleur gegeven. En wij hebben er niks voor hoeven doen. Alleen de pot verf kopen Ideaal als ze groter worden en het gewoon zelf kunnen
Op basis van de foto, zeg ik neen. Ik vind die steentjes en de vorm ervan een beetje gepasseerd. MAAR mss staat het uw wel prachtig natuurlijk en komt de jurk heel erg tot leven als je hem aanhebt.
Mijn jongste met ass doet het zo goed op ponykamp . Ze wilde heel graag blijven slapen, maar het lukt niet. Maar ze lijkt daar redelijk ok onder (alleen de eerste avond boos en gefrustreerd, maar viel ook reuze mee). Gister wilde ze al om 21:00 naar huis (ipv 22:30) maar toen was ze ook vrij relaxed. Ze moet gewoon echt ontprikkelen en dat lukt alleen als ze alleen is, dus ze heeft die tijd echt nodig. Ik hoop dat dit een stukje van de weg is naar acceptatie van de ass voor haar. Denk wel dat we het óf heel pittig gaan krijgen met haar vrijdagmiddag en zaterdag, óf we zien haar helemaal niet en is ze daarna weer ok
Wat ontzettend fijn dat ze die ruimte krijgt! En super goed dat jullie, ondanks de voorspelling van moeilijke momenten na de activiteit, toch activiteiten doen zoals een ponykamp. Zo belangrijk voor haar en jullie! Ben super blij voor jullie!
En over een paar uur krijgen we een berichtje dat ze naar aanleiding van dit bericht toch naar de winkel is gegaan
Ja ben ook echt superblij! Paarden zijn echt haar passie en ponykamp is zo leuk, ik gun haar dit zo . Wij hebben afgelopen 1,5 jaar heel veel geleerd over hoe wij met haar om moeten gaan, dus dit gaat prima zo en hoe het na het kamp gaat, dat komt ook wel weer goed. Wij wisten nog niet dat ze ass had toen we haar inschreven voor ponykamp, maar natuurlijk al wel dat het misschien lastig zou worden. De diagnose zou ons niet tegen hebben gehouden . Gelukkig is het kamp op haar vertrouwde manege en hier om de hoek Als ze volgend jaar op schoolkamp gaat, een uur hier vandaan, neem ik een kleine minivakantie bij een bed & breakfast daar om de hoek Dan kan ik haar ophalen als het nodig is en de volgende ochtend weer brengen. Denken in oplossingen, niet in problemen
Bestelde pakketjes die al ruim een maand kwijt waren (toen opnieuw besteld,want waren cadeaus voor kinderen), hebben ze blijkbaar geleverd bij een school 5 huizen verderop. Gelukkig niks groots en hoeft niet met de auto naar een postpunt gebracht worden om trug te sturen.
Ha lucky one, zodra hier "zwanger" in een display komt te staan is t over en uit voor mn man. Nadeel van beelddenkers...Heeft een plaatje in zn kop dat nog erger is dan de schoonmoeder grap. Vorige keer duurde t tot 10 maanden na de bevalling eer mn bekken weer meewerkten. Dus ik mag me wel weer in gaan schrijven bij een klooster ofzo.
Ja, hiermee eens. Vind het moeilijk om zoiets op een hanger te zien. Zoiets moet je zien met 'vormen' erin!
Hahahah, ben te laat zie ik Nja, wil evengoed een foto van hoe je eruit zag met de jurk aan. Ben wel heullll benieuwd