@Nina Sanders bleeeergh hopelijk nu dan wel de goede kant op. Jammer dat er bij die artsen niet eerder een lampje is gaan branden.
Ik had mij zo verheugd om even wat voor mezelf te doen,, helaas zit ik weer thuis omdat iemand ziek is! Alles komt op mij neer bleeeeh
Vanaf maandag gaat man eindelijk weer werken!! Heel fijn 10 extra dagen vaderschapsverlof en heb heel veel aan hem gehad, maar ben toch liever alleen thuis overdag, krijg zoveel meer gedaan.
Waaaaaaaaaarom boren onze bovenburen elke fucking dag!? Echt al 3 jaar lang, zeker 3 keer per week, en uiteraard altijd rond de tijd dat mijn kind slaapt of moet gaan slapen. Echt why? Why? Why? Volgens mij hangen de muren ondertussen helemaal vol met lijsten en staan er op elke vierkante meter ondertussen 3 kasten of zo. ggschrrrmhmpf!!
Het lijkt langzaamaan ietsje beter te gaan. Ik wil niet te hard roepen, maar voel me minder lamlendig dan gisteren!
Ik heb een korte broek in de was zitten die niet van een van ons is. Oudste zoon is in juli met vrienden op vakantie geweest. Maar geen van de vrienden herkent de broek. Dus hij is van niemand. Hoe komt hij dan bij mij in de was?????
Zoiets hebben wij ooit met campingservies gehad. Week op een camping met een paar gezinnen en steeds samen eyen en afwassen. Dus alles lag steeds door elkaar. Geeft niks. Op het einde ieder zijn eigen spulletjes bij elkaar gezocht. En toen waren er 2 bordjes en een besteksetje over. Van niemand. Echt iedereen was compleet. Hoe dan????
Ja zo erg is dat. Kan me voorstellen dat je dit nooit meer zal vergeten. Ben ook altijd zo bang dat mijn 17 jarige zoon eens fataal zal verongelukken met zijn scooter. Afgelopen april ook aangereden en met de schrik en een gebroken pols vrijgekomen maar man man als ik hem weleens zie gaan dan hou ik mijn hart vast. Sterkte!! Vorige scooter heeft die total loss gereden en hij rijdt nu ieder geval met een geel kenteken met helm, ieder geval nog iets van bescherming.
Oke voor ik deze deel (ik schaam me nog steeds) ben ik benieuwd hoe veel vrouwen dit weten. Wie weet hoe zo een plank heet met wieltjes eronder waar meubelwinkels bijvoorbeeld een bankstel mee naar binnen rijden?
Kippenvel van dit verhaal. Ik ben toen ik 15 was een klasgenoot/goede vriend verloren. Die is op donderdagnacht gaan stappen en is onder invloed van alcohol onder een tram terecht gekomen op het Leidscheplein. Zijn vader werd die dag 50. Toen de politie die nacht aanbelde kwam hij vrolijk zijn bed uit omdat hij dacht dat E. en de vriendengroep na het stappen met hem alvast wilde proosten op zijn verjaardag
Tot nu toe weet iedereen bij wie ik het check het, en ik hoopte zo dat hier heeeeeel veel dames het ook niet weten (en dat dit hun dus ook kon gebeuren). Het verhaal. Wij wonen in een stukje autovrije straat. Mijn buren kregen vandaag hun nieuwe schuur geleverd, die is aan het einde van de laan langs de weg neergelegd in losse planken en die moesten door dat bedrijf (en met hulp van de buren) naar hun tuin worden gelopen. Schat zo een 50 meter. Het bedrijf had een kleine palletwagen en vorkheftruc mee maar dat paste niet door de steeg dus het moest gelopen worden. De zoon van buurman kwam helpen en had zijn zoon mee (dus kleinzoon van de buren). Na een paar keer op en neer lopen, ik zag ze telkens op en neer gaan want zat in de tuin, komt buurvrouw met haar kleinzoon mijn tuin in met de vraag " Buuf, heb jij een trekhondje voor mij" mijn reactie ja natuurlijk en ik loop naarbinnen en begin te rommelen in de speelgoedkist van dochter (nog uit de buurvrouw haar zicht). Ondertussen zonder dat ik dat zag stonden de mensen van het bedrijf, de buren en hun zoon in mijn tuin blij te wachten. En toen kwam ik aan met een speelgoedhondje met touwtje/riempje om de nek om te trekken omdat ik dacht dat buurvrouw met haar kleinzoon wilde spelen en niet wist dat zo een kar zo heet De gezichten van de buren en die mannen van het schuurbedrijf waren goud waard. Ze hebben zeker 10 minuten met tranen over hun wangen staan lachen en probeerden ondertussen uit te leggen wat ze wel bedoelden (maar kwamen amper uit hun woorden van het lachen) en zelfs 2 uur later als ze langs liepen en me aankeken schoten ze weer in de lach ik voel me nu best een beetje dom, maar hoop dat dat gevoel weg gaat als nu heel veel dames zeggen dat ze ook de naam van zo een plank op wielen niet wisten
Hahahah wat een verhaal. Had mij ook kunnen overkomen. Ik wist niet dat het zo heette. Ik noem het een sjouwding op wielen