Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.562
    14.129
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik vertelde het verhaal net aan mijn man en die moest ook hard lachen.
    Volgens hem het zo'n ding trouwens gewoon een hondje en geen trekhondje.
    Zelf had ik het een soort karretje of plank met 4 wielen genoemd.

Shay25, GossipGirlxoxo en Sylver vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo :roflmao::roflmao::roflmao: Fantastisch! Maar ik had ook geen idee, dus je bent zeker niet de enige ;)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.263
    15.046
    113
    Vrouw
    #763 Zxcvb, 11 sep 2021
    Laatst bewerkt: 11 sep 2021
    Dolly toch?

Troost je maar ik wist het ook niet hoor. Gooi trekhondje maar eens in Google. Dan krijg ik allemaal leuke hondjes op wieltjes. Dus jouw actie was echt zo gek niet. Zeker met een klein kind erbij.

Maar snap heel goed dat die mannen er vreselijk om hebben moeten lachen.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.317
    23.469
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Whahaha, ik wist dat ook niet hoor!

5. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    903
    1.763
    93
    om je te troosten: Google geeft zowel de plank met wielen als een speelgoedhond weer. Dus dat jij ervoor koos dan voor het leukste hondje te kiezen…. Dat is niet gek! (Maar wel grappig Bekijk bijlage 700327

Zeebra, Lola1982 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Iets met mosterd…

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.237
    1.876
    113
    Hahaha je hebt in idergeval hun dag goed gemaakt.

Maar ken ze ook alleen maar als hondje niet als trekhondje haha

8. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.752
    4.024
    113
    Troost je, tot een paar dagen terug had ik het ook niet geweten. Het is dat ik een advertentie op fb voorbij zag komen waarbij iemand z'on ding verkocht. Ik dacht nog dat de titel van de advertentie een autocorrectie fout was maar kwam er na Googelen achter dat het dus inderdaad zo heet.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.955
    5.259
    113
    Home
    Hahahahaha
    Ik ga stuk

ps ik wist het ook niet :roflmao:

10. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.947
    5.930
    113
    Haha ongetwijfeld! Sterkte ermee:p;).

11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.873
    31.467
    113
    Vrouw
    Geweldig verhaal @GossipGirlxoxo :roflmao:
    Ik kende de term ook niet. Vroeg net aan man hoe zo'n ding heet. Hij noemde het een ezeltje.
    Had je ook leuk naar kunnen zoeken :D

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Ik ken het als hondje niet als trekhondje.

13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mijn nichtje van 17 belde vanavond, "tante ik heb een feestje en ik weet niet wat ik aan moet mag ik in jouw kast wat uitzoeken" tuurlijk schat kom maar kijken. Eenmaal hier ging ze heel doelgericht op haar doel af (ze had dus al precies in haar hoofd wat ze aan wilde) toen kwam de "ik denk niet dat ik er een bijpassende tas bij heb" nou schat je weet dat ik die wel heb dus neem die dan ook maar mee. Daarna kwam er "jammer dat ik grotere voeten heb anders had ik die schoenen die erbij horen ook nog kunnen lenen" :roflmao: en als einde was het "als ik hier nu toch ben wil jij dan even mijn haar in de krul föhnen?" Helemaal goed schat!
    Ik geniet hiervan, ik keek hier al naar uit sinds ze klein zijn en nu is het zover. Mijn zus appte me met alleen "veel plezier" die weet hoe leuk ik dit vind.

Anouk2005, Zeebra, Waxinelichtjes en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.816
    4.599
    113
    Hier wist ik het ook niet hoor... Ja, ik had het beschreven als; zon karretje met wielen om meubels mee te verplaatsen. Maar van de naam trekhondje nog nooit gehoord. Had echt hetzelfde als jou gedaan, maar helaas dan naar andere buren verwezen omdat mijn kids daar te groot voor zijn ;)

Baileyy en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Trekhondje vind ik ook wel gek. Dacht dat het gewoon een hondje heet.

16. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.752
    4.024
    113
    mona appeltaart toetje.jpg

Ik weet het niet hoor...appeltaart ziet er bij mij doorgaans toch anders uit.

Lola1982, GossipGirlxoxo, SAARC en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113

Aaah wat super leuk!! Volgens mij ben je ook een echt een super leuke tante.

Betreft trekhondje ik had het zelfde gedaan. Ze moeten niet zo lachen want ze zeiden het zelf raar. Het is een hondje maar als je de context niet hebt ligt het aan de mensen.waarschijnlijk als ze vroegen om een hondje zou ik zeggen ik heb 2 katten:roflmao:

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Weet je zeker dat ze boren? Toen wij naar een huis gingen kijken hoorde we een berg lawaai als of ze met een klopboor bezig waren. Bleek dat ze dingen verkeerde hadden aangesloten.

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#779 GossipGirlxoxo, 12 sep 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2021
    Lief! En 2x bedankt ;)

Toen ze nog klein waren basisschool kwamen ze altijd hier voor het kerstdiner. Dan ging ik met ze winkelen (van te voren) en de dag van het kerstdiner deed ik de haren, later ook make-up en kregen ze vaak nog een tasje of sierraad kado om het af te maken. Toen ze naar de middelbare gingen was het samen shoppen wel over maar nog steeds met schoolfeesten was het hier omkleden en deed ik hun haar en make up. Dat had ik nu al een jaar of 2 niet meer gedaan dus vond het super leuk weer te doen en dat ze nu mijn kleding kast in kan duiken omdat ze inmiddels dezelfde maat hebben. Nichtje wil nu heel graag een weekendje met me naar Den Haag een hotelletje pakken samen en shoppen bij Westfield Mall. Maar eens kijken hoe man er over denkt een weekend alleen met de kids te zijn omdat ik ga winkelen met nichtje(s).
    En als ik nu bij mijn zus ben wil mijn dochter niets liever dan opgemaakt worden door haar 2 grote nichten en dat hun haar haar mooi maken, krijgt ze altijd sierraden, handtasjes, zonnebrillen en makeup van ze kado dus de geschiedenis herhaalt zich. Ik scheel met mijn nichtjes 20 jaar. Hun met mijn dochter 12 jaar maar zie precies het opnieuw gebeuren.

owly vindt dit leuk.
  20. Sunshine1993

Sunshine1993 Niet meer actief

Dat mijn man besloten heeft dat hij ander werk wil gaan doen. In eerste instantie in de zelfde branche Werkt al 10 jaar voor het zelfde bedrijf. Maar verpeste werksfeer & hij kan dit niet voor altijd blijven doen door groei mogelijkheden binnen het bedrijf zijn nihiel en bijna alles wat hij kon halen is al gehaalt. Laats liet een foto van zijn longen Ipv long problemen artrose zien in zijn rug met haakvorming ' hij is nog maar 29' en nu wilt hij compleet iets anders gaan doen. Ik sta 100% achter hem maar door zijn jeugd heeft hij nooit de mogelijkheid gehad iets op niveau te gaan leren ' hij is hoogbegaafd en heeft een cijfer knobbel'

Maar wat is dan ' het' werk voor hem. Hij heeft nu zijn oog laten vallen op een vacature voor operator, waar bij de opleiding niet vereist is. Met 5 ploegen in 2-2-2.

Hij werkt nu in de petrochemische industrie als voorman in de steigerbouw.

Deel Deze Pagina