Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Ah nee, dat is ook niet leuk :(

    Waarom gaan ze eerder?

    Ik zou ook erg teleurgesteld zijn. Zeker als ze al aan hadden gegeven er wel te zullen zijn
     
  2. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Ik heb dat ook!

    En dat had ik voor de vakantie helemaal niet verwacht. Ik dacht dat het flink aanpoten zou zijn met beide kinderen thuis en de dagelijkse kost dat gewoon doorgaat.
    Maar we komen serieus dagen te kort voor alles wat we nog wilde doen.

    Ineens vind ik 6 weken vakantie best kort :p
     
    Amaranthas en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Omdat ik dit alles zo kut voor je vind, ik herken het echt volledig gewoon je hele omschrijving, neem ik je mee uit eten naar Loetje als je bevallen bent en zin hebt om er weer op uit te gaan! Ik trakteer. En wie nog meer aan wilt sluiten om er een ZP meeting van te maken helemaal leuk (maar dan mogen die mensen wel zelf betalen :p)
     
    Zeebra, Chayammy, Cin85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Ik vind de vakantie ook heerlijk, baal er wel van dat ik maandag weer moet werken. Zo fijn de tijd met elkaar!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Dat ik even baal, ik heb een perfecte baan gezien maar is gewoon niet te doen met ov. Ik heb geen rijbewijs en momenteel daar ook gewoon geen geld voor om te halen.
    Hier in de buurt zijn helemaal geen banen op dit moment die aansluiten bij mijn huidige werk en mijn contract loopt bijna af dus moet wel snel wat 'vinden'.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    He wat balen, daar zou ik ook teleurgesteld in zijn. Probeer het positief te bekijken, dan is het in ieder geval wel voor beide kinderen gelijk. Niet dat oma er wel bij de 1 is en niet bij de ander en met 1 jaar heeft je dochter er zelf nog geen besef van. Voor jou is het het vervelendste. Maar ook voor je moeder want het is haar verlies! Is het geen optie je dochter haar verjaardag (en die van je zoon ook) voor je moeder eerder te vieren. Gewoon een gezellig middagje met kadotjes van oma en een taartje eten?!
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    En als je ergens al niet een omdat er vis op de kaart staat denk ik dat er heel weinig restaurants overblijven waar je wel kunt eten? Overal staat toch wel vis op de kaart?
     
    Zeebra en TotalBella vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik geloof dat mensen die dat doen, zo openlijk de liefde verklaren op social media, wat missen in hun relatie. En dat proberen te compenseren door het zo hard op social media te roepen. Een soort compensatie drang. Als ik dat ook zie dan is het eerste wat ik denk oh die hebben relatie problemen;) :oops:
     
    masami, Neuzeke, KleineLai en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik deel jou mening hierin volkomen. Ik en de kinderen zijn helemaal zen in de vakantie. Geen wekker, niet leven op de klok. Elke dag uitslapen, dochter komt zonder wakker niet voor 10.30 uit bed en zoon niet voor 12.00 uur zonder wekker. Ik was vandaag zelfd een beetje beledigt toen dochter zei dat ze wel weer graag naar school was. Ik dacht echt, hoezo?! We doen toch elke dag leuke dingen samen! Maar ze mist de kinderen uit haar klas en ze wil graag leren schrijven en niet van mij maar van de juf :roflmao:
     
    owly, Zeebra en Amaranthas vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Toen ik nog werkte aan het eind van mijn vakanties, aan het eind van de kindervakanties en aan het einde van man zijn vakanties word ik altijd een mini beetje depressief omdat ik het zo erg vind dat die fijne relaxte tijd dan weer voorbij is het het dan weer een tijd duurt voordat we weer zo een fijne tijd samen hebben.
     
    MamaChantal vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als je contract afloopt en je hebt niets gevonden kom je in de ww toch? Zal het uwv niet mee of volledig willen betalen aan je rijbewijs omdat dit je kansen op een nieuwe baan aanzienlijk vergroot?
     
  12. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Ja gewoon het relaxede samen, de aandacht en tijd voor elkaar en heb altijd het idee dat de band zoveel beter word in de vakantie.
    De momenten samen zijn zo waardevol, is mis dat altijd zo als alles weer in het normale ritme is. Ook al werk ik maar 3 dagen..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Ik snap niet waarom ik al m'n hele leven verdrietig word van m'n eigen verjaardag, wat een verschrikkelijke dag o_O Ik wil niets, maar als er echt niets zou gebeuren zou ik verdrietig worden. Maar als er wel wat gebeurf word ik ook verdrietig, en ik vind die aandacht zo moeilijk. Ik denk dat ik daar niet meer overheen groei. Ik wil eigenlijk alleen maar post en een kopje koffie op bed en een kinder tekening en een bloem uit eigen tuin, lekker specifiek, haha.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo voelt! Zijn er dan ook geen korte momenten op zo'n dag dat je toch blij bent? Of het leuk vindt? Of is helder hele dag een baal dag?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.578
    6.272
    113
    Dat ook idd.
    Ja dit idd. Heerlijk, dat niet op de klok te hoeven leven. Het is dat de jongste regelmatig vraagt hoe laat t is anders zou ik t echt niet weten. Nog een ruime week en dan zitten we weer in een strak ritme van school/werk en sporten, blegh .
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Hahaha joh komt allemaal wel goed, ik mopper wel maar ondertussen wat linksom niet gaat doen we rechtsom toch? Ben net onkruid hoor! Vertik t om te gaan zitten somberen. Ik schop hooguit tegen een muur of kom hier ff stoom afblazen ofzo als ik me er aan irriteer en dan gaan we weer verder.

    En ik zie de humor ook nog wel in de gekste dingen. Als ik dan een stukkie buiten loop wordt ik ingehaald door menig 80+'er, zelfs degene MET rollator! Ach voelen zij zich ook weer 10 jaar jonger.

    Als die bevalling dan maar NORMAAL gaat vind ik t prima. Dat was vele malen erger dan dit. Dit is hinderlijk en strontirritant, dat was horror (wat niet nodig had geweest...dat is nog t ergste).

    Intussen rommel ik vast door op een laag pitje. Zo staat de babykleding op maat gesorteerd en is de babywas voorgesorteerd, wassen heeft nu nog geen nut. Hebben mn sokken en ondergoed vast een andere plek (was in een la onder t bed, ervaring leert: dat wordt m straks niet meer (al wordt je verdraaide handig om dingen met je tenen te pakken)). De kruiken zijn al getest. Beetje van die knuppel klusjes die ik anders in mn verlof had gedaan, maar nu zekerheidshalve maar vast doe.

    Ga ik in mn verlof wel de boekenkast eens doorlezen ofzo. :roflmao: Adem in, adem uit en whale door!
     
    Zeebra, Magnolia29 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Goed zo thats the spirit en zo herken ik je weer! En dat ingehaald worden door een bejaarde achter rotator :roflmao::roflmao: shit man die doet pijn. Dat gevoel heb ik als ik fietsend hier de dijk niet op kom en af moet stappen en een buurvrouw van verderop van 73 nog zo omhoog fietst met volle zijtassen met boodschappen :oops::rolleyes::roflmao: en nee ze fietst niet elektrisch :cry:
     
  18. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Die accu's zijn tegenwoordig ook ingebouwd in t frame he? Van haar weet je t dan maar mocht er een ander voorbij scheuren, ze hebben dat dus ook in aangepaste vorm. Zo voelde ik me ook destijds flink in de zeik gezet. Viaductje op...hijg hijg puf puf...grijze ploeg komt me "tralalalalalal" voorbij. Die hadden m gelukkig op de bagagedrager zitten, dat viel op. :roflmao:

    Denk maar zo, fietsconditie is anders.

    Hier net de spuug van mn dochter op staan vangen terwijl ik de andere kant op keek. Fikse hoestbui waar ze in bleef en mn man (die ik wakker belde) niet wist wat ie er mee aan moest. Ieuw ieuw ieuw

    Of t nou pseudokroep, astma of rottige kriebelhoest is geen idee. Vindt t niet echt een zeeleeuw, echt volle astma ook niet want ze kon me een verhaaltje vertellen (na wat kalmeren), de keren dat ik de hap belde was dat duidelijk niet mogelijk. Wel IETS snotterig maar ook niet spannend...Niet productieve hoest dus morgen maar noscapine halen.

    Mevrouw wilde neusglitters (neusspray), water met ijsblokjes en een paracetamol (die klein, wit, rond, beneden...dat kostte me 5 minuten). Nu nog de gruwel van t spugen van me af shaken...bah bah bah bah bah. Maar ff bob ross kijken zo.

    (dochter weet niet beter als dat in de nacht alleen bob ross er is op tv, ja euh andere slapen...:roflmao:)

    On the bright side, morgen haar bed verschonen kan vast van de lijst :thumup:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Pfff.... ik ben al een half uur wakker door de vreselijke hoofdpijn. Wat zou ik toch graag een nieuw hoofd willen voor mijn verjaardag binnenkort! (Clusterhoofdpijn)
     
  20. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.632
    10.534
    113
    Herkenbaar, mijn kinderen zijn in de zomer- en herfstvakantie jarig. Nu zeiden mijn broer en zus gisteren dat ze in de herfstvakantie samen op vakantie zijn… los van het feit dat ze in de zomer ook samen gaan en nooit vragen of wij het misschien leuk vinden om mee te gaan, zullen ze er ook niet aan denken om even aan te geven dat ze er niet zijn bij mijn zoontje zijn verjaardag (die hier al maanden mee bezig is en gek is op zijn neven en nichten). Ze hebben uiteraard gewoon recht om op vakantie te gaan, maar het zou fijn zijn als ze er in ieder geval aan denken. Nu gaan we het voor hun wel weer een andere keer vieren, maar ik heb altijd mijn nek uitgestoken voor hun kinderen… dan doet dit toch een beetje pijn.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina