Gewoon iets om te delen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 10 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Zou het met een elektrische fiets of een brommer haalbaar zijn? Of is dat te ver?
     
  2. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Is een elektrische step geen optie? Vriendin van mij heeft ook geen rijbewijs maar wel sinds een jaar zo een step en die is daar best tevreden van.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.988
    18.694
    113
    Verjaardagen vieren vond ik altijd zo vreselijk. Waarschijnlijk vanwege de overprikkeling? Maar ik zie het nut er ook totaal niet van in eerlijk gezegd, waarom moet je per se vieren dat iemand op een bepaalde datum geboren was? Echt vreselijk, zo'n kringetje van stoelen en al die verplichtingen. En o wee als je eens iemands geboortedag vergeet, dat staat gelijk aan heiligschennis lijkt het wel.
    Ik vier overigens sinds m'n 16e al geen verjaardagen meer.
     
    JupitR, Loveischocola en Cobon vinden dit leuk.
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    ..wij gistermiddag een donderslag bij heldere hemel hebben meegemaakt. LETTERLIJK. Er was geen wolk te bekennen, we speelden in de tuin. Opeens uit het niks een keiharde bliksem&knal. Hij sloeg gewoon 20-30 meter verderop in. :eek::eek:
    Ik schrok ZO erg. Kinderen in blinde paniek. De jongste durfde de rest van de dag (en zelfs nu met wegbrengen naar opvang) niet naar buiten. Hij klampt zich helemaal aan me vast en wil niet loslaten :confused:
     
    Zeebra en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.822
    7.770
    113
    Amsterdam
    Ahhh jeetje wat ontzettend eng!!!
     
  6. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.012
    7.333
    113
    Vrouw
    Ja de overprikkeling vroeger! En een kamer vol mensen die naar je keken en gingen zingen heel hard, ik moest dan altijd huilen.

    Ik vier het ook niet meer, al jaaaaaren niet, alleen met m'n gezin. En toch heb ik er last van, zucht.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  7. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.012
    7.333
    113
    Vrouw
    En met zo'n Speed Pedelec?
     
  8. DisneyMama

    DisneyMama Bekend lid

    7 nov 2013
    723
    371
    63
    Let hier bij wel op dat de meeste elektrische steps niet zijn goedgekeurd voor de openbare weg. Naast dat je dan niet verzekerd bent voor schade bij een aanrijding loop je ook het risico op een boete van 400! Euro. Dus als je er 1 aanschaft eerst goed verdiepen welke zijn toegestaan via de RWD.
     
    Zeebra vindt dit leuk.
  9. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.039
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik hou er ook niet van. Ik vier het omdat mn dochter het leuk vindt. En mn schoonmoeder, haha. Heb een keer woorden met haar gehad over haar verjaardag. Ze wilde uit eten op die dag, een doordeweekse dag. Maar vriend werkt altijd 's nachts en slaapt overdag. Had ze iets bedacht dat ie na het uit eten miss nog even zou kunnen slapen en we dan om 16.30 wel in het restaurant konden zitten. :confused: Want ja, die dag was haar echt verjaardag. Alsof je dat niet in het weekend kan vieren ofzo. Ik was het er dus ook niet mee eens. Uiteindelijk inderdaad gewoon in het weekend uit eten gaan. Echt, een volwassen iemand zo hangen aan die datum, is ze een kind van 4 ofzo?
    Ik ga ook nooit naar verjaardagen, behalve die van kinderen. En van mezelf vier ik dus erg klein. Meer omdat anderen het verwachten, maar ja.
     
    Syane en citroenrasp vinden dit leuk.
  10. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.246
    113
    dat denk ik ook altijd, haha
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.783
    15.337
    113
    Vrouw
    Ik ook.
    Ik moet er ook soms wel een beetje mee lachen als het zo een vers koppel is, want plots weer de liefde van hun leven en blabla
    De vorige 5 waren dat ook maar kom :roflmao:
     
    Zeebra, Featherr en citroenrasp vinden dit leuk.
  12. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Die zijn zo enorm duur, daar kun je je rijbewijs van betalen
     
  13. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nou dat gebeurt dus wel want bij m'n twee oudste is ze er wel altijd en bij m'n twee jongsten dus niet.

    Eerder vieren gaat ivm werk niet lukken. Man en ik werken beide onregelmatig dus werken vaak op elkaar afgestemd. Het weekend waar we het nu in vieren hebben we beide vrij genomen omdat iedereen die we er bij wilden hebben ook kon.

    En verjaardag van zoon gaat helemaal niet, hij is begin februari jarig en ze zijn van november tot eind maart weg.

    Ik heb me er inmiddels bij neergelegd, vind het jammer maar het is hun gemis dat ze geen enkele verjaardag van de twee jongsten aanwezig zullen zijn.
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    - vandaag 38 weken zwanger
    - man ging naar de winkel en ik had zin in harde broodjes met kaas. Zo gezegd zo gedaan. Alleen nu heb ik geen zin meer in kaas en wil ik Nutella. En die is op. :|
    - ik heb zin om schandalig uiteten te gaan. Met alle dingen die ik nu niet mag eten en schandalig veel brut en gintonics. :cool:
    - wat @GossipGirlxoxo zegt over zo openlijk de liefde verklaren op social media: dat denk ik ook altijd haha. Ikzelf doe dit ook helemaal niet, maar dingen zoals een geboorte straks deel ik wel. Niet met een hele fotosessie, maar wel met een kleine zwart-wit foto van de jongeman met iets in de trant dat we dankbaar en blij zijn dat ie er is. Ietwat zoet? Moah beetje wel.. maar de trots is dan toch echt wel wat groter haha!
     
    Zeebra, JupitR en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.246
    113
    haha ja :roflmao:


    een geboorte vind ik juist iets wat je met de wereld deelt! Een hele shoot is ook niet mijn ding, maar ik vind die foto’s wel vaak mooi om te zien. Gewoon omdat baby’s zo speciaal zijn, een nieuw leven en zo. 100x beter dan een fotoshoot tussen 2 verliefde mensen. Beetje ongemakkelijk vind ik altijd. Bruiloftfoto’s zijn dan weer een uitzondering, die horen cheesy :)
     
    TotalBella, JupitR en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.012
    7.333
    113
    Vrouw
    Ai sorry, domme suggestie van mij dan, daar had ik even niet over nagedacht.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Edit: Oh ik heb echt de liefste man: ondanks dat hij qua boodschappen nooit op aanbiedingen let en de A merken pakt, zie ik onderin toch die pot Nutella in de tas zitten :roflmao:
     
    Zeebra, Liekje81, KleineLai en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Dat ik iemand hier al een poosje niet gezien heb.
    Gaat het allemaal goed @Cindy1977?
     
    TotalBella, Syane en citroenrasp vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Viel me laatst ook al op ja. Volgens mij was ze van baan gewisseld toch? Misschien gewoon mega druk daarmee?
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.246
    113
    of op vakantie?
     

Deel Deze Pagina